PO bardziej obrzydliwa niż pzpr, pron i opzz

Data: 2011-03-25 23:11:21
Autor: matusm
PO bardziej obrzydliwa niż pzpr, pron i opzz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomoœci news:4d8d091b$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
.. bo wykorzystuje doświadczenia wyżej wymienionych organizacji, działa
jak PZPR, PRON, OPZZ, LWP, MO i SB w jednym :

http://antysalon.nowyekran.pl/post/8053,po-bardziej-obrzydliwa-niz-pzpr-pron-i-opzz-borusewicz-gowin-i-mezydlo-naublizaja-obroncom-krzyza-czy-kopna-znicze

"Długo zbierałem się do tego stwierdzenia. Przeanalizowałem czasy stanu
wojennego, przypomniałem sobie zachowanie politryków Jaruzela, jego
mundurowych spikerów, pzpr, zsobaczone wrony, sqwione prony i opzz. I
nie mam wątpliwości, że obecna PO swym łajdactwem przebiła te wszystkie
jaruzelowo-moskiewskie bękarty! Wtedy przeciw idei solidarności był
tylko tzw AKTYW tych antypolskich organizacji. Tzw doły, czyli rzesze
członkach co prawda mocno zastraszonych miało głęboko gdzieś te ich
wszystkich petycje, uchwały i wytyczne. Te doły, nawet partyjne poza
środowiskiem tzw lwp, milicji cichcem solidaryzowały się, kibicowały
podziemnej "S", dawali składki na pomoc internowanym, ich rodzinom. W
duchu sprzyjały podziemiu, dlatego mimo czasów trudnych wiele akcji się
udawało. Np w moim mieście po oficjalnym pochodzie 1 majowym przyszli na
nasz "wiosenny spacer"! jedni z ciekawości, inni.... ale przyszli. Co
prawda jaruzel dokonał rzeczy zaplanowanej, złamał Polakom ledwo co
kształtujący się po sierpniu 80 kręgosłup. to fakt dokonał rzeczy
straszliwej, ale trwało to lat niemal 8. Jednakże obserwując "dokonania"
Tuska i PO muszę z przerażeniem stwierdzić, że Tusk w okresie
trzykrotnie krótszym dokonał wręcz masakry! w polskim społeczeństwie. W
kilku wymiarach oczywiście. Znów cofnął nas cywilizacyjnie, wpędzając
swą bezmyślną polityką gospodarcza ponad 50 % Polaków w minimum
egzystencji. Ponad połowa Polaków żyje na granica minima socjalnego,
ledwie zipie, przejadając ostatnie oszczędności z lat sprzed roku 2007,
sprzed Tuska. Jeszcze gorzej rzecz ma się w sferze tzw polityki. To
czego nie udało się Jaruzelowi przez 8 lat, poszczuć Polaków na siebie,
Tuskowi udało się w lat trzy. Szczególnie widoczne to jest po 10
kwietnia. Za komuny, za Jaruzela NIKT poza zomowcami i esbekami nie
targnął się na krzyż, na znicze i kwiaty ułożone zmarłym ułożone
męczennikom! Tylko nocami esbecy i najwredniejsi partyjniacy niszczyli
nocą krzyż ustawiony w miejscu porwania ks. Jerzego w Przysieku
k/Torunia. Tylko esbecy i zomowcy niszczyli kwietne krzyże układane na
Placu Zwycięstwa! To są fakty bezsporne! Po 10 kwietnia ludzie Tuska
wydali dyspozycje niszczenia kwiatów, zniczy, krzyży, fotografii
składanych w pamięci tym co zginęli w rzekomej katastrofie. I czynią to
bez żenady, bez wstydu! Ba! Wynajmują zapijaczoną swołocz, która przy
obstawie policyjnej lży modlących się Polaków. I to jest rzecz
straszliwa! Co gorsze członkowie partii rządzącej, członkowie PO
zachowują się gorzej niż za jaruzela. Znikąd żadnego protestu! Wielka
cisza! Czy ktokolwiek skrytykował haniebne zachowanie prezydent Warszawy
"czyszczącą' chodniki 10 marca.? Jedno wielkie straszliwe przyzwolenie
na to odgórne łajdactwo. Jako prosty rolnik nie mam warsztatu socjologa,
aby dokonać analizy tych zachowań Tuska i PO! Posługuję się tylko
prostym opisem draństwa, które rozpanoszyło się za Tuska. Za komuny
Jaruzelowi nie udało się aż tak bardzo zaatomizować polskiego
społeczeństwa. Film Ewy Stankiewicz jest wręcz doskonałym studium
dokonań Tuska. Może kiedyś posłuży polskiej Norymberdze! Dzisiaj Tusk
poszedł na rzecz niebywałą, skłócił Polaków tak mocno, skoro morduje się
człowieka w biurze partii opozycyjnej. I wcale mnie już nie żdziwi,
jeśli wkrótce 10 kwietnia nasze kwiaty, znicze ułożone pod pałacem
prezydenckim w rocznicę tragicznej "katastrofy" zostaną chwilę potem
podeptane, skopane i rozrzucone przez Borusewicza idącego w
kontrmanifestacji Krakowskim Przedmieście na czele mw z dm. Gowin zaś
będzie wyszarpywać kobietom różaniec, a Mężydło kopać inwalidę! Lis zaś
z MO zrobią reportaż o polskim kołtuństwie i ksenofobii! Przesadzam!?
Bardzo chciałbym! pzdr p.s. tylko nieudolnie zasygnalizowałem łajdackie
dokonania Tuska, bo to zadania dla fachowca."

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

PO bardziej obrzydliwa niż pzpr, pron i opzz