PO broni SB-ków! [Wiadomości TVP(iS)]

Data: 2017-04-26 09:46:10
Autor: A. Filip
PO broni SB-ków! [Wiadomości TVP(iS)]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Taki jest od wczoraj przekaz w Wiadomościach SSPis :DDD

Nawet pokazują w tym celu posłów okupujących mównicę sejmową z
komentarzem, że w ten sposób próbują za wszelką cenę storpedować
działania rządu odbierające SB-kom emerytury :D. Tylko coś graficy w
SS-Wieściach nie spisali się i nie wyretuszowali tych setek kartek z
napisem "Wolne Media" :DDD

Boże broń POlskę przed szybkimi mediami!!! ;-)

Ja bym PO robił zarzuty "tylko dla zasady" gdyby okupowali mównice
Sejmową (Salę Sejmową) przez godzinę lub dwie.  Jak zdecydowali się grać
bardzo nie według reguł, zasad i dobrych obyczajów to się słusznie
"jako PO zwolennik" z PiS "podśmiewujesz" a nie skamlesz na
wywracanie kota ogonem tym razem ze strony TVPiS.