PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz

Data: 2011-03-25 22:28:56
Autor: u2
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
... bo wykorzystuje do¶wiadczenia wy¿ej wymienionych organizacji, dzia³a
jak PZPR, PRON, OPZZ, LWP, MO i SB w jednym :

http://antysalon.nowyekran.pl/post/8053,po-bardziej-obrzydliwa-niz-pzpr-pron-i-opzz-borusewicz-gowin-i-mezydlo-naublizaja-obroncom-krzyza-czy-kopna-znicze

"D³ugo zbiera³em siê do tego stwierdzenia. Przeanalizowa³em czasy stanu
wojennego, przypomnia³em sobie zachowanie politryków Jaruzela, jego
mundurowych spikerów, pzpr, zsobaczone wrony, sqwione prony i opzz. I
nie mam w±tpliwo¶ci, ¿e obecna PO swym ³ajdactwem przebi³a te wszystkie
jaruzelowo-moskiewskie bêkarty! Wtedy przeciw idei solidarno¶ci by³
tylko tzw AKTYW tych antypolskich organizacji. Tzw do³y, czyli rzesze
cz³onkach co prawda mocno zastraszonych mia³o g³êboko gdzie¶ te ich
wszystkich petycje, uchwa³y i wytyczne. Te do³y, nawet partyjne poza
¶rodowiskiem tzw lwp, milicji cichcem solidaryzowa³y siê, kibicowa³y
podziemnej "S", dawali sk³adki na pomoc internowanym, ich rodzinom. W
duchu sprzyja³y podziemiu, dlatego mimo czasów trudnych wiele akcji siê
udawa³o. Np w moim mie¶cie po oficjalnym pochodzie 1 majowym przyszli na
nasz "wiosenny spacer"! jedni z ciekawo¶ci, inni.... ale przyszli. Co
prawda jaruzel dokona³ rzeczy zaplanowanej, z³ama³ Polakom ledwo co
kszta³tuj±cy siê po sierpniu 80 krêgos³up. to fakt dokona³ rzeczy
straszliwej, ale trwa³o to lat niemal 8. Jednak¿e obserwuj±c "dokonania"
Tuska i PO muszê z przera¿eniem stwierdziæ, ¿e Tusk w okresie
trzykrotnie krótszym dokona³ wrêcz masakry! w polskim spo³eczeñstwie. W
kilku wymiarach oczywi¶cie. Znów cofn±³ nas cywilizacyjnie, wpêdzaj±c
sw± bezmy¶ln± polityk± gospodarcza ponad 50 % Polaków w minimum
egzystencji. Ponad po³owa Polaków ¿yje na granica minima socjalnego,
ledwie zipie, przejadaj±c ostatnie oszczêdno¶ci z lat sprzed roku 2007,
sprzed Tuska. Jeszcze gorzej rzecz ma siê w sferze tzw polityki. To
czego nie uda³o siê Jaruzelowi przez 8 lat, poszczuæ Polaków na siebie,
Tuskowi uda³o siê w lat trzy. Szczególnie widoczne to jest po 10
kwietnia. Za komuny, za Jaruzela NIKT poza zomowcami i esbekami nie
targn±³ siê na krzy¿, na znicze i kwiaty u³o¿one zmar³ym u³o¿one
mêczennikom! Tylko nocami esbecy i najwredniejsi partyjniacy niszczyli
noc± krzy¿ ustawiony w miejscu porwania ks. Jerzego w Przysieku
k/Torunia. Tylko esbecy i zomowcy niszczyli kwietne krzy¿e uk³adane na
Placu Zwyciêstwa! To s± fakty bezsporne! Po 10 kwietnia ludzie Tuska
wydali dyspozycje niszczenia kwiatów, zniczy, krzy¿y, fotografii
sk³adanych w pamiêci tym co zginêli w rzekomej katastrofie. I czyni± to
bez ¿enady, bez wstydu! Ba! Wynajmuj± zapijaczon± swo³ocz, która przy
obstawie policyjnej l¿y modl±cych siê Polaków. I to jest rzecz
straszliwa! Co gorsze cz³onkowie partii rz±dz±cej, cz³onkowie PO
zachowuj± siê gorzej ni¿ za jaruzela. Znik±d ¿adnego protestu! Wielka
cisza! Czy ktokolwiek skrytykowa³ haniebne zachowanie prezydent Warszawy
"czyszcz±c±' chodniki 10 marca.? Jedno wielkie straszliwe przyzwolenie
na to odgórne ³ajdactwo. Jako prosty rolnik nie mam warsztatu socjologa,
aby dokonaæ analizy tych zachowañ Tuska i PO! Pos³ugujê siê tylko
prostym opisem drañstwa, które rozpanoszy³o siê za Tuska. Za komuny
Jaruzelowi nie uda³o siê a¿ tak bardzo zaatomizowaæ polskiego
spo³eczeñstwa. Film Ewy Stankiewicz jest wrêcz doskona³ym studium
dokonañ Tuska. Mo¿e kiedy¶ pos³u¿y polskiej Norymberdze! Dzisiaj Tusk
poszed³ na rzecz niebywa³±, sk³óci³ Polaków tak mocno, skoro morduje siê
cz³owieka w biurze partii opozycyjnej. I wcale mnie ju¿ nie ¿dziwi,
je¶li wkrótce 10 kwietnia nasze kwiaty, znicze u³o¿one pod pa³acem
prezydenckim w rocznicê tragicznej "katastrofy" zostan± chwilê potem
podeptane, skopane i rozrzucone przez Borusewicza id±cego w
kontrmanifestacji Krakowskim Przedmie¶cie na czele mw z dm. Gowin za¶
bêdzie wyszarpywaæ kobietom ró¿aniec, a Mê¿yd³o kopaæ inwalidê! Lis za¶
z MO zrobi± reporta¿ o polskim ko³tuñstwie i ksenofobii! Przesadzam!?
Bardzo chcia³bym! pzdr p.s. tylko nieudolnie zasygnalizowa³em ³ajdackie
dokonania Tuska, bo to zadania dla fachowca."

Data: 2011-03-25 15:48:37
Autor: zbig
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
On 25 Mar, 22:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kolportowanie tekstu jakiego¶ przyg³upa, nie potrafi±cego skleciæ
jednego zdania bez ra¿±cego b³êdu jêzykowego ¶wiadczy o tym, ¿e to
jaki¶ twój duchowy brat. Czy siê mylê?

Data: 2011-03-26 01:05:30
Autor: obserwator
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Kolportowanie tekstu jakiego¶ przyg³upa, nie potrafi±cego skleciæ
jednego zdania bez ra¿±cego b³êdu jêzykowego ¶wiadczy o tym, ¿e to
jaki¶ twój duchowy brat. Czy siê mylê?

Mylisz sie, bo to jest tekst celny i zgodny z faktami. Przyglupami sa ci co
tego typu teksty nadal lekcewaza. Tak traktowano glosy spoleczenstwa, wlasnie
za PRL-u. To wyjatkowa niefrasobliwosc ze strony rzadzacej partii PO.

Data: 2011-03-25 22:39:00
Autor: jadrys
PO bardziej obrzydliwa niż pzpr, pron i opz z
W dniu 2011-03-25 22:28, u2 pisze:
.. bo wykorzystuje doświadczenia wyżej wymienionych organizacji, działa
jak PZPR, PRON, OPZZ, LWP, MO i SB w jednym :

http://antysalon.nowyekran.pl/post/8053,po-bardziej-obrzydliwa-niz-pzpr-pron-i-opzz-borusewicz-gowin-i-mezydlo-naublizaja-obroncom-krzyza-czy-kopna-znicze

"Długo zbierałem się do tego stwierdzenia. Przeanalizowałem czasy stanu
wojennego, przypomniałem sobie zachowanie politryków Jaruzela,

"Jaruzela"... I wystarczy żeby sobie darować resztę taktu, pisanego widać przez imbecyla który myśląc że gdy przekręci czyjaś nazwisko to go tym poniży. Wstydziłbyś się wklejać coś takiego..

Data: 2011-03-25 22:43:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imj284$nv4$1news.onet.pl...
[...]

To zbrodniarz nad zbrodniarze, ojciec chrzestny obecnego systemu...

boukun

Data: 2011-03-25 22:49:01
Autor: jadrys

http://antysalon.nowyekran.pl/post/8053,po-bardziej-obrzydliwa-niz-pzpr-pron-i-opzz-borusewicz-gowin-i-mezydlo-naublizaja-obroncom-krzyza-czy-kopna-znicze "Długo zbierałem się do tego stwierdzenia. Przeanalizowałem czasy stanu
[...]

No fakt, aniołem to on nie jest.. Ale nie można mu odmówić patriotyzmu. Gdyby nie on to ta dzicz którą za kulis kierowała CIA zaczęlaby wieszać ludzi na latarniach.

Data: 2011-03-25 23:03:26
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imj2kl$pp9$1news.onet.pl...
[...]

Obudź się. Jaki patriotyzm, kiedy napadł na Polaków z bronią i oddał Polskę Żydom w pacht...

boukun

Data: 2011-03-25 23:34:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-25 23:03, boukun pisze:

[...]

Uspokoił tylko bezmyślny, ogłupiony tłum, a nie napadł.

Data: 2011-03-25 23:53:26
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imj59i$61m$2news.onet.pl...
[...]

Nie pitol, oddał właśnie władzę w ręce agentów CIA... To on katował ludzi, władza, a nie na odwrót... I co z tego "uspokojenia" wyszło? 8 lat stagnacji, horendalnych podwyżek i oddanie Polski w pacht...

Wcześniej przez te lata stagnacji wytrzebili Polaków z opozycji i rozgonili po świecie...

boukun

Data: 2011-03-26 21:52:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-25 23:53, boukun pisze:

[...]

On tylko powstrzymywał to co nieuchronne, - czyli odwlekał na miarę możliwości oddanie Polski w ręce imperializmu. I to były wtedy ostatnie chwile w dwudziestym wieku kiedy to w świecie Polak z dumą mógł w obcych krajach informować wszem i wobec że jest Polakiem.

Data: 2011-03-27 18:36:14
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imljl2$mvv$1news.onet.pl...
[...]

On nic nie powstrzymał, on oddał Polskę imperialistom i za to w nagrodę został pierwszym prezydentem tego złodziejskiego systemu...
On zabił wolna Polskę, on zniszczył naszą dopiero co uwolnioną demokrację... Tfu!

boukun

Data: 2011-03-27 20:25:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-27 18:36, boukun pisze:

[...]

Ubzdurałeś sobie coś i to powtarzasz, ale zapewniam cię, - nawet tysiąckrotne powtórzenie tych bajdurzeń nie zmieni ich w prawdę.

Data: 2011-03-28 15:28:24
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imnve6$4id$1news.onet.pl...
[...]

Jesteście ślepcami, skazanymi na zagładę...

boukun

Data: 2011-06-26 13:48:59
Autor: obserwator
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Jesteście ślepcami, skazanymi na zagładę...

O jaruzelu i moskiewskim certyfikacie *okraglego stolu*, mowia ci co wiedza jak bylo. Po co tak uparcie dezinformujesz skoro
dzisiaj w sieci sa dostepne fakty? Polske wykupili i nadal wykupuja glownie Niemcy( nawetmoga robic odpisy od
podatkow kwot, ktore moga przeznaczac na korumpowanie tzw. polskich elit) oraz
ruskie.

Obejrzyj wreszcie cos sensownego na ten temat i nie piernicz tak jak ten idiot
jadrys:

http://czarnalimuzyna.salon24.pl/

Data: 2011-06-26 14:04:08
Autor: obserwator
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
 obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
http://czarnalimuzyna.salon24.pl/

pod linkiem mozna obejrzec dokumentalne filmy, ktore pokazuja, ze przy
*okraglym stle* byli jednak ludzie ktorzy widzieli ten falsz komunistow.

Twierdzenie, ze Kaczynscy wspopracowali z rezimem komuistycznym, jest totalnym
klamstwem. Takich osob jak oni, bylo tam jednak wiecej.

Data: 2011-06-26 18:02:49
Autor: cirrus
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iu7dcb$ikg$1inews.gazeta.pl...

To nie wierzysz w te jego wysokie IQ?

--
stevep

Data: 2011-03-26 17:38:30
Autor: cirrus
[...]
kopna-znicze  "DÅ‚ugo zbieraÅ‚em siÄ™ do tego stwierdzenia. PrzeanalizowaÅ‚em czasy stanu

Nie można, jest gorliwym patriotą ZSRR.

--
stevep

Data: 2011-03-26 21:50:51
Autor: jadrys
http://antysalon.nowyekran.pl/post/8053,po-bardziej-obrzydliwa-niz-pzpr -pron-i-opzz-borusewicz-gowin-i-mezydlo-naublizaja-obroncom-krzyza-czy- kopna-znicze  "DÅ‚ugo zbieraÅ‚em siÄ™ do tego stwierdzenia. PrzeanalizowaÅ‚em czasy stanu
[...]

Mało kto może pochwalić się tak wspaniałą postawą patriotyzmu wobec Polski jak Gen. Jaruzelski.

Data: 2011-03-27 18:36:59
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imljl3$mvv$2news.onet.pl...
[...]

Pojebało ptaszka, ten naród zasługuje na taki marny los, skoro jest taki głupi...

boukun

Data: 2011-03-27 20:25:21
Autor: jadrys
[...]

Ty nie patrzysz  na fakty,boukun,  ty tylko siÄ™ kierujesz wÅ‚asnymi uprzedzeniami. A ja ci mówiÄ™ że nie ma wÅ›ród tej dzisiejszej hoÅ‚oty majÄ…cej siÄ™ za elitÄ™ politycznÄ… kraju nikogo godnego żeby nawet czyÅ›cić buty GeneraÅ‚owi pod wzglÄ™dem patriotyzmu.

Data: 2011-03-28 15:30:06
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imnve6$4id$2news.onet.pl...
[...]

Ścierwo powinien skończyć jak Causescu... Nadal nie wiesz, komu zawdzięczasz ten nieludzki kapitalizm...

boukun

Data: 2011-06-25 17:13:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-28 15:30, boukun pisze:

[...]

Ależ wiem, - przede wszystkim Gorbaczowowi, później Wałęsie i "Solidarności" i tym zza oceanu co nimi sterowali.

Data: 2011-06-26 03:03:51
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu4tub$gqg$1news.onet.pl...
[...]

A kto sterował tymi z za oceanu, tylko nie mow, że diabeł?

--
stevep

Data: 2011-06-26 07:22:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 03:03, cirrus pisze:

[...]

Diabeł który się nazywa imperialny kapitalizm.

Data: 2011-06-26 15:10:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 13:23, cirrus pisze:
[...]

Byt niematerialny, ale jednak zgubny i morderczy - kapitalizm.

Data: 2011-06-26 18:01:53
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7b30$4bq$1news.onet.pl...
[...]

dla wierzÄ…cych w duchy.

--
stevep

Data: 2011-03-25 23:16:44
Autor: u2
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
W dniu 2011-03-25 22:39, jadrys pisze:
"Jaruzela"... I wystarczy ¿eby sobie darowaæ resztê taktu, pisanego
widaæ przez imbecyla który my¶l±c ¿e gdy przekrêci czyja¶ nazwisko to go
tym poni¿y. Wstydzi³by¶ siê wklejaæ co¶ takiego..

Sam u¿ywam celniejszej nazwy : Jeruzel. Ale pomijaj±c ten drobiazg to
Jeruzela w koncu wykoñczy ch³oniak, wyj±tkowo z³o¶liwy. :)

Data: 2011-03-25 23:34:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-25 23:16, u2 pisze:
[...]

Sam używam celniejszej nazwy : Jeruzel. Ale pomijając ten drobiazg to
Jeruzela w koncu wykończy chłoniak, wyjątkowo złośliwy. :)

I to nie swiadczy o tobie dobrze, ale ty pewnie nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy..

Różne sa oblicza kostuchy (śmierci) - jednego wykańcza złośliwym Chłoniakiem a innego łagodnym Glejakiem.

Data: 2011-03-25 23:38:00
Autor: u2
W dniu 2011-03-25 23:34, jadrys pisze:
[...]

Doskonale sobie zdaje sprawê, Jeruzel bêdzie konal w mêkach.

Data: 2011-03-26 21:51:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-25 23:38, u2 pisze:
[...]
Doskonale sobie zdaje sprawę, Jeruzel będzie konal w mękach.

bez komentarza.

Data: 2011-06-26 13:38:40
Autor: obserwator
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Ró¿ne sa oblicza kostuchy (¶mierci) - jednego wykañcza z³o¶liwym Ch³oniakiem a innego ³agodnym Glejakiem.

ty pewnie masz glejaka, bo niesamowicie bredzisz od tylu lat w polskiej sieci.

Data: 2011-06-26 15:49:31
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 15:38,  obserwator pisze:
Ró¿ne sa oblicza kostuchy (¶mierci) - jednego wykañcza z³o¶liwym Ch³oniakiem a innego ³agodnym Glejakiem.

ty pewnie masz glejaka, bo niesamowicie bredzisz od tylu lat w polskiej sieci.

A od ilu ? Skoro diabli go jeszcze nie wzieli, to z pewnoscia zdrowy jak
byk :)

Data: 2011-06-26 13:55:24
Autor: obserwator
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
> *************************************************************

A od ilu ? Skoro diabli go jeszcze nie wzieli, to z pewnoscia zdrowy jak

kupe lat cierpi na glejaka, ale jadrys to wyjatkowo odporny nie tylko na
fakty, ruski egzemparz kalmuka.

Data: 2011-06-26 16:00:20
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 15:55,  obserwator pisze:
A od ilu ? Skoro diabli go jeszcze nie wzieli, to z pewnoscia zdrowy jak
> byk :)

kupe lat cierpi na glejaka, ale jadrys to wyjatkowo odporny nie tylko na
fakty, ruski egzemparz kalmuka.

Chlopie, czego ty chcesz od kalmukow ? Nadajesz z GWna, uwazaj, bo
GWniana ksenofobie tepie ze wszelkich sil.

Data: 2011-06-26 14:07:26
Autor: obserwator
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Chlopie, czego ty chcesz od kalmukow ? Nadajesz z GWna, uwazaj, bo
GWniana ksenofobie tepie ze wszelkich sil.

a ja tepie glupkow, wiec to ty uwazaj.

Data: 2011-06-26 16:16:11
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 16:07,  obserwator pisze:
Chlopie, czego ty chcesz od kalmukow ? Nadajesz z GWna, uwazaj, bo
> GWniana ksenofobie tepie ze wszelkich sil.
a ja tepie glupkow, wiec to ty uwazaj.

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-03-25 23:11:21
Autor: matusm
PO bardziej obrzydliwa ni¿ pzpr, pron i opzz

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomoœci news:4d8d091b$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-03-25 23:14:18
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu pi±tek 25 marzec 2011 22:28:

.. bo wykorzystuje do¶wiadczenia wy¿ej wymienionych organizacji, dzia³a
jak PZPR, PRON, OPZZ, LWP, MO i SB w jednym

dobrze, ¿e jeszcze oddychaæ pozwalaj±. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-25 23:17:55
Autor: u2
[...]

Jak Tusk z Pawlakiem przy³aduj± op³aty za CO2 to bedziesz bal siê usta
otworzyæ.