PO-Trzaskowski publicznie marzy żeby Polscy politycy nie byli tak (kosz)marni jak Niemieccy! ;-) [szczepionki]

Data: 2020-07-08 14:32:44
Autor: japanizer
PO-Trzaskowski publicznie marzy żeby Polscy politycy nie byli tak (kosz)marni jak Niemieccy! ;-) [szczepionki]
On Thursday, July 9, 2020 at 4:35:45 AM UTC+9, A. Filip wrote:
W Niemczech w tym roku wprowadzono pierwsze i jedyne szczepienie
obowiązkowe (na Odrę) [B]. Ja jako Polak *razem z Trzaskowskim*
wstydzę się że takie Niemcy są w Europie ;-)

[A] https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-trzaskowski-marzy-mi-sie-kraj-w-ktorym-politycy-wiedza-ze-tr,nId,4600025
> Trzaskowski: Marzy mi się kraj, w którym politycy wiedzą, że trzeba
> szczepić dzieci ; 2020-07-08T19:40:51

Andrzejku, to nawiązanie do słów twojego imiennika Dudy: ja się szczepić nie będę.

Data: 2020-07-09 01:06:19
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

> szczepić dzieci ; 2020-07-08T19:40:51

Andrzejku, to nawiązanie do słów twojego imiennika Dudy: ja się

A zacytujesz *na co* on się szczepić nie będzie?
[ oryginalna wypowiedź i szybkie "doprecyzowanie" ]

Ja jestem bardziej niż umiarkowanie zwolennikiem masowych szczepień ale
tylko dopóki jakiś *NADGORLIWY IDIOTA* nie wrzuca wszystkich szczepionek
do jednego gumowego wora i przegnie pały z _przymusowymi_ szczepieniami.
Szczepionki mają sens ale działy sprzedaży producentów szczepionek
zjebały ten sens dla nie długofalowych+ korzyści swoich firm.

A jak chcesz inaczej: Jak szczepionka na Covid-19 miałaby być przymusowa
to *państwo* z automatu ponosiłoby odpowiedzialność finansową jakby
ujawniły się nieprzewidziane (długofalowe) poważne+ efekty uboczne.
Szanse nie są dość małe ale w nowej szczepionce nie testowanej latami są
"nie do pominięcia" dla kogoś kto nie jest kryminalnie
nieodpowiedzialnym idiotą.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-08 16:15:32
Autor: japanizer
On Thursday, July 9, 2020 at 8:07:06 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Ja jestem bardziej niż umiarkowanie zwolennikiem masowych szczepień ale
tylko dopóki jakiś *NADGORLIWY IDIOTA* nie wrzuca wszystkich szczepionek

No przecież pistargowica (antyszczepionkowcy) wrzucają wszystkie szczepienia do jednego wora.

Data: 2020-07-09 01:54:18
Autor: A. Filip
> [...]

do jednego gumowego wora

No przecież pistargowica (antyszczepionkowcy) wrzucają wszystkie

Duda _w doprecyzowaniu_ rozróżnił.  Do drugiej tury wyborów liczą się
zasadniczo słowa/opinie Dudy i Trzaskowskiego.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!