PO broni SB-ków!

Data: 2017-04-26 09:14:50
Autor: prezydent San Escobar
PO broni SB-ków!
Taki jest od wczoraj przekaz w Wiadomościach SSPis :DDD

Nawet pokazują w tym celu posłów okupujących mównicę sejmową z komentarzem, że
w ten sposób próbują za wszelką cenę storpedować działania rządu odbierające
SB-kom emerytury :D. Tylko coś graficy w SS-Wieściach nie spisali się i nie
wyretuszowali tych setek kartek z napisem "Wolne Media" :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-26 09:27:19
Autor: boukun
PO broni SB-ków!
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- --

He, he, he, przecież każdy wiedział, że to była zasłona dymna broniących SBeków POwców, wszystko było już przygotowane...

boukun

Data: 2017-04-26 09:46:10
Autor: A. Filip
PO broni SB-ków! [Wiadomości TVP(iS)]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

Boże broń POlskę przed szybkimi mediami!!! ;-)

Ja bym PO robił zarzuty "tylko dla zasady" gdyby okupowali mównice
Sejmową (Salę Sejmową) przez godzinę lub dwie.  Jak zdecydowali się grać
bardzo nie według reguł, zasad i dobrych obyczajów to się słusznie
"jako PO zwolennik" z PiS "podśmiewujesz" a nie skamlesz na
wywracanie kota ogonem tym razem ze strony TVPiS.

| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

PO broni SB-ków!