PO - Pojemnik na Odpadki

Data: 2011-06-13 01:56:46
Autor: Hans Kloss
PO - Pojemnik na Odpadki
"PLATFORMA bardzo przypomina mi śmietnik. Trafiają tam wszystkie
odpadki z "prawa" i z "lewa". Najpierw Arłukowicz, teraz Kluzikowiec.
Nic dziwnego, że unosi się za nimi taki swąd. Mam nadzieję, że na
jesieni oczyścimy nasz kraj z odpadków. I skończą tam gdzie ich
miejsce. Na wysypisku życia politycznego"
całość na:  http://micho18.salon24.pl/315345,po-pojemnik-na-odpadki
J-23

Data: 2011-06-13 11:50:29
Autor: Leprechaun
PO - Pojemnik na Odpadki

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c82c26d-e2ff-41f0-af26-26d298cac783w4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Oj musiała was ta Kluzik zaboleć! Babka zna wszelkie tajemnice prezesa! Stąd wasze zbiorowe ujadanie! ;)

BomBel

Data: 2011-06-17 23:35:31
Autor: pluton
PO - Pojemnik na Odpadki
Mam nadzieję, że na
jesieni oczyścimy nasz kraj z odpadków. I skończą tam gdzie ich
miejsce. Na wysypisku życia politycznego"

taz mam taka nadzieje.

Nullification

Data: 2011-06-18 14:28:08
Autor: wekon
PO - Pojemnik na Odpadki
"pluton"  wrote in message news:itghg1$t34$1inews.gazeta.pl...

Mam nadzieję, że na
jesieni oczyścimy nasz kraj z odpadków. I skończą tam gdzie ich
miejsce. Na wysypisku życia politycznego"

taz mam taka nadzieje.

Nullification

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

widzę, że w końcu zmądrzałeś.

wekon

Data: 2011-06-19 04:19:58
Autor: cirrus
PO - Pojemnik na Odpadki
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4dfc99da$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po kolejnych przegranych wyborach odpadki na śmietnik.

--
stevep

PO - Pojemnik na Odpadki