PO Polsce została już tylko kupa g..na

Data: 2014-11-20 19:06:55
Autor: boukun
PO Polsce została już tylko kupa g..na
~pant 1 minutę temu

KABARET STARSZYCH PANÓW

~Prof. Mondry 1 minutę temu

Nie bada się IQ członków komisji, powinni mieć przynajmniej IQ=84, a nie tak jak teraz 60-70

~xxx 18 minut temu

PO Polsce została już tylko kupa g..na.

~stary pariota 1 minutę temu

,, więcej do wyborów nie pójdę ,, ponieważ przekonałem się po ostatnich wyborach , że mój głos nic nie znaczy ,, mam wątpliwość ,że to nie ja jak i wielu Polaków ustala wyniki wyborów w głosowaniu,, obym się naprawdę mylił ,że wyniki wyborów są ustalane poza urną i gdzie indzie,, obym się mylił,, i popieram w tym temacie powołanie komisji śledczej!!!

~experta 6 minut temu

to może trzeba było dać policzyć dzieciom z przedszkola .. byłby doskonały sprawdzian wiedzy z dodawania ?

~POlaczek 1 minutę temu

hahahaha - walimy wałki na bezczelnego w biały dzień i udajemy że nic się nie stało. hahahaha - a wy i tak nic nie zrobicie.

~gtx 1 minutę temu

Sorry ale przecież w Polsce żyjemy

~OBIEKT.III 2 minuty temu

I co to kużwa ma być Prezydencie RP? Ty to nazywasz wyborami. To spęd nierozgarniętych poganiaczy koni, a nie wybory. Dobrze ze nie brałem w tym spędzie udziału. Przynajmniej zachowałem honor i godność. I zmieńcie tego orła z nad czerepów komisji. Bo Konstytucja jasno określa jak powinno wyglądać Godło RP. Zero szacunku dla barw narodowych i godła to jak mogą c ymbały szanować wyborców.

~juju 2 minuty temu

Panie prezydencie do pracy.Medale do szafy .Co niektórym odebrać. A pieprzenie o 25 letniej wolności schowaj do piwnicy pod węgiel

~gość jaja nie wybory 2 minuty temu

Jak za komuny,ludzie głosują ,a oni mają w d-- e ?POpaprany kraj ?

~wyrozumiały 2 minuty temu

Rozsądnie byłoby członkom Komisji wszyć esperal, ale bądźmy wyrozumiali. Na trzeźwo trudno wykonać takie akrobacje przy urnie.

~WOJTEK 2 minuty temu

Bezwzględne więzienie i trzy lata ANALU.

~harto 21 minut temu

Chyba w tych komisjach gdzie wygrało PO wszyscy już byli mocno zmęczeni.

~hihi 8 minut temu

Dlaczego nie wspominacie nigdzie, że w Warszawie zaczynają się protesty?

PO Polsce została już tylko kupa g..na