PO + PiS + PSL + SLD = Czwórca

Data: 2010-07-14 09:10:06
Autor: kochamspamWYTNIJTO
PO + PiS + PSL + SLD = Czwórca
Czy nie czas, aby te partie zjednoczyły się w jedną? pn np Polska Zjednoczona Czwórpartia ("Czwórca")?
Różnice między nimi są zdaje się marginalne.
A w jedności siła.
No i oszczędność na kosztach kampanii wyborczych.

Pozostałe partie można by zdelegalizować.
No bo skoro to "folklor polityczny"...

Data: 2010-07-14 15:45:56
Autor: jadrys
PO + PiS + PSL + SLD = Czwórca
  W dniu 2010-07-14 09:10, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Nie, to nigdy nie nastąpi. Gdyby tak zrobili to mogliby utracić monopol na władzę. Teraz robią pozory że są dla siebie rywalami.. a ciemny lud to kupuje.

Data: 2010-07-14 20:27:31
Autor: kochamspamWYTNIJTO
PO + PiS + PSL + SLD = Czwórca
> [...]

Nie, to nigdy nie nastąpi. Gdyby tak zrobili to mogliby utracić monopol na władzę. Teraz robią pozory że są dla siebie rywalami.. a ciemny lud to kupuje.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

No jasne (napisałem to jako prowokację).
Jeszcze jak kupuje. Ba tej grupie na przemian psioczą na PO i PiS - oczywiście w kwestiach mało ważnych - a o sprawach istotnych cicho-sza.
Może to pożyteczni idioci, a może najemnicy Bandy Czworga?
K.S.
Jak tam Linux?

Data: 2010-07-15 16:53:49
Autor: jadrys
PO + PiS + PSL + SLD = Czwórca
  W dniu 2010-07-14 20:27, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Myślę że jednak idioci przeważają..

Co tu dużo mówić o Linuksie.. Odnoszę wrażenie że cały ten projekt idzie w złą stroną.. Jest coraz piękniejszy, ale jednocześnie coraz mniej funkcjonalny. Coś na kształt "Visty" w porównaniu do Window$ XP - przerost formy nad treścią. To KDE4 musiał stworzyć jakiś sabotażysta - agent Billa G. Jednym słowem nie jest na dzień dzisiejszy dobrze z najlepszym systemem operacyjnym na ziemi..

PO + PiS + PSL + SLD = Czwórca