PO-Trzaskowski publicznie marzy żeby Polscy politycy nie byli tak (kosz)marni jak Niemieccy! ;-) [szczepionki]

Data: 2020-07-08 21:35:43
Autor: A. Filip
PO-Trzaskowski publicznie marzy żeby Polscy politycy nie byli tak (kosz)marni jak Niemieccy! ;-) [szczepionki]
W Niemczech w tym roku wprowadzono pierwsze i jedyne szczepienie
obowiązkowe (na Odrę) [B]. Ja jako Polak *razem z Trzaskowskim*
wstydzę się że takie Niemcy są w Europie ;-)

[A] https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-trzaskowski-marzy-mi-sie-kraj-w-ktorym-politycy-wiedza-ze-tr,nId,4600025
Trzaskowski: Marzy mi się kraj, w którym politycy wiedzą, że trzeba
szczepić dzieci ; 2020-07-08T19:40:51

Marzy mi się kraj, w którym wszyscy politycy wiedzą, że Ziemia jest
okrągła, że dzieci trzeba szczepić, że człowiek może zrujnować swoją
planetę swoim postępowaniem- mówił kandydat KO na prezydenta Rafał
Trzaskowski w środe w Szczecinie. Taki kraj zbudujemy -
oświadczył. [...]

[B] https://www.deutschland.de/pl/topic/polityka/pandemia-koronawirusa-obowiazkowe-szczepienia-w-niemczech
Czy w Niemczech istnieją obowiązkowe szczepienia?
Pierwsze obowiązkowe szczepienie zostało wprowadzone w Niemczech w
1874 roku. W tym czasie w Rzeszy Niemieckiej wszystkie dzieci w wieku
od jednego roku do dwunastu lat musiały być szczepione przeciwko
ospie. Obowiązek ten został zniesiony w 1976 roku, ponieważ dzięki
szczepieniom na całym świecie ospę uważa się za zwalczoną. Chociaż w
NRD istniał przez pewien okres obowiązek szczepienia dzieci przeciwko
gruźlicy, polio, błonicy, tężcowi, krztuścowi i odrze, to w
zjednoczonych Niemczech dopiero od 1 marca 2020 roku ponownie
wprowadzono powszechny obowiązek szczepienia przeciwko odrze.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-08 14:32:44
Autor: japanizer
On Thursday, July 9, 2020 at 4:35:45 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> Trzaskowski: Marzy mi się kraj, w którym politycy wiedzą, że trzeba

Andrzejku, to nawiązanie do słów twojego imiennika Dudy: ja się szczepić nie będę.

Data: 2020-07-09 01:06:19
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

> szczepić dzieci ; 2020-07-08T19:40:51

Andrzejku, to nawiązanie do słów twojego imiennika Dudy: ja się

A zacytujesz *na co* on się szczepić nie będzie?
[ oryginalna wypowiedź i szybkie "doprecyzowanie" ]

Ja jestem bardziej niż umiarkowanie zwolennikiem masowych szczepień ale
tylko dopóki jakiś *NADGORLIWY IDIOTA* nie wrzuca wszystkich szczepionek
do jednego gumowego wora i przegnie pały z _przymusowymi_ szczepieniami.
Szczepionki mają sens ale działy sprzedaży producentów szczepionek
zjebały ten sens dla nie długofalowych+ korzyści swoich firm.

A jak chcesz inaczej: Jak szczepionka na Covid-19 miałaby być przymusowa
to *państwo* z automatu ponosiłoby odpowiedzialność finansową jakby
ujawniły się nieprzewidziane (długofalowe) poważne+ efekty uboczne.
Szanse nie są dość małe ale w nowej szczepionce nie testowanej latami są
"nie do pominięcia" dla kogoś kto nie jest kryminalnie
nieodpowiedzialnym idiotą.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-08 16:15:32
Autor: japanizer
On Thursday, July 9, 2020 at 8:07:06 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Ja jestem bardziej niż umiarkowanie zwolennikiem masowych szczepień ale
tylko dopóki jakiś *NADGORLIWY IDIOTA* nie wrzuca wszystkich szczepionek

No przecież pistargowica (antyszczepionkowcy) wrzucają wszystkie szczepienia do jednego wora.

Data: 2020-07-09 01:54:18
Autor: A. Filip
> [...]

do jednego gumowego wora

No przecież pistargowica (antyszczepionkowcy) wrzucają wszystkie

Duda _w doprecyzowaniu_ rozróżnił.  Do drugiej tury wyborów liczą się
zasadniczo słowa/opinie Dudy i Trzaskowskiego.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-08 22:54:45
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+lp4qb6cs8f-k783@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

W Niemczech w tym roku wprowadzono pierwsze i jedyne szczepienie
obowiązkowe (na Odrę) [B]. Ja jako Polak *razem z Trzaskowskim*
wstydzę się że takie Niemcy są w Europie ;-)

teraz sprawdź ile wynosi wyszczepialność w niemczech
ty chyba Nieogar masz na nazwisko...

ps. w uk i paru innych krajach szczepienia też są nieobowiązkowe

a wiesz czemu gamoniu ? bo szczepi się 99% ludzi

po prostu nie ma tam filipków

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-09 06:32:04
Autor: Runt
flip do zaszczepienia!
W dniu 2020-07-08 o 21:35, A. Filip pisze:
W Niemczech w tym roku wprowadzono pierwsze i jedyne szczepienie
obowiązkowe (na Odrę) [B]. Ja jako Polak *razem z Trzaskowskim*
wstydzę się że takie Niemcy są w Europie ;-)

Bos dureń.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

PO-Trzaskowski publicznie marzy żeby Polscy politycy nie byli tak (kosz)marni jak Niemieccy! ;-) [szczepionki]