PO-PiS Poncyljusza, prezes wściekły, partii spada.

Data: 2010-11-12 08:08:44
Autor: Azor jest pedałem
PO-PiS Poncyljusza, prezes wściekły, partii spada.
Jeden z typowanych do wyrzucenia z PiS polityków ma dziś poprzeć kandydata PO na prezydenta Wejherowa. Prezes Kaczyński miał się wściec, kiedy zobaczył jego zdjęcia z wyrzuconymi z PiS posłankami i spindoktorami - Michałem Kamińskim i Adamem Bielanem. A w sondażach spada...
"Deklaracja Wejherowska" - tak według "Rzeczpospolitej" ma się nazywać wspólny apel posła (na razie PiS) Pawła Poncyljusza i Macieja Łukowicza, kandydata PO na prezydenta Wejherowa, oraz samorządowców z PO i PiS. - To, co nastąpi w południe w Wejherowie, będzie początkiem końca dotychczasowej formuły sceny politycznej i dominacji dwóch partii - przekonuje w rozmowie z "Rz" bliski współpracownik wyrzuconej z PiS poseł Joanny Kluzik-Rostkowskiej. Według gazety apel ma być wezwaniem sympatyków centroprawicy do budowy nowego bloku skupiającego środowiska centroprawicy, ludzi o poglądach bliskich i Platformie, i PiS.

Jak pisze "Rz" Poncyljusz dostaje od osób z władz PiS "esemesy od osób z władz partii, by nie czynił pochopnych ruchów, że prezesa można jeszcze ułagodzić, by mógł pozostać w PiS". Ale wydaje się zdecydowany. W "Super Expressie" ocenia, że "sierot po PO-PiSie jest więcej". A to oznacza, że czuje, że nie jest sam i że plan polityczny PiS-owskich liberałów może się powieść.

Konferencja Poncyljusza dziś. Dziś również posiedzenie komitetu politycznego PiS. Zapowiada się ostro, bo z partii - obok Poncyljusza - mogą wylecieć filary medialnych kampanii PiS i prezydenta Lecha Kaczyńskiego Adam Bielan i Michał Kamiński. "Rzeczpospolita" cytuje jednego z członków komitetu: - Po ujawnieniu przez tabloid, że spin doktorzy spotkali się z wyrzuconymi z partii posłankami, prezes się wściekł. Miał być wniosek o ich wyrzucenie.

Już w środę w TVN24 Michał Kamiński mówił, że się tego spodziewa, ujawnił, że dostał od któregoś z bliskich prezesowi polityków propozycję "nie do odrzucenia": opowie o czym rozmawiał z Joanną Kluzik-Rostkowską i Elżbietą Jakubiak, zostanie w partii. Ale propozycję odrzucił.

Nie wiadomo jeszcze czy decyzje zapadną dziś, czy PiS spróbuje wyciszyć sytuację po wyborach.

"Rzeczpospolita" publikuje też wyniki sondażu GFK Polonia. Wynika z niego, że w ciągu dwóch tygodni partia Jarosława Kaczyńskiego straciła 4 pkt proc. poparcia. Badanie było wykonywane w czasie, gdy posłanki Kluzik Rostkowska i Jakubiak były wykluczane. Być może więc jest jeszcze za wcześnie, by odbiło się to na wyniku badania.

PO: 49 proc. (- 1 pkt proc. w porównaniu z badaniem sprzed 2 tygodni)

PiS 31 proc. (- 4 pkt proc.)

SLD 8 proc. (bez zmian)

PSL 6 proc. (+ 3 pkt proc.)

GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej", 4 - 8 listopada próba 1000 osób

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8649201,PO_PiS_Poncyljusza__prezes_wsciekly__partii_spada.html#ixzz15370TTBN

Wydaje się, że sekta pierwszego kłamcy RP - dogorywa. Moje słowa zaczynają stawac się ciałem. Szkoda, że tak późno, bo zdążyła narobic wiele zła w polskiej polityce. Trzeba wypracowac mechanizmy, które stosunkowo szybko będą eliminowały idiotów, których charakterystyczną cechą jest wiecznie lejąca się piana z niewyparzonego pyska.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-12 09:22:51
Autor: Marek Czaplicki
Azor jest pedałem pisze w piątek, 12 listopada 2010 08:08, na grupie pl.soc.polityka:
> [...]
Jakubiak, zostanie w partii. Ale propozycję odrzucił.

| ?Mechanizm demokratyczny opiera się na jednej zasadzie, która jest niepodważalna i
kiedy zostanie podważona, to wtedy demokracja jest fikcją. Tą zasadą jest kontrola.
To musi być mechanizm efektywnej kontroli nad władzą. Jeżeli tego mechanizmu nie ma,
to tak naprawdę demokracji już nie ma? - powiedział szef PiS.
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18000
jak widać pan prezes Jarosław Kaczyński wprowadza swój "mechanizm demokratyczny"
permanentnej kontroli w swojej partii. a my tu mówimy, że partia PiS nie
jest "demokratyczna". :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-12 09:30:10
Autor: dK

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ibip5v$ram$1inews.gazeta.pl...

[...]

GFK Polonia nie jest nierzetelna.  Ich wyniki są każdorazowo  "podkręcane" w stronę prawicy.
Tu mamy SLD 8 % podczas gdy inne sondażownie dająw okolicach 12-14% (wynik potwierdzony w wyborach). To ponad 50% różnica wzgledna (!!!) niedopuszczalna dla profesjonalistów.
Podobnie poparcie dla PiS 31 % to raczej mrzonka wyjatkowo optymistycznego umysłu. Według mnie stosują metodologie dajacą wyraźny błąd systematyczny na korzyść środowisk PiSowskich. Jak na razie nikt z tej firmy nie podchodzi krytycznie do wyników, no ale jak widać są ... gazety... które lubią połechtać się takimi "wynikami" więc je produkują....
No i na czyją korzyść ten ruch? Dla PSL! Inne sondażownie wskazują, że obecnie korzyść z przedśmiertnych konwulsji PiSolców ma jednak PO, choć sam wieściłem raczej, że beneficjentem po wywaleniu tych politykierów z PiS będzie PSL, bo było to logiczne. To bardzo niedobrze świadczy o technologii tworzenia akurat tego sondażu.

dK

Data: 2010-11-12 10:16:22
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-12 08:08, Azor jest pedałem pisze:
[...]

Wystarczyło poczekać... Gdzie Rysiu Czarnecki flagę zawiesi, tam maszt się łamie. ;-)

Data: 2010-11-12 13:30:31
Autor: Dobrodziej
[...]

Cięzkie dni czekają prezesa, oj ciężkie. Poddani głowy podnoszą, własne zdanie mają. Biada! Biada! Ratuj się kto może!

d.

Data: 2010-11-12 15:43:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cdd3367$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nigdy sobie nie wybaczę, że kwestionowałem geniusz Jarosława Kaczyńskiego, zaiste to geniusz w niszczeniu własnej partii.

--
stevep

Data: 2010-11-12 17:51:17
Autor:
PO-PiS Poncyljusza, prezes wściekły, partii spada.
On Fri, 12 Nov 2010 08:08:44 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

 [...]

[...]

 od dawna twierdze, ze JK szkodzi nie tylko PiS-owi ale i Polsce.
 przez braciszkow zmarnowalismy kilka lat. inna sprawa jest, ze
 koniec PiS oznacza koniec imperium Rydzyka i podobnych mu purpuratow.

Data: 2010-11-12 17:56:22
Autor: Azor jest pedałem
PO-PiS Poncyljusza, prezes wściekły, partii spada.

Użytkownik ""<heRsk>"" <okrutne.brednie@interia.pl> napisał

od dawna twierdze, ze JK szkodzi nie tylko PiS-owi ale i Polsce.

Szczególnie odkrywczy nie jesteś.

inna sprawa jest, ze  koniec PiS oznacza koniec imperium Rydzyka i podobnych mu purpuratow.

I bardzo dobrze.

Przemysław Warzywny