PO-Smoleńskie loty Tuska+ które "nie miały prawa ;-)

Data: 2017-04-10 08:10:11
Autor: A. Filip
PO-Smoleńskie loty Tuska+ które "nie miały prawa ;-)
http://wiadomosci.wp.pl/tylko-w-wp-jak-politycy-lamia-procedury-dotyczace-lotow-drugi-smolensk-to-kwestia-czasu-6110329481967233a
Jak politycy łamią procedury dotyczące lotów.
,,Drugi Smoleńsk to kwestia czasu"

Beata Szydło i Radosław Sikorski lądowali na granicy procedur, a
Tomasz Siemoniak jako szef MON zabrał Donalda Tuska na pokład
wojskowej Casy, łamiąc instrukcję HEAD - ustaliła Wirtualna Polska. Z
dokumentu, do którego dotarliśmy, wynika też, że już rok po Smoleńsku
59 lotów - w tym z prezydentem i premierem - zgodnie z prawem nie
powinno się odbyć. -Drugi Smoleńsk to kwestia czasu - przyznają w
MON. [...]

Jakoś pryncypialne zarzuty PO że lot prezydenta do Smoleńska "nie miał
prawa wystartować" stawia to w nieco innym świetle, nieprawdaż?
Tam gówno walnęło w wentylator, PO i Tuskowi się upiekło.

Data: 2017-04-10 08:56:15
Autor: Ciemny Lud
PO-Smoleńskie loty Tuska+ które "nie miały prawa się odbyć" - HAŃBA! ;-)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zastanawia cie dlaczego Putin 3 dni wcześniej obchodził się z Tuskiem jak z
jajkiem? To proste - wizyta była państwowa. L.Kaczyński z całym swoim dworem
wybrał się do Katynia  p r y w a t n i e. Tusk i PO nie miało nic do
powiedzenia, bo nie miało to najmniejszego sensu. Nikt nie lubi pchać rąk w
szambo tym bardziej, że szambo należy do oszołomów. Każda próba
wytłumaczenia bliźniakom czegokolwiek skończyłaby się obłąkańczą reakcją:
Nie dość że Lech z małżonką "zaspał" to jego braciszek, który miał lecieć
razem nagle "zrezygnował" bo chciał (nagle!) zaopiekować się chorą matką!
Matką która leżała na ogólnej sali! Wyobrażasz sobie tą sytuację?!  Czyżby
Jarosław nagle zapłonął do mamusi miłością synowską tak gorącą, że jeszcze
wieczorem przed wylotem sprawdzał samolot, a rano już siedział przy łóżku
"umierającej", która miała się na tyle dobrze że jeszcze przez kilka lat zabierała
głos w sprawach polityki, a tego dnia nic nie wiedziała o wypadku? Leżąc na
ogólnej sali! Co tu jest szyte?

CL

PO-Smoleńskie loty Tuska+ które "nie miały prawa ;-)