PO - P.R. = Liga...PO

Data: 2009-12-06 15:03:43
Autor: vversa
PO - P.R. = Liga...PO
inne działania w polityce;

PiS + Lewica > PiSoLEW.

PSL * S / PL > SS

SLD,PD(Samoobrona) = 2(Samoobrona)= Samoobrona^2

Data: 2009-12-06 15:14:58
Autor: toni.elbing
PO - P.R. = Liga...PO
tak coś podejrzewałem ze wine takich działań są prawa fizyki,ze plusy PO przyciągają minusy LPR

no i po tylu latach historycy beda mieli odpowiedź skąd wziąły sie Stany Zjednoczone Ameryki U.S.A. = Uniaeuropejska S.A.

Data: 2009-12-06 15:33:50
Autor: vversa
PO - P.R. = Liga...PO
Więc po wyborach aktualnych dla Socjaldemokratów byc w sejmie nie ma miejsca, bo zbyt uproscili SDPL = SD + PL

A UPR nie wejdzie do sejmu nigdy, chocby nie wiem jak komplikowali
UPR + PR = UPR2

Czyli równowaga sie przydaje, wtedy i chemie sie czuje

Data: 2009-12-06 15:52:21
Autor: pat
PO - P.R. = Liga...PO
Zweryfikowałem teze ,ze PSL rozmnozone przez S (zakładając że S to tylko połowa SB) i dzielenie PL do czego dążysz to bedzie PSL * S / PL = SS

Zostaje równanie do rozwiazania kim bedzie X:

PO+PiS=X

SLD nie wyjdzie z tego , sprawdź ,bo PiS < SLD - PO

Data: 2009-12-06 17:29:01
Autor: prodigys@gazeta.pl
PO - P.R. = Liga...PO

SLD,PD(Samoobrona) = 2(Samoobrona)= Samoobrona^2
jesli masz na mysli odwrotnosc pIs i troche tamtego - inaczej samoobrona, to wtedy mamy tak:
sld,PD(Samoobrona) > 2(Samoobrona) <> Samoobrona^2

Zaś zgadzam sie ze PO przyrównując do LPR bez PR to moze wyjsc jak Liga...i nie dokonczyc... m.in. naprzykład dzieła powszechnego internetu

Data: 2009-12-06 17:36:37
Autor: vversa
PO - P.R. = Liga...PO
prodigys@gazeta.pl <prodigys@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  > SLD,PD(Samoobrona) = 2(Samoobrona)= Samoobrona^2
jesli masz na mysli odwrotnosc pIs i troche tamtego - inaczej samoobrona,
wtedy mamy tak:
sld,PD(Samoobrona) > 2(Samoobrona) <> Samoobrona^2

Zaś zgadzam sie ze PO przyrównując do LPR bez PR to moze wyjsc jak
Liga...i
nie dokonczyc... m.in. naprzykład dzieła powszechnego internetu

no tak słusznie, ograniczenia w sieci swobody i jeszcze bez powszechnego dostepu to zabieranie wolnosci
jak ktos zauwazyl , wszystko zalezec bedzie od postawy PSL z wprowadzeniem tego, bo przeciez nie oponenci

--

PO - P.R. = Liga...PO