PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzgl ędne pierwszeństwo przed przejściem.

Data: 2019-10-28 16:05:32
Autor: z
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzgl ędne pierwszeństwo przed przejściem.
Który pomysł głupszy?
Wpisujcie miasta ;-)

Data: 2019-10-28 08:42:32
Autor: Zenek Kapelinder
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
Najpierw niech wygraja wybory. Chwilowo na cztery lata musza zawiesic swoją radosna twórczość.

Data: 2019-10-28 16:49:23
Autor: japanizer
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
On Tuesday, October 29, 2019 at 12:05:36 AM UTC+9, z wrote:
Który pomysł głupszy?
Wpisujcie miasta ;-)

Akurat świetne dwa pomysły, tylko przyklasnąć.

Odkąd PiS nakazał samorządom usunąć fotoradary (trzeba dokopać samorządom, nawet kosztem tego, że będą ginąć Polacy, prawda?), liczba zabitych na polskich drogach znowu zaczęła rosnąć. Dziwne, co?

  Statystyki policji mówią o 2838 osobach zabitych w 2018 roku - w odniesieniu do danych   sprzed dwóch lat to o siedmiu ludzi więcej.

Data: 2019-10-28 17:22:46
Autor: Zenek Kapelinder
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
Mnie się podoba spowolnienie do 30km/h. Oczywiscie radary i fotoradary 10% więcej ustawiane, no dobra 15% wiecej. Razem z wprowadzanym zwiększeniem mandatow do poltora tysiaca da to pozytywny skutek. Mam na to wyjebane bo mnie się nigdzie nie spieszy. A jak by mi się spieszyło to pojade hulajnogą.

Data: 2019-10-29 11:00:08
Autor: z
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
A jak by mi się spieszyło to pojade hulajnogą.

To Ci założą ogranicznik prędkości do 5 km/h i przyłożą podatkiem od ..... coś się wymyśli. Tak działa LEWACTWO

Data: 2019-10-29 03:04:54
Autor: japanizer
On Tuesday, October 29, 2019 at 7:00:11 PM UTC+9, z wrote:
> A jak by mi się spieszyło to pojade hulajnogą.

To Ci założą ogranicznik prędkości do 5 km/h i przyłożą podatkiem od .... coś się wymyśli. Tak działa LEWACTWO

To PiS to teraz lewaki? Zdecydujcie się, obywatelu, bo ktoś pomyśli, żeście postradali zmysły!

Data: 2019-10-29 11:14:31
Autor: z
W dniu 2019-10-29 o 11:04, japanizer@japanizer.org pisze:
To PiS to teraz lewaki? Zdecydujcie się, obywatelu, bo ktoś pomyśli, żeście postradali zmysły!

Obczajasz jeszcze temat tego wątku?

Data: 2019-10-29 03:20:57
Autor: japanizer
On Tuesday, October 29, 2019 at 7:14:33 PM UTC+9, z wrote:

> To PiS to teraz lewaki? Zdecydujcie się, obywatelu, bo ktoś pomyśli, żeście postradali zmysły!
> Obczajasz jeszcze temat tego wątku?

https://www.money.pl/gospodarka/bedzie-wiecej-nowych-fotoradarow-sa-propozycje-lokalizacji-6439296405202561a.html

  26.10.2019 22:25

  Będzie więcej nowych fotoradarów. Są propozycje lokalizacji

  Autostradowa Obwodnica Warszawy, tunel Wisłostrady czy obwodnica Trójmiasta - to tylko   niektóre lokalizacje, w których mogą stanąć nowe fotoradary. Urządzenia mają pojawić się w   100 nowych miejscach. Tak że widzicie... może woda strukturyzowana jednak wam nie pomaga?

Data: 2019-10-29 13:03:03
Autor: z
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
I co udowodniłeś? Że LEWACTWO się PLENI? ;-)

Data: 2019-10-29 05:41:30
Autor: japanizer
On Tuesday, October 29, 2019 at 9:03:05 PM UTC+9, z wrote:
I co udowodniłeś? Że LEWACTWO się PLENI? ;-)

Że masz na bakier z logiką. Czyli nic nowego.

Data: 2019-10-29 14:13:33
Autor: z
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
łał

Data: 2019-10-29 16:51:05
Autor: Runt
Kto chce stawiać fotoradary?
W dniu 2019-10-29 o 11:00, z pisze:
A jak by mi się spieszyło to pojade hulajnogą.

To Ci założą ogranicznik prędkości do 5 km/h i przyłożą podatkiem od .... coś się wymyśli. Tak działa LEWACTWO

Uważasz, że PiS to lewactwo?

PO czy jak tam teraz się nazywają nie mają wiekszosci w Sejmie wiec wróżysz z fusów po kawie zbożowej. Idź z tym na Nowogrodzką.
--
Runt

Data: 2019-10-29 01:19:48
Autor: A. Filip
[...]

2 promile to "szum statystyczny" dla hipotezy "zaczęła rosnąć".
Dla "przestała spadać" musiałbyś podać więcej lat wstecz.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-28 17:43:01
Autor: japanizer
On Tuesday, October 29, 2019 at 9:23:13 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
Dla "przestała spadać" musiałbyś podać więcej lat wstecz.

Wszędzie spada, u nas rośnie.

W Japonii, z ponad trzykrotnie większą liczbą mieszkańców, podobna ilość wypadków co u nas, a rocznie spadek o 160 zabitych (najmniej, odkąd bada się temat):

https://www.nippon.com/en/japan-data/h00368/annual-traffic-fatalities-in-japan-reach-record-low.html

Data: 2019-10-28 17:59:20
Autor: Zenek Kapelinder
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
Zrobia w miastach 30/h i u nas spadnie. A jak jeszcze będzie za dużo to zrobia 25/h. Przekroczenie o 15 PJ papa na 3 miechy. Przekroczenie o 30 PJ do zdania i następne nie wcześniej niż za dwa lata. Przekroczenie o 50 PJ jak wyżej i konfiskata samochodu. W okolicach przejść 20/h. Tam gdzie żłobki, przedszkola i szkoły 15/h. Srednia w miastach jak wyjdzie 12/h to będzie oznaczało szczęśliwy dzień.

Data: 2019-10-28 18:11:20
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
Am 28.10.19 um 16:05 schrieb z:
Który pomysł głupszy?
Wpisujcie miasta ;-)

Co kraj to obyczaj. 11 zabitych na 100 tys. pojazdow i 75 na 1 mln mieszkancow to duzo czy malo? "Lepsi" sa Rumuni (27,3 - 98), Bulgarzy (17,6 - 96), Chorwaci (15,4 - 80) albo Albanczycy (47,8 na 100 T), Rosjanie (37,6) i Ukraincy (32,5). To Europa, bo na innych kontynentach moze byc ciekawiej. ;-)

A u nas (38 na 1 mln i 5,7 na 100 T aut) mamy drogi rowerowe, czasem swiatla dla rowerow i przechodniow, na bardziej ruchliwych przejsciach jezdnia jest bordowa, zeby kierowcy z dala widzieli (sa znaki), a jak autobus sie zatrzymuje i wlaczy swiatla alarmowe, to albo nie wyprzedzaj albo 10-15 km/h (w USA jak wyprzedzisz zatrzymujacy sie autobus szkolny, to masz kryminal). Ogolnie slabszy na drodze jest pod ochrona. W wielkich miastach jezdzi sie wzglednie bezstresowo, choc w godzinach szczytu lub na budowach tworza sie korki, wiec bywaja problemy.

https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_L%C3%A4nder_nach_Verkehrstoten
--
saluto
silvio balconetti

Data: 2019-10-29 09:32:13
Autor: Runt
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
W dniu 2019-10-28 o 16:05, z pisze:
Który pomysł głupszy?
Wpisujcie miasta ;-)

Bezwzgledne pierwszenstwo na przejsciu dla pieszych od dawna obowiązuje w UK. Wystarczy że zbliżysz się do przejscia (bez sygnalizacji) a samochody się zatrzymuja. Nie ma tak jal w PL "polowania" na pieszych.

To co się dzieje w PL to zwykłe chamstwo. Takiego lekcewazenia innych użytkowników drogi nie spotkasz w Europie (i nie tylko).

--
Runt

Data: 2019-10-29 11:02:12
Autor: z
W dniu 2019-10-29 o 09:32, Runt pisze:
Bezwzgledne pierwszenstwo na przejsciu dla pieszych od dawna obowiązuje w UK. Wystarczy że zbliżysz się do przejscia (bez sygnalizacji) a samochody się zatrzymuja. Nie ma tak jal w PL "polowania" na pieszych.

Byłeś kiedyś? Znasz te realia? Wiesz że można przechodzić kiedy się chce i gdzie się chce na swoją odpowiedzialność.

Widzisz różnicę w podejściu?

Data: 2019-10-29 14:12:32
Autor: Olin
Dnia Tue, 29 Oct 2019 11:02:12 +0100, z napisał(a):

[...]

Pieszy zbliżający się do przejścia ma pierwszeństwo również w Niemczech i
krajach skandynawskich, czyli dalekich cywilizacyjnie od Rosji, w którą
wpatrzone jest piSSdzielstwo.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-29 14:32:25
Autor: z
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
Ja jestem wpatrzony w angielski rozsądek. Lewactwu mówimy stanowcze NIE

Data: 2019-10-29 15:54:54
Autor: u2
W dniu 29.10.2019 o 14:32, z pisze:
Ja jestem wpatrzony w angielski rozsądek. Lewactwu mówimy stanowcze NIE

e tam, w Bolanda cykliści mają jak w niebie, cyklistom i niektórym żydom-celebrytom wolno wszystko, a że piesi muszą się rozglądać i patrzeć na wariatów w niemieckich beemkach ? trwa bezwzględna walka o byt:)

btw czy to przypadkiem nie pełomafia zlikwidowała większość fotoradarów w Bolanda, aby przypodobać się kierowcom ?:)

Data: 2019-10-29 16:53:47
Autor: Runt
Kto chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
W dniu 2019-10-29 o 14:32, z pisze:
Ja jestem wpatrzony w angielski rozsądek.
Mieszkasz w UK?

Lewactwu mówimy stanowcze NIE
PiS ci tego nie wybaczy! ;-)
--
Runt

Data: 2019-10-29 15:42:50
Autor: u2
W dniu 29.10.2019 o 14:12, sracz pisze:
Pieszy zbliżający się do przejścia ma pierwszeństwo również w Niemczech i
krajach skandynawskich, czyli dalekich cywilizacyjnie od Rosji, w którą
wpatrzone jest piSSdzielstwo.

a sracz sra, nic innego nie potrafi:)))))))))

Data: 2019-10-29 16:56:05
Autor: Runt
u2 chce stawiać fotoradary na wiejskim zadupiu
W dniu 2019-10-29 o 15:42, osrana KUPA u2 pisze:
W dniu 29.10.2019 o 14:12, pan do chama pisze:
Pieszy zbliżający się do przejścia ma pierwszeństwo również w Niemczech i
krajach skandynawskich, czyli dalekich cywilizacyjnie od Rosji, w którą
wpatrzone jest piSSdzielstwo.

a sracz sra,

Nie używaj POjęć których znaczenia nie rozumiesz chociaż jako KUPA POwienieneś.

nic innego nie potrafi:)))))))))

Na *.prawo i na *.polityka jesteś uznawany za głąba i bęcwała! LOL! LOL!

--
Runt

Data: 2019-10-30 12:01:29
Autor: Olin
Dnia Tue, 29 Oct 2019 16:56:05 +0100, Runt napisał(a):

Na *.prawo i na *.polityka jesteś uznawany za głąba i bęcwała! LOL! LOL!

Na pl.soc.prawo jest ignorowany z uwagi na patologiczny antysemityzm, choć
kilku desperatów mu odpowiada i tym się żywi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-30 09:39:05
Autor: Zenek Kapelinder
u2 chce stawiać fotoradary na wiejskim zadupiu
To już nie można być antysemitą? Praktycznie wszyscy Żydzi są antypolscy i nagle pojawia się jeden antysemitą i afera.

Data: 2019-10-30 17:57:36
Autor: u2
PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzględne pierwszeństwo przed przejściem.
To już nie można być antysemitą? Praktycznie wszyscy Żydzi są antypolscy i nagle pojawia się jeden antysemitą i afera.

sracz to niespełniony naukowiec-fizyk, ale że mu w fizyce nie wyszło, to obecnie udziela się na p.s.prawo, takich debili-fizyków produkuje obecnie UJ:)

Data: 2019-10-31 13:52:01
Autor: Runt
W dniu 2019-10-30 o 17:57, kupa u2 pisze:

sracz to niespełniony naukowiec-fizyk,

To tak ajk ty "inszynier" od fazy ;-)))

ale że mu w fizyce nie wyszło, to obecnie udziela się na p.s.prawo,

Oj nie lubią cie tam ;-))))

takich debili-fizyków produkuje obecnie UJ:)

Jaki rzad tacy debile! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-30 20:58:44
Autor: japanizer
On Thursday, October 31, 2019 at 1:39:07 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Praktycznie wszyscy Żydzi są antypolscy

Pierdzielisz dziadek jak potłuczony!

Data: 2019-10-31 03:19:15
Autor: Zenek Kapelinder
u2 chce stawiać fotoradary na wiejskim zadupiu
No dobra. Przyłapałes mnie. 83,3% jest antypolska.

Data: 2019-10-31 04:50:14
Autor: japanizer
On Thursday, October 31, 2019 at 7:19:16 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
No dobra. Przyłapałes mnie. 83,3% jest antypolska.

83,3% twojego mózgu ma nieodwracalne uszkodzenia na starość.

Data: 2019-10-31 07:12:59
Autor: Zenek Kapelinder
u2 chce stawiać fotoradary na wiejskim zadupiu
A 99,8% twojego uszkodzone za młodu.

Data: 2019-10-31 13:50:39
Autor: Runt

Data: 2019-10-29 16:52:46
Autor: Runt
W dniu 2019-10-29 o 11:02, z pisze:
[...]

Byłeś kiedyś?

Gdzie?  Mieszkam w UK i w PL.

Znasz te realia?

Znam, a ty?

Wiesz że można przechodzić kiedy się chce i gdzie się chce na swoją odpowiedzialność.

Podaj mi odpowiedni przepis z Kodeksu Drogowego.

Widzisz różnicę w podejściu?

Widzę twoją niewiedzę i pieniactwo.

--
Runt

PO chce stawiać fotoradary i wprowadzić bezwzgl ędne pierwszeństwo przed przejściem.