PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.

Data: 2010-11-12 13:30:31
Autor: Dobrodziej
PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibip5v$ram$1inews.gazeta.pl...
Jeden z typowanych do wyrzucenia z PiS polityków ma dzi¶ poprzeć kandydata PO na prezydenta Wejherowa. Prezes Kaczyński miał się w¶ciec, kiedy zobaczył jego zdjęcia z wyrzuconymi z PiS posłankami i spindoktorami - Michałem Kamińskim i Adamem Bielanem. A w sondażach spada...

Cięzkie dni czekaj± prezesa, oj ciężkie. Poddani głowy podnosz±, własne zdanie maj±. Biada! Biada! Ratuj się kto może!

d.

Data: 2010-11-12 15:43:41
Autor: cirrus
PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomo¶ci news:4cdd3367$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nigdy sobie nie wybaczę, że kwestionowałem geniusz Jarosława Kaczyńskiego, zaiste to geniusz w niszczeniu własnej partii.

--
stevep

PO-PiS Poncyljusza, prezes w¶ciekły, partii spada.