PO chce mieć media dla siebie

Data: 2010-07-10 15:25:06
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
... demokracja to nie dla kolesi, oni chcą władzy absolutnej :

http://www.rp.pl/artykul/107684,506304.html

„Rz”: PiS ostrzega przed dominacją Platformy. Na czym ona ma polegać?

Jarosław Kaczyński: Monopol władzy jest szkodliwy. A niekontrolowany
monopol władzy jest szkodliwy podwójnie. W takich warunkach władza
skupia się tylko na sobie. Nie robi nic by kraj modernizować, rozwijać.
Jedynym jej celem staje się utrzymanie swojego monopolu władzy. Taka
sytuacja jest nie dobra, szkodzi demokracji wręcz ją ogranicza. Dziś
widać, że PO ulega pokusie właśnie takiej nieograniczonej, wyjętej spoza
kontroli społecznej władzy. […]

Mówi Pan, jakby się obawiał prowokacji wobec PiS, albo jego delegalizacji?

Delegalizacja dużej, mającej europejskie stosunki partii byłaby bardzo
trudna. To jak nas traktuje TVN kaĹźdy widzi.

Dziś PO za wszelką cenę chce mieć dla siebie media publiczne. Pierwsze
nominacje do KRRiT, pana [Krzysztofa – red.] Lufta czy pana [Jana –
red.] Dworaka jasno te intencje odsłoniły. Powiem tak, mogą istnieć
procedury demokratyczne i jednocześnie demokracji może nie być, może być
fikcją, fasadą i to nam dziś grozi.

Ale za pańskich rządów to PiS miał większa sumę stanowisk w państwie.

Panie Redaktorze, mój rząd był pod taka kontrola mediów jak chyba żaden
inny w historii. Nasze drobne potknięcia w relacjach niektórych mediów
urastały do rangi wielkich nadużyć. PO może dużo więcej. Tak być nie
powinno. Nie mam nic przeciwko temu, że media kontrolują, władzę, to
służy demokracji. Ale powinny kontrolować z równą determinacja każdą
władzę a nie tylko tą, której nie lubią.

Data: 2010-07-10 16:14:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c3874b3$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie tylko media, władza także, a przynajmniej władza w wykonaniu picu. Sam Jaruś powiedział, że na drugi dzień po mianowaniu wicepremiera, wypuścił za nim służby specjalne. A że nic nie potrafili skończyło się to kompromitacją (afera odrolnienia).

Data: 2010-07-10 16:19:21
Autor: u2
[...]

Nie picuj. Służby specjalne za Jarka nie likwidowały fizycznie opozycji
tak jak za obecnych nierządów pełobandy.

A wojna z korupcją nigdy się nie kończy. Dobrze ze pisiory ją wydały.

Data: 2010-07-10 16:40:52
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Wymyślane przez ciebie idiotyzmy powoli zamienia się w obłudę, jak Jarusiowa i jego świty z Bielanem na czele.

A wojna z korupcją nigdy się nie kończy. Dobrze ze pisiory ją wydały.

Wojna z korupcją, a jej wywoływanie do celów politycznych to zupełnie inna sprawa. :> Możesz mi przypomnieć za jakie grzechy Kamiński usłyszał oskarżenie? :>

Data: 2010-07-10 16:44:38
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:40, Lorn pisze:
[...]

Kogoś zabił Jaruś ze swojego pistoleciku jak udolnie próbował wmówić
publice w 2007 roku Tusk ?

[...]

Tusk wpadł w ramiona mordercy Putina i to świadczy kim naprawdę jest.

Data: 2010-07-10 16:52:26
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Dalej wymyślasz bzdury i brniesz w swe urojenia :> Oby tak dalej.

[...]

Niech tylko ujawnią pełen zapis czarnych skrzynek... Rozmowę Jarka Z Lecham... Heh już widzę mini napoleona wysyłającego pełnomocnika by robił za błazna :>

Data: 2010-07-10 16:56:19
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:52, Lorn pisze:

Kogoś zabił Jaruś ze swojego pistoleciku jak udolnie próbował wmówić
publice w 2007 roku Tusk ?

Dalej wymyślasz bzdury i brniesz w swe urojenia :> Oby tak dalej.

Każdy sądzi po sobie. Współczuję.

[...]

Gdyby zapisy obciążały Kaczkę to by je już dawno upublicznili.

Data: 2010-07-10 17:08:49
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Innego komentarza po PiS`owskiej ignorancji nie spodziewałem się :)

[...]

Dawno czyli kiedy? 'Zastanów się dobrze zanim odpowiesz' :>

Data: 2010-07-10 17:27:51
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 17:08, Lorn pisze:
[...]

No właśnie Porn, sądzisz, że każdy kto krytykuje pełobandę to pisior. A
ja nie należę do PiSu. Ba, nawet nie jestem katolikiem :)

[...]

Zapisy audio z czarnych skrzynek ruscy dostarczyli już dawno.
Upubliczniono je już dawno. Wnioski odnośnie tych zapisów również
wyciągnięto. Nijak nie obciążają Kaczki.

Data: 2010-07-10 17:40:41
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Nie należę do PO. :>

[...]

Przypomnij sobie stenogramy :> Pomijam fakt wywierania presji na pilotów... Zwróć uwagę na ich jakość. Po pełnej analizie przez naszych ekspertów słowa oznaczone jako 'niezrozumiałe' wzbudzą w Jarusiu odruch samozachowawczy w postaci ucieczki. :>

Data: 2010-07-10 17:46:57
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 17:40, Lorn pisze:

[...]

To pewnie należysz do tajnej sekty Z.Grzecha.

[...]

Sądzisz innych po sobie. Skoro niezrozumiałe to pewnie niewygodne. Nie
dziwię się więc, że ruscy ponoć mniej odtworzyli niż Polacy.

Data: 2010-07-10 18:00:51
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Uważam się za katolika, choć zgodnie z dogmatem prawo do miana katolika mają nieliczni w naszym kraju, a deklarowane 90% jest 'delikatnie pisząc' absurdem. Nie toleruję fanatyzmu religijnego... Wykorzystywanie religii do własnych celów, ambicji, robienie ludziom wierzącym wodę z mózgu jest niedopuszczalne w XXI wieku i powinno być piętnowane.

[...]

Sądzisz innych po sobie.

Ależ skąd... Mieliśmy przykład Jarusiowej desperacji... Siedzi w politycznym szambie od lat i nie wie, że pełnomocnika nie wpuszczą? :> Typowe zagranie Jarka. :>

Skoro niezrozumiałe to pewnie niewygodne. Nie dziwię się więc, że ruscy ponoć mniej odtworzyli niż Polacy.

Nie weksluj :> Dla kogo niewygodne? :> Stenogram był sporządzany w błyskawicznym tempie. Nasi eksperci dysponują próbkami głosu i lepszym sprzętem... Pożyjemy zobaczymy... Reakcja Jarka bezcenna. :>

Data: 2010-07-10 18:05:38
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 18:00, Lorn pisze:
[...]

No właśnie wykorzystujesz religię do własnych celów swojej tajnej sekty.

Masz prawo. Usenet służy do wypowiedzi bez cenzury. Ale nie łudź si, że
inni nie zauważą że ściemniasz jak Z.Grzech.

Sądzisz innych po sobie.

Ależ skąd... Mieliśmy przykład Jarusiowej desperacji... Siedzi w
politycznym szambie od lat i nie wie, że pełnomocnika nie wpuszczą? :>
Typowe zagranie Jarka. :>

W GWnie to raczej ty siedzisz od lat :)

[...]

Weksluj ? Czyżbyś był bankierem z tajnej sekty ? :)

Jak to możliwe, że ruscy potęga atomowa i ścigająca się z jankesami
mogłaby popełnić tak dziecinne błędy przy odczycie ?

Data: 2010-07-10 18:25:38
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Czegoś chyba nie zrozumiałeś :> Nikogo nie namawiam do wyznawania religii jaką wyznaję. Jeśli widziałeś taki post to ja poproszę
o cytacik. :>

Masz prawo. Usenet służy do wypowiedzi bez cenzury. Ale nie łudź si, że
inni nie zauważą że ściemniasz jak Z.Grzech.

Cenzura dzisiaj, nie ma racji bytu. :> Biorę odpowiedzialność za każde słowo, które wyszło spod mojej klawiatury. Nie modyfikuję nicków, nazwisk, imion... Nie ukrywam się za anonimizerem. Nie mogę napisać tego samego o większości pieniaczy na tej grupie...

[...]

W jakim sensie? :> Czytam również przez ciebie chętnie cytowany Nasz Dziennik. Mieszam szambo z perfumerią? :> Tak na marginesie... Bardzo ceniłem sobie Panią Śp. Marię Kaczyńską, ale po akcji Rydzyka zrezygnowała z wykorzystywania swojej pozycji pierwszej damy... Przykre.

[...]

Zaczynasz nadrabiać chamstwem brak argumentów... Ty się dziwisz, że mam ciebie za pisiora? :>

Jak to możliwe, że ruscy potęga atomowa i ścigająca się z jankesami
mogłaby popełnić tak dziecinne błędy przy odczycie ?

Pośpiech... Dlaczego? Środowisko PiS`owskich bojowników o władzę totalitarną wykorzystując katastrofę pod Smoleńskiem postanowiło sobie ją wykorzystać... Mamy nieporównywalnie lepszy sprzęt, dysponujemy próbkami głosów uczestników feralnego lotu... Najchętniej wysłałbym na miejsce katastrofy wszystkich internetowych fachowców :>

Data: 2010-07-10 18:41:08
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 18:25, Lorn pisze:

[...]

Nie picuj. Twoja postawa współgra z postawą Z.Grzecha czy kałeckiego.
Bez żadnej refleksji leziesz w GWno.

Rozumiem, że miliony much nie mogą się mylć jedząc GWno :)

[...]

Nie picuj. Jesteś Lorn lub Porn. Taki z ciebie drugi kalecki

[...]

A co mnie obchodzi Nasz Dziennik ? Dopóki pisze celnie to go czytuję i
cytuję. Nikomu nie zabraniam babrania się w GWnie.

Weksluj ? Czyżbyś był bankierem z tajnej sekty ? :)

Zaczynasz nadrabiać chamstwem brak argumentów... Ty się dziwisz, że mam
ciebie za pisiora? :>

A cóż to za nowomowa. Każdy kto odważy się krytykować pełobandę to
pisior ? Nie picuj :]

[...]

Już wysłano archeologów. Ruscy ich nie wpuścili. A tak pełobanda trąbiła
o idealnej współpracy z KGB. Widocznie naprawdę dobrze im się
współpracuje w zacieraniu śladów zbrodni :]

Data: 2010-07-10 19:09:23
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Mam pochwalać sukienkowych pedofilów? :> Do pierdla na długie lata. :>

Rozumiem, że miliony much nie mogą się mylć jedząc GWno :)

Rozumiem, że ksiądz molestujący dzieci dla milionów wiernych jest świętym. :>

[...]

Taki z ciebie typowy pisiorek... Wystawiasz sobie sam laurkę prostaka :>

[...]

Mam to samo z Gazetą Wyborczą. :>

[...]

Nie picuję... Stwierdzam fakt :>

[...]

Powinniśmy najechać Rosję? :> Tyle problemów przez jednego człowieka, który musiał sam się pokazać z PiS`owską świtą w Katyniu by celebrować początek kampanii wyborczej. Ech. Nie komentuję tej katastrofy dopóki nie zapoznam się z końcowym raportem, albo coś co jest faktem np. *stenogram* , a nie dywagacje chorych umysłów wypranych przez długoletnie straszenie wrogami rzekomo czyhającymi u naszych granic. :>

Data: 2010-07-10 19:26:28
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:09, Lorn pisze:
Nie picuj. Jesteś Lorn lub Porn. Taki z ciebie drugi kalecki

Taki z ciebie typowy pisiorek... Wystawiasz sobie sam laurkę prostaka :>

Każdy sądzi po sobie.

A co mnie obchodzi Nasz Dziennik ? Dopóki pisze celnie to go czytuję i
cytuję. Nikomu nie zabraniam babrania się w GWnie.

Mam to samo z Gazetą Wyborczą. :>

No właśnie :)

A cóż to za nowomowa. Każdy kto odważy się krytykować pełobandę to
pisior ? Nie picuj :]

Nie picuję... Stwierdzam fakt :>

Picujesz.

Już wysłano archeologów. Ruscy ich nie wpuścili. A tak pełobanda trąbiła
o idealnej współpracy z KGB. Widocznie naprawdę dobrze im się
współpracuje w zacieraniu śladów zbrodni :]

Powinniśmy najechać Rosję? :>

Mów za siebie. Jak chcesz najeżdżać to najeżdżaj. Ja się na to nie piszę.

[...]

To prawda ZSSR straszyło tymi rzekomymi wrogami przez dekady. Do dzisiaj
im to zostało. Dlatego granice mają zamknięte do dzisiaj. Co tam, że
wymierają jak muchy. Milion rocznie. Ludzi u nich mnogo :)

Data: 2010-07-10 19:35:45
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-10 19:09, Lorn pisze:
Nie picuj. Jesteś Lorn lub Porn. Taki z ciebie drugi kalecki
Taki z ciebie typowy pisiorek... Wystawiasz sobie sam laurkę prostaka :>

Każdy sądzi po sobie.

Sądzę po tobie :>

A co mnie obchodzi Nasz Dziennik ? Dopóki pisze celnie to go czytuję i
cytuję. Nikomu nie zabraniam babrania się w GWnie.
Mam to samo z Gazetą Wyborczą. :>

No właśnie :)

Więc w czym problem? :>

A cóż to za nowomowa. Każdy kto odważy się krytykować pełobandę to
pisior ? Nie picuj :]
Nie picuję... Stwierdzam fakt :>

Picujesz.

Nigdy.

[...]

Do tego dążycie :>

[...]

Dlatego Ci przestraszeni i mający wyprane mózgi powtarzają te brednie. Dać jeszcze takiemu dostęp do częstotliwości radiowej i mamy schizę na skalę krajową.

Data: 2010-07-10 19:40:41
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 19:35, Lorn pisze:
Każdy sądzi po sobie.

Sądzę po tobie :>

Czyli nie masz własnego rozumu. Współczuję.

No właśnie :)

Więc w czym problem? :>

Jaki masz problem ?

Picujesz.

Nigdy.

Ciągle picujesz, czyli nadajesz na pic.

Mów za siebie. Jak chcesz najeżdżać to najeżdżaj. Ja się na to nie piszę.

Do tego dążycie :>

A skąd ta liczba mnoga? Z WUML ? :)

[...]

To zgłoś się do psychiatry Kielicha jak masz schizę. On tobie nie
pomoże, ale na pewno wymusztruje, bo zajmuje się ministerstwem wojny :)

Data: 2010-07-10 19:58:05
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Odezwała się u ciebie PiS`owska natura :> Nie sądź innych po sobie :> Dziękuje za dyskusję, do tego momentu była interesująca.
EOT.

Data: 2010-07-10 20:03:56
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:58, Lorn pisze:
To zgłoś się do psychiatry Kielicha jak masz schizę. On tobie nie
pomoże, ale na pewno wymusztruje, bo zajmuje się ministerstwem wojny :)

Odezwała się u ciebie PiS`owska natura

Sądzisz innych po sobie, ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-07-10 20:15:04
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Jak mogę innych sądzić po sobie, podczas gdy to nie ja odnoszę się do dyskutanta chamskimi odzywkami i nie ja utożsamiam się z PiS`owskim elektoratem? :> EOT <-- - Znasz ten skrót?

Data: 2010-07-10 20:19:49
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 20:15, Lorn pisze:
[...]

Jak się nie odnosisz jak odnosisz, Porn ? Ile razy mam powtarzać, że nie
jestem pisiorem, a ty uparcie twierdzisz, że jestem ? :) Nie każdy jest
tobie podobny. Ale dla pełobandy to typowa projekcja. Sądzą oni, że
wszyscy kradną i oszukują. Tak jak oni.

Data: 2010-07-10 20:30:15
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Nie odnoszę i nie mam nicka Porn :>

Ile razy mam powtarzać

Nie trudź się. :> EOT to EOT czegoś nie rozumiesz? :>

Data: 2010-07-10 20:34:00
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 20:30, Lorn pisze:
Jak się nie odnosisz jak odnosisz, Porn ?

Nie odnoszę i nie mam nicka Porn :>

Ale się nieźle rymuje.

Ile razy mam powtarzać

Nie trudź się.

Dla mnie to żaden trud.

Data: 2010-07-10 20:38:12
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Widzę... Dla mnie EOT.

Niemcy vs Urugwaj Polecam. :>

Data: 2010-07-10 20:45:58
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 20:38, Lorn pisze:
Dla mnie to żaden trud.

Widzę

Co widzisz?

Data: 2010-07-10 20:50:17
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-10 20:38, Lorn pisze:
Dla mnie to żaden trud.
Widzę

Co widzisz?

Brak możliwości dyskusji :> EOT.

Data: 2010-07-10 21:01:16
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 20:50, Lorn pisze:
Co widzisz?

Brak możliwości dyskusji

To nie dyskutuj.

Data: 2010-07-10 21:08:03
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-10 20:50, Lorn pisze:
Co widzisz?
Brak możliwości dyskusji

To nie dyskutuj.

EOT :>

Data: 2010-07-10 21:11:39
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 21:08, Lorn pisze:
To nie dyskutuj.

EOT :>

Już to widzę jak kończysz, Porn :)

Data: 2010-07-10 18:11:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1a5g3$cac$1news.onet.pl...

Nie weksluj :> Dla kogo niewygodne? :> Stenogram był sporządzany w błyskawicznym tempie. Nasi eksperci dysponują próbkami głosu i lepszym sprzętem... Pożyjemy zobaczymy... Reakcja Jarka bezcenna. :>

Dlaczego uważasz, że nasi eksperci dysponują lepszym sprzętem?

Data: 2010-07-10 18:32:36
Autor: Lorn
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Analizowaniem 'kopii' nagrań czarnych skrzynek zajmuje się Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie, który chwali się najlepszym sprzętem i ekspertami w kraju jak i europie.

Data: 2010-07-10 18:44:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1a7bk$gbk$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Byliśmy potęgą także na 10 miejscu na świecie.
Skąd wiesz, że Rosjanie nie dysponują takim lub lepszym sprzętem i fachowcami?
Nie wiem kiedy, my Polacy zrozumiemy, że jeśli chodzi o Rosję, to nie sięgamy jej pięt technologicznie i najwyższy czas żeby przestać ich traktować lekceważąco.

Data: 2010-07-10 19:24:16
Autor: Lorn

Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Tobie też powrót Gierka się marzy? :>

Skąd wiesz, że Rosjanie nie dysponują takim lub lepszym sprzętem i fachowcami?

Kto lepiej odczyta nagranie polskich pilotów jak Polacy? Obecność polskiej delegacji wojskowej zaowocowała tym co zostało ujawnione... Czego można się spodziewać po kilku tygodniach pracy? :>
http://freeisoft.pl/?p=28124

Nie wiem kiedy, my Polacy zrozumiemy, że jeśli chodzi o Rosję, to nie sięgamy jej pięt technologicznie i najwyższy czas żeby przestać ich traktować lekceważąco.

Nie wiem skąd pojęcie o potędze Rosji w rozwoju technologicznym i technicznym. Jeśli tak jest to dlaczego pozostają w stagnacji i mają problemy z rozwijaniem się? Znając Rosyjską propagandę, chwaliliby się co najmniej raz w tygodniu nowinkami... Czy to w sferze zbrojeniowej, telekomunikacyjnej, czy chociażby programem kosmicznym. Tym czasem bardziej zagrażają Rosji ich własne głowice nuklearne niż amerykańskie, które nie są modernizowane i stanowią olbrzymie zagrożenie nie tylko dla Rosji.

Data: 2010-07-10 19:40:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1aacg$n9d$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

Kto lepiej odczyta nagranie polskich pilotów jak Polacy? Obecność polskiej delegacji wojskowej zaowocowała tym co zostało ujawnione...

Nie negowałem i nie neguję jakości pracy polskich ekspertów.

Czego można się spodziewać po kilku tygodniach pracy? :>
http://freeisoft.pl/?p=28124

Ruskich opierdzielali wszyscy za opieszałość. Nagłe olśnienie. Ten proces (odczytywanie) musi trwać. To dlatego, że chodzi o Polaków? Zresztą w tym linku, który podałeś są opisane trudności.

[...]

No to powiedz, że Polska przewyższa Rosję pod każdym względem, a ja się oczywiście mylę. Powiedz, że Rosja jest karłem technologicznym i niedługo przestanie istnieć z powodu zacofania technologicznego i wybuchu głowic nuklearnych.

Data: 2010-07-10 20:29:02
Autor: Lorn

Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Pytaj Pisiorów... To oni wykorzystują tragedię smoleńską i śledztwo dla własny politycznych celów. :>

[...]

Nie powiem, a napiszę. Polska nie ma problemu z modernizacją arsenału nuklearnego... :>  Nasza marynarka choć nie nowoczesna to przynajmniej modernizowana. Rosyjskie żyletki rdzewieją w ukraińskim porcie. O czym tu dyskutować... Konflikt w Gruzji pokazał przykry stan rosyjskiej armii. Nowoczesna Rosja... Cóż to takiego? :>

Data: 2010-07-10 20:37:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1ae5u$oe$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:
[...]

Nasze bomby atomowe są bezpieczne.
Nasze samoloty pasażerskie, transportowe, wojskiwe, śmigłowce przewyższają rosyjskie.
Nasze rakiety kosmiczne (lepsze od amerykańskich) startują w kosmos.
Nasi kosmonauci przebywają na stacji kosmicznej.
I tak dalej.....
Polska ma marynarkę wojenną? Nawet w żartach tego nie mów.

Data: 2010-07-10 20:44:15
Autor: Lorn

Bogdan Idzikowski pisze:
[...]

Polska to imperium Rosyjskie? Chyba się komuś proporcje zatarły... Powoli, acz systematycznie modernizujemy armię... Mamy słuchać urojeń Rydzyka o zagrożeniu ze strony Niemiec i Rosji? Mamy się przygotowywać do ataku wyprzedzającego? Mamy XII wiek. Rosja popada w stagnację... Propaganda nawet nie zdaje egzaminu :> Straszyć zawsze mogą, tak postępowali od zawsze i tak postępować będą.

Data: 2010-07-10 21:06:06
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 20:44, Lorn pisze:

Powoli, acz systematycznie modernizujemy armię.

No proszę, Porn to podwładny psychiatry Kielicha. :)

Data: 2010-07-10 23:32:18
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-10 20:44, Lorn pisze:

Powoli, acz systematycznie modernizujemy armię.

No proszę, Porn to podwładny psychiatry Kielicha. :)

Jakiego Kielicha? Jaki Porn? :>

Data: 2010-07-10 23:44:06
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 23:32, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-07-10 20:44, Lorn pisze:

Powoli, acz systematycznie modernizujemy armię.

No proszę, Porn to podwładny psychiatry Kielicha. :)

Jakiego Kielicha? Jaki Porn? :>

Nikt nic nie wie, czeski film.

Data: 2010-07-10 16:33:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 15:25:06 +0200, u2 napisał(a):

.. demokracja to nie dla kolesi, oni chcą władzy absolutnej :

Racja!

Tylko tatełe Rydzyk nie chce mediów dla siebie! Tylko u niego nie ma linii opóźniającej, moderacji i każdy może się
wypowiedzieć na każdy temat!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 16:35:16
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:33, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Z.Grzesiu, na szczęście nie każdy jest tobie podobny :)

Data: 2010-07-10 16:36:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 16:35:16 +0200, u2 napisał(a):

[...]

A co to jest demokracja?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 16:42:49
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:36, Grzegorz Z. pisze:
Z.Grzesiu, na szczęście nie każdy jest tobie podobny :)
A co to jest demokracja?

Wolne wybory i zapewnienie praw mniejszości, ale nie kosztem ciągłego
ograniczania praw większości, czego ty chcesz Z.Grzesiu :)

Data: 2010-07-10 16:45:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 16:42:49 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 16:36, Grzegorz Z. pisze:
Z.Grzesiu, na szczęście nie każdy jest tobie podobny :)
A co to jest demokracja?

Wolne wybory i zapewnienie praw mniejszości

Które prawa i jakim mniejszościom odebrało lub chce odebrać PO?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 16:47:51
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:45, Grzegorz Z. pisze:
Wolne wybory i zapewnienie praw mniejszości
Które prawa i jakim mniejszościom odebrało lub chce odebrać PO?

Ja piszę o twojej kampanii nienawiści wobec kościoła katolickiego. Co
pełobanda wyprawia z krzyżem przed pałacem prezydenckim świadczy, że
rozumowanie ma podobne do twojego. Pełobanda chce wojny z kościołem.

Data: 2010-07-10 16:48:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 16:47:51 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 16:45, Grzegorz Z. pisze:
Wolne wybory i zapewnienie praw mniejszości
Które prawa i jakim mniejszościom odebrało lub chce odebrać PO?

Ja piszę o twojej kampanii nienawiści

Ale ja nie jestem z PO.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 16:50:59
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:48, Grzegorz Z. pisze:
Wolne wybory i zapewnienie praw mniejszości

Ale ja nie jestem z PO.

No i co z tego? Poglądy na temat kościoła i krzyża przed pałacem
prezydenckim masz identyczne z pełobandą.

Data: 2010-07-10 16:54:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 16:50:59 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
Ale ja nie jestem z PO.

No i co z tego? Poglądy na temat kościoła i krzyża przed pałacem
prezydenckim masz identyczne z pełobandą.

Pełobanda chce usunąć krzyże, półksiężyce i menory z przestrzeni
publicznej?

Linka poproszę!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 16:57:35
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 16:54, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
> prezydenckim masz identyczne z pełobandą.
Pełobanda chce usunąć krzyże, półksiężyce i menory z przestrzeni

Nie picuj. Menory to ty chcesz wszędzie. Półksiężyców i krzyży nie
cierpisz jako Żyd z pochodzenia :)

Typowe dla GWna.

Data: 2010-07-10 18:36:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 16:57:35 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
publicznej?

Linka poproszę!

Nie picuj. Menory to ty chcesz wszędzie.

"Głos wewnętrzny" ci pedałku mówi czego chcą inni?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 18:42:09
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 18:36, Grzegorz Z. pisze:
Nie picuj. Menory to ty chcesz wszędzie.
"Głos wewnętrzny" ci pedałku mówi czego chcą inni?

Sądzisz innych po sobie. Ale nie każdy jest tobie podobny Z.Grzechu.

Data: 2010-07-10 18:43:25
Autor: Grzegorz Z.

Racja. http://wyborcza.pl/1,75248,8111415,Zycie_seksualne_Kosciola.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 18:45:17
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 18:43, Grzegorz Z. pisze:
Sądzisz innych po sobie. Ale nie każdy jest tobie podobny Z.Grzechu.
Racja.

No widzisz, jednak mam rację.

Data: 2010-07-10 18:47:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 18:45:17 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie wiedziałem że pisujesz do GWna.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 18:55:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 18:53:38 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 18:47, Grzegorz Z. pisze:
No widzisz, jednak mam rację.
Nie wiedziałem że pisujesz do GWna.
Sądzisz innych po sobie, ale nie każdy jest tobie podobny.

Ja tam nie publikuję. A ty pod linkiem do GWna odpowiadasz że masz rację.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 18:56:45
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 18:55, Grzegorz Z. pisze:
Sądzisz innych po sobie, ale nie każdy jest tobie podobny.
Ja tam nie publikuję.

Ale rzucasz GWnem w nadmiarze. Widocznie miliony much nie mogą się mylić
jedząc GWno :)

Data: 2010-07-10 18:58:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 18:56:45 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 18:55, Grzegorz Z. pisze:
Sądzisz innych po sobie, ale nie każdy jest tobie podobny.
Ja tam nie publikuję.

Ale rzucasz GWnem w nadmiarze.

O pedofilii wśród księży kat. nie powinno się pisać zbyt dużo?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 19:00:09
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 18:58, Grzegorz Z. pisze:
Ale rzucasz GWnem w nadmiarze.
O pedofilii wśród księży kat. nie powinno się pisać zbyt dużo?

A co to ma wspólnego z p.s.p. ? Pedofilia powinna być karana nie tylko
wśród kleru, ale również n.p. w Rosji.

Data: 2010-07-10 19:02:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:00:09 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 18:58, Grzegorz Z. pisze:
Ale rzucasz GWnem w nadmiarze.
O pedofilii wśród księży kat. nie powinno się pisać zbyt dużo?

A co to ma wspólnego z p.s.p.

Ile to jest "nadmiar" gdy chodzi o pisanie o pedofilii wśród księży kat.?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 19:06:11
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 19:02, Grzegorz Z. pisze:
A co to ma wspólnego z p.s.p.
Ile to jest "nadmiar"

Gwna nigdy u ciebie w nadmiarze. Przecież miliony much nie mogą się
mylić jedząc GWno. :)

Data: 2010-07-10 19:19:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:06:11 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 19:02, Grzegorz Z. pisze:
A co to ma wspólnego z p.s.p.
Ile to jest "nadmiar" gdy chodzi o pisanie o pedofilii wśród księży kat.?

Gwna nigdy u ciebie w nadmiarze.

Nie pytałem ile jest u mnie GWna w nadmiarze tylko ile to jest "nadmiar"

Data: 2010-07-10 19:27:33
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:19, Grzegorz Z. pisze:
Gwna nigdy u ciebie w nadmiarze.
Nie pytałem ile jest u mnie GWna w nadmiarze tylko ile to jest "nadmiar"

Przecież ty ciągle srasz GWnem.

Data: 2010-07-10 19:34:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:27:33 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 19:19, Grzegorz Z. pisze:
Gwna nigdy u ciebie w nadmiarze.
Nie pytałem ile jest u mnie GWna w nadmiarze tylko ile to jest "nadmiar"

Przecież ty ciągle srasz GWnem.

A u was biją MUrzynów.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 19:41:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:34, Grzegorz Z. pisze:
Przecież ty ciągle srasz GWnem.
A u was biją MUrzynów.

Typowa odpowiedź czekisty z WUML :)

Data: 2010-07-10 19:45:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:41:25 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 19:34, Grzegorz Z. pisze:
Przecież ty ciągle srasz GWnem.
A u was biją MUrzynów.

Typowa odpowiedź czekisty z WUML :)

A typowa odpowiedź miłośnika sutannowego pedofilstwa na to gdy ktoś
przytacza linek z GWna to "uwaga GWno" prawda?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 19:49:37
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:45, Grzegorz Z. pisze:
A typowa odpowiedź miłośnika sutannowego pedofilstwa na to gdy ktoś
przytacza linek z GWna to "uwaga GWno" prawda?

Jak rzucasz GWnem to piszę uwaga GWno.

Nie mieszaj tutaj swoich zboczeń pedofilsko-sutannowych.

Data: 2010-07-10 19:53:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:49:37 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 19:45, Grzegorz Z. pisze:
A typowa odpowiedź miłośnika sutannowego pedofilstwa na to gdy ktoś
przytacza linek z GWna to "uwaga GWno" prawda?

Jak rzucasz GWnem to piszę uwaga GWno.

I to jest typowa odpowiedź pasdarana z WSKSiM?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 19:56:44
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:53, Grzegorz Z. pisze:
Jak rzucasz GWnem to piszę uwaga GWno.
I to jest typowa odpowiedź pasdarana z WSKSiM?

To nie wiesz ?

Data: 2010-07-10 19:58:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:56:44 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 19:53, Grzegorz Z. pisze:
Jak rzucasz GWnem to piszę uwaga GWno.
I to jest typowa odpowiedź pasdarana z WSKSiM?

To nie wiesz ?

Wiem już od dłuższego czasu.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 20:00:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 19:58, Grzegorz Z. pisze:
[...]

To po co się pytasz ?

Data: 2010-07-10 20:06:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:00:23 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Żeby twój post nie był ostatni w wątku.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 20:09:03
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 20:06, Grzegorz Z. pisze:
To po co się pytasz ?
Żeby twój post nie był ostatni w wątku.

Czyli trollujesz.

Data: 2010-07-10 20:29:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:09:03 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 20:06, Grzegorz Z. pisze:
To po co się pytasz ?
Żeby twój post nie był ostatni w wątku.

Czyli trollujesz.

Nie, pytałem o to ile to jest "nadmiar" gdy chodzi o pisanie o pedofilii
wśród księży kat.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 20:31:11
Autor: u2
W dniu 2010-07-10 20:29, Grzegorz Z. pisze:
Czyli trollujesz.
Nie, pytałem o to ile to jest "nadmiar"

Przecież ty ciągle rzucasz GWnem. Czyli trollujesz.

Data: 2010-07-10 20:35:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:34:23 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Kurwanić też trzeba umieć.

To ile to jest "nadmiar" gdy chodzi o pisanie o pedofilii wśród księży kat.
?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 20:39:21
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 20:35, Grzegorz Z. pisze:
Kurwanić też trzeba umieć.

To ile to jest "nadmiar"

Z.Grzechu ty twierdzisz że plujesz na mój krzyż i moje sakramenta, a ja
tobie tłumaczę, że plujesz na samego siebie. U mnie nie ma krzyża ani
twoich sakramentów n.p. menory lub półksiężyca.

Data: 2010-07-10 20:41:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:39:21 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 20:35, Grzegorz Z. pisze:
Kurwanić też trzeba umieć.

To ile to jest "nadmiar"

Z.Grzechu ty twierdzisz

Wątki pomyliłeś.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 20:47:02
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 20:41, Grzegorz Z. pisze:
Wątki pomyliłeś.

Nie pomyliłem.

Data: 2010-07-10 21:58:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:47:02 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 20:41, Grzegorz Z. pisze:
Wątki pomyliłeś.

Nie pomyliłem.

Pomyliłeś.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-10 22:15:09
Autor: u2
PO chce mieć media dla siebie
W dniu 2010-07-10 21:58, Grzegorz Z. pisze:
Wątki pomyliłeś.
> [...]
Pomyliłeś.

Nie pomyliłem.

Data: 2010-07-10 22:20:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Jul 2010 22:15:09 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-10 21:58, Grzegorz Z. pisze:
Wątki pomyliłeś.
Pomyliłeś.

Nie pomyliłem.

To sobie sprawdź o czym ten wątek.