PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.

Data: 2010-11-12 09:22:51
Autor: Marek Czaplicki
PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.
Azor jest pedałem pisze w pi±tek, 12 listopada 2010 08:08, na grupie pl.soc.polityka:
Już w ¶rodę w TVN24 Michał Kamiński mówił, że się tego spodziewa, ujawnił,
że dostał od którego¶ z bliskich prezesowi polityków propozycję "nie do
odrzucenia": opowie o czym rozmawiał z Joann± Kluzik-Rostkowsk± i Elżbiet±
Jakubiak, zostanie w partii. Ale propozycję odrzucił.

| ?Mechanizm demokratyczny opiera się na jednej zasadzie, która jest niepodważalna i
kiedy zostanie podważona, to wtedy demokracja jest fikcj±. T± zasad± jest kontrola.
To musi być mechanizm efektywnej kontroli nad władz±. Jeżeli tego mechanizmu nie ma,
to tak naprawdę demokracji już nie ma? - powiedział szef PiS.
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18000
jak widać pan prezes Jarosław Kaczyński wprowadza swój "mechanizm demokratyczny"
permanentnej kontroli w swojej partii. a my tu mówimy, że partia PiS nie
jest "demokratyczna". :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.