PO chce emigrantów,40 tys.Warszawiaków wywalonych z mieszkań

Data: 2017-05-15 14:19:17
Autor: u2
PO chce emigrantów,40 tys.Warszawiaków wywalonych z mieszkań
http://naszeblogi.pl/46616-po-chce-emigrantow40-tyswarszawiakow-wywalonych-z-mieszkan

PO chce emigrantów, 40 tys. Warszawiaków  wywalonych z mieszkań  ich nie interesuje

Syndrom Kwaśniewskiego , przerzucił się na Schetynę. Może nie wprost ale coś w tym stylu. Pamiętamy chwianie się Kwaśniewskiego po uroczystościach w Rosji za jego prezydentury , nazywało się to wówczas ,,pourazowym  zespołem przeciążeniowym  goleni prawej", była też "choroba filipińska".

Inny polityk tym razem  szef PO Schetyna doświadczył innej choroby , co prawda nie związanej z alkoholem ale zespół zapalenia ucha środkowego jak to tłumaczył przed Żakowskiemu.

W końcu nie wiadomo czy PO chce czy nie chce muzułmańskich emigrantów nazwanych uchodźcami.Przekazy są sprzeczne.

Biedacy frasują się nad muzułmańskimi emigrantami , w wybrylantowanych włosach z wypasionymi komórkami w rękach.

Jakoś nie mają współczucia dla około 40 tys. Warszawiaków wywalonych z mieszkań przez czyścicieli kamienic, dla których zielone światło dała HGW ze swoimi urzędnikami , przy wsparciu nadzwyczajnej kasty ludzi.

Nikt nie miał współczucia dla tych ludzi, nawet takich jak 90 letni bohater z AK wywalony do piwnicy.

https://wpolityce.pl/polityka/339574-schetyna-wije-sie-przed-zakowskim-ws-uchodzcow-mialem-zapalenie-ucha-nie-jest-latwo-odpowiadac-haslami-na-trudne-zasadnicze-pytania (link is external)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-15 14:42:01
Autor: Ciemny Lud
u2 chce emigrantów,40 tys.Warszawiaków wywalonych z mieszkań
QTAS "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59199cc5$0$5143$65785112news.neostrada.pl...
http://naszeblogi.pl/46616-po-chce-emigrantow40-tyswarszawiakow-wywalonych-z-mieszkan

u2 chce emigrantów,

Nie ma mu kto zonki dymac więc musi prosić o pomoc! lil! lol! lol!

CL

Data: 2017-05-15 14:52:29
Autor: u2
W dniu 15.05.2017 o 14:42, Ciemny Lud pisze:
Nie ma mu kto zonki dymac więc musi prosić o pomoc!

serio piździak to robisz w twoim niemieckim burdelu ?:))))))))))))

Data: 2017-05-15 20:52:48
Autor: Ciemny Lud
u2 potrzebuje emigrantów bo sam nie może!
zdechły pisdzielec "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 15.05.2017 o 14:42, Ciemny Lud pisze:
Nie ma mu kto zonki dymac więc musi prosić o pomoc!

serio piździak to robisz w twoim niemieckim burdelu ?:))))))))))))

To prawda, że cała wieś się z ciebie śmieje? Żonka ci prysnęła do ruskiego
burdelu? ;-))))))))))))))))))))))))))))))))

Spadaj genetyczny idioto ;-))))))))))))))))))))))))))

CL

Data: 2017-05-15 21:03:30
Autor: u2
W dniu 15.05.2017 o 20:52, Ciemny Lud pisze:
Żonka ci prysnęła do ruskiego burdelu?

e, ściemniasz piździak, za młody jesteś na żonkę, to pewnie twój nadzorca hans pojechał do ruskich zabawić się na twój koszt:)

Data: 2017-05-15 21:10:39
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Nikt nie miał współczucia dla tych ludzi, nawet takich jak 90 letni bohater z AK wywalony do piwnicy.

u2, ty jesteś taki oczytany i w ogóle och ach. Możesz mi przypomnieć co Pisuar
przez 2 lata zrobił, aby uregulować prywatyzację? :DDD
Bo zwroty trwają nadal, ale może o ustawie po prostu nie słyszałem? :DDD
Ale na pewno ją przegłosowali, w końcu stołek dla Misiewicza to były 3 dni
roboty w sejmie i senacie, prezio w nocy przyklepał. To chyba dla dziesiątek
tysięcy ludzi zrobili to w kilka godzin, tak? :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 07:51:31
Autor: Pajdak
PO chce emigrantów,40 tys.Warszawiaków wywalonych z mieszkań
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:86vjhch8blc9mmj8c6hsm8n6bclg6mgngu4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

I w tym momencie cała ujadająca PiS-owska sfora podwinęła ogony i opłotkami
umyka na Nowogrodzką! Po instrukcje. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-16 09:01:38
Autor: u2
W dniu 16.05.2017 o 07:51, piździak pisze:
I w tym momencie cała ujadająca PiS-owska sfora podwinęła ogony i opłotkami
umyka na Nowogrodzką! Po instrukcje.

ściemniasz piździak, to ty latasz po wskazówki do berlina i moskwy:)

Data: 2017-05-16 19:53:30
Autor: kors4r
W dniu 16.05.2017 o 09:01, u2 pisze:
[...]

Nie prawda!

Do niemieckiej ambasady, jak przyjedzie (jak ją nazywa Michalkiewicz) Nasza Złota Pani :)

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od władzy.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem.

Data: 2017-05-16 12:29:40
Autor: prezydent San Escobar
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

> [...]

I w tym momencie cała ujadająca PiS-owska sfora podwinęła ogony i opłotkami
umyka na Nowogrodzką! Po instrukcje. ;-)))

Myślisz, że przekaz dnia nie uwzględniał dotąd takich pytań? :DDD
Może są nieczytaty, bo nie myślaty to na pewno :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 18:27:40
Autor: Ciemny Lud
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Jak tu już pisano ministrem sprawiedliwości przez kilka lat kiedy "rozkradano" Warszawę był Jarosław Gowin, obecnie szycha w PiS. Czym się on wtedy zajmował? Są na to jakieś kwity, że próbował ale mu nie wyszło?

CL

PO chce emigrantów,40 tys.Warszawiaków wywalonych z mieszkań