PO chce po cichu zniszczyć SKOK i zastąpić TK

Data: 2010-07-22 07:11:04
Autor: Pistacjusz
PO chce po cichu zniszczyć SKOK i zastąpić TK
http://www.pardon.pl/artykul/12045/podejrzany_pospiech_politykow_po_poganiaja_prezydenta

POstwo rozlazło się już wszędzie i chcą nawet przejąć kompetencje
Trybunału Konstytucyjnego byle tylko zniszczyć niezależną firmę.

Data: 2010-07-22 16:18:02
Autor: Marek Czaplicki
Pistacjusz napisał na pl.soc.polityka:

[...]

wytłumacz. jakim to sposobem nastąpi zniszczenie SKOK-ów skoro będą podlegać
takiemu samemu prawu jak banki, którymi w istocie są, a banki jakoś sobie
radzą na rynku. ja wolę gdy podmiot, któremu powierzam swoje pieniądze
będzie za nie odpowiadał tak jak bank, obojętnie jak się nazywa.

Data: 2010-07-22 19:35:51
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i29juo$l6$5inews.gazeta.pl...
[...]

Alez to elementarnie proste Watsonie!
Nie bedzie sie wałów dało robić np. zaniżając wkład zabezpieczający, a te audyty to mogą wykończyć.

K.

Data: 2010-07-22 21:30:26
Autor: Marek Czaplicki
Krzysztof napisał na pl.soc.polityka:
[...]
dziękuję. może jeszcze chodzi o Bankowy Fundusz Gwarancyjny? ale nie jestem
specjalistą od bankowości. :-)

Data: 2010-07-22 19:36:26
Autor: Krzysztof
[...]

PS: i jaki pospiech ? Zmiana zapowiadana byla przynajmniej od 2 lat.
K.

Data: 2010-07-22 16:21:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:01623a63-cc5f-43c5-afc6-4dd108fccc0cl14g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A kto tę ustawę skierował do TK? Jeśli przezydent Kaczyński, to znaczy że ustawa jest w porządku.

Data: 2010-07-22 07:47:38
Autor: Pistacjusz
On 22 Lip, 16:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:01623a63-cc5f-43c5-afc6-4dd108fccc0c@l14g2000yql.googlegroups.com...http://www.pardon.pl/artykul/12045/podejrzany_pospiech_politykow_po_p...

[...]

Jestęś sędzią TK?
Trzeba zaczekać na wyrok sądu.
Ale POwcy świetnie wiedzą, że zmajstrowali bezprawną ustawę i wyrok TK
będzie negatywny.

Data: 2010-07-22 17:38:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b89905d-1274-420f-ab53-42d215723698c10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gówno prawda. Jeśli przezydent Kaczyński, to znaczy że ustawa jest w porządku.

Data: 2010-07-22 09:06:15
Autor: Pistacjusz
On 22 Lip, 17:38, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0b89905d-1274-420f-ab53-42d215723698c10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gówno prawda. Jeśli przezydent Kaczyński, to znaczy że ustawa jest w

Skoro PO boi się wyroku sądu to znaczy, że ustawa nie jest w porządku.

Data: 2010-07-22 18:21:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:17e5371e-aaa2-443f-81cd-d3e51a7983b8g35g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

porządku.

Skoro PO boi się wyroku sądu to znaczy, że ustawa nie jest w porządku.

Ale ty jesteś ćwok. Przecież chodzi o czas.

Data: 2010-07-22 19:38:04
Autor: Krzysztof
[...]

Oooo znalazl sie prawnik i sędzia TK od siedmiu bolesci...Pozyjemy zobaczymy , możesz mocno sie zdziwic.

K.

PO chce po cichu zniszczyć SKOK i zastąpić TK