PO chciało to ukryć za wszelką cenę! Oto LIS TA ofiar rządów Tuska. Wiedzieli za wiele i musieli zginą ć

Data: 2019-09-08 07:13:22
Autor: Detlef Ruser
PO chciało to ukryć za wszelką cenę! Oto LIS TA ofiar rządów Tuska. Wiedzieli za wiele i musieli zginą ć
użytkownik Lord Donald napisał:

1) Generał Sławomir Petelicki

Tusk pisał książkę "resortowe dzieci" z Petelickim na okładce?
Fakt faktem, Petelicki jechał po kurwie Donku.

Czytaj także: Wiadomo kto zabił Andrzeja Leppera. Materiał mrożący krew w żyłach

I co? Morderca chodzi na wolności?

4) Marek Papała - komendant główny policji - zamordowany 25.06.1998 r.

Tusek rządził w 98r?

6) Pułkownik Leszek Tobiasz
7) Jacek Dębski
8) Chorąży Stefan Zielonka
9) Grzegorz Michniewicz

etc.

Rozumiem że Ziobro już wszystko wyjaśnił? Czy jednak nie wyjaśnił?
Ilu pełowćów zamknięto do tej pory? Dalej mamy null na tablicy? A to peszek.

Data: 2019-09-08 16:47:09
Autor: u2
W dniu 08.09.2019 o 16:13, Detlef Ruser pisze:
4) Marek Papała - komendant główny policji - zamordowany 25.06.1998 r.
Tusek rządził w 98r?

nie pamiętasz kto mówił z nocnej zmianie, panowie policzmy głosy ?:)

--
I love love

Data: 2019-09-08 21:22:58
Autor: Lord Donald
[...]

Standardowe agumenty wyznawców PO. Widać ładnie ci nasrali do łba. Nas nie było, to nie my, żaden sąd nas nie skaże, nic nam nie udowodnicie. W sumie to mam uwierzyć, że Al Capone, był uczciwym człowiekiem, który jedynie przez roztargnienie pomylił się w płaceniu podatków. Skoro nie było dowodów, tylko domysły, to cały świat niesłusznie go oskarża. Oczywiście, że po 25 latach zbrodni PO, nic im się nie zarzuci takie jest prawo. Po prostu takiej możliwości nie ma, jedyne co ich czeka to rozliczenie polityczne przez wyborców. Jak rządzili sterowali prokuraturą, wsadzili swoje skorumpowane kasty sędziowskie.

Każdy, co coś wiedział mógł puścić parę z ust został zamordowany. Większość nawet nie odważyła się pisnąć, że coś wie. Nawet dziś by szybko znikli, przykładem był Adamowicz,ich wspólnik, który się wyłamał. Zaraz napuścili na niego Stefanka. Facet nie wiadomo skąd, golec, sponsorują mu loty do warszawy, drogie hotele. Morduje niesfornego wspólnika PO, później pali głupa z nazwiskiem, podaje fałszywe dane i okoliczności, lecz nie ucieka. Ponieważ miał obiecaną ochronę z PO. Zapewne się przeliczył i teraz sra w gacie. To była pokazówka dla innych umaczanych w Amber Gold, VAT i inne afery. Aby nie ważyli się puścić pary. PO to mafia zlikwiduje każdego. Nikt nie uwierzy, że Brzeska wsadziła se nóż w plecy u się później podpaliła popełniając samobójstwo, Bufetowa kazała ją zamordować i to tak aby wszyscy widzieli, że nie mają szans, jaj prokurator przyszedł i wpisał jej rozkaz samobójstwo. Nikt po takim czymś nie podskoczy Hance, siedzieli i wywalała ich na bruk, nawet nie pisnęli. Podobnie Lepper powiesił się tak, że mógł po prostu wstać w ochronie życia, nikt tak się nie wiesza bo tak się nie da, każdy samobójca robi tak aby nie mieć odwrotu. Co dziwniejsze Później wytarł odciski, itp.... Prokurator z PO na drugi dzień odtrąbił samobójstwo, zadeptał dowody. Pokazówka dla przeciwników PO, jak by ktoś jeszcze się odważył to nie ma na nich bata. Seryjny samobójca go dopadnie, nawet nie będą się starać o pozory. Mieli urzędy w garści, aby inni wiedzieli, że trzeba się bać. Tak właśnie działa mafia, nie chodzi aby zamordować przeciwnika i ukryć. Chodzi o to aby go zamordować i inni później srali w gacie. Tak właśnie mordowała PO.

Te wasze POsrane mafijne tłumaczenie, nie macie dowodów i świadków, do wyborców możecie se w dupę wsadzić. Po roku nie da się znaleźć dowodów co dopiero po kilku latach. Tym bardziej, że mogli wszystko starannie zatrzeć, i w kilka lat zadbać aby nic nie wypłynęło. Wszyscy dobrze to wiedzą, ludzie pozwolili na rządy waszego PO. Liczyli się z tym, że u władzy nie da się nikogo rozliczyć karnie. Dlatego ktoś wymyślili demokrację, co 4 lata ludzie wybierają. A takie wasze pierdolenie, nie macie dowodów to nie do wyborców, prawda nie jest opisana kodeksami i ustalana przez wasze kasty. Ludzie za 4 tygodnie zajebią wam kopa aż po same jaja, tym się skończy wasza kariera. A te własne argumenty, mieliśmy sądy prokuraturę w garści możecie nam naskoczyć to se w dupę wsadźcie. Demokracja i rozliczenie polityczne tak nie działa. Państwo to ludzie,, a nie jak za was było huj i dupa kamieni kupa, jak to szydziliście z ludzi. Bo dali się wam przez 25 lat doprowadzić dna skraj nędzy i rozpaczy.

Dajcie se spokój z pieprzeniem i wspieraniem się z faktami. Może ludzie mogą zapomnieć co nie co, ale internet nie, od kiedy PO rządzi, tu nie ma wątpliwości. Witać to po gębach kto obalał rząd Olszewskiego. Cała ta klika rządziła do 2015. Nie palcie głupa ze zmieniającym się logiem partyjnym, bo ryje tych złodziei kandydują do dziś i rządzą waszym PO i PSL. Wszystkie te kurwy, które są na tym filmie, które nie zdechły rządzą do dziś teraz jako PO i PSL.

https://www.youtube.com/watch?v=yJrOt3wPcxE

Data: 2019-09-08 13:01:57
Autor: Ukryty kontemplator
W dniu niedziela, 8 września 2019 21:23:01 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

Dajcie se spokój z pieprzeniem i wspieraniem się z faktami. Może ludzie mogą zapomnieć co nie co, ale internet nie, od kiedy PO rządzi, tu nie ma wątpliwości. Witać to po gębach kto obalał rząd Olszewskiego. Cała ta klika rządziła do 2015. Nie palcie głupa ze zmieniającym się logiem partyjnym, bo ryje tych złodziei kandydują do dziś i rządzą waszym PO i PSL. Wszystkie te kurwy, które są na tym filmie, które nie zdechły rządzą do dziś teraz jako PO i PSL.

Zwracam Ci tylko uwagę, że środowiska pis też szczuły na Petelickiego,
i Leppera.

Jak pastujesz p.Blidę znaczy wklejasz bezmyślnie głupotki. Toć to była akcja
PISu, tu platforma nic nie ukrywała jak sugerujesz, wręcz odwrotnie
starała się z SLD nagłaśniać akcję aby walić w pis.

Ogólnie wkleiłeś miszmasz i jesteś zadowolony.

Data: 2019-09-08 22:07:50
Autor: u2
W dniu 08.09.2019 o 22:01, Ukryty kontemplator pisze:
Zwracam Ci tylko uwagę, że środowiska pis też szczuły na Petelickiego,
i Leppera.

ale ale to Petelicki ujawnił słynnego SMS-a zdradsika:)

a Endriu, choć na niego CBA była cięta za chęć odrolnienia działki, to jednak się wymsknął obławie dzięki Kaczemu Markowi, a że wiedział za dużo to zginął, bo ponoć chciał wrócić do polityki, ale przypałętał się do niego szemrany byznesmen o stu nogach i zginął w co najmniej dziwnych okolicznościach:)

--
I love love

Data: 2019-09-08 13:04:31
Autor: Ukryty kontemplator
PO chciało to ukryć za wszelką cenę! Oto LIS TA ofiar rządów Tuska. Wiedzieli za wiele i musieli zginą ć
użytkownik Lord Donald napisał:

Dajcie se spokój z pieprzeniem i wspieraniem się z faktami.

Emocje, emocje, emocje, znaczy siedzisz krótko w politycznym gówienku,
twoje podejście zmieni się po kilku latach.

Data: 2019-09-08 22:16:41
Autor: u2
W dniu 08.09.2019 o 22:04, kałboj pisze:
użytkownik Lord Donald napisał:

Dajcie se spokój z pieprzeniem i wspieraniem się z faktami.

Emocje, emocje, emocje, znaczy siedzisz krótko w politycznym gówienku,
twoje podejście zmieni się po kilku latach.

oj bytek, bytek, lordzik ma świeże spojrzenie na zwapniałą rzeczywistość, niektóre jego teorie to prawdziwy kosmos:)

--
I love love

Data: 2019-09-08 13:22:26
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik u2 napisał:
> twoje podejście zmieni się po kilku latach.
> oj bytek, bytek, lordzik ma świeże spojrzenie na zwapniałą rzeczywistość, niektóre jego teorie to prawdziwy kosmos:)

Pożyjemy jeszcze ze 3 latka i Lordzik tysz zacznie żartować,
na razie jest poważny, bojowy i ideowy:) I on wierzy.

W sumie jest jakąś przeciwwagą dla Pajdzia.
Teraz tłitery i fejsbuki mają większy zasięg, niech i tam Lordzik daje wklejki!

Data: 2019-09-08 22:27:16
Autor: u2
W dniu 08.09.2019 o 22:22, Ukryty kontemplator pisze:
Pożyjemy jeszcze ze 3 latka i Lordzik tysz zacznie żartować,
na razie jest poważny, bojowy i ideowy:) I on wierzy.

lordzik robi doskonałą robotę, prezentuje teorie typu n.p. o hologramach samolotów, które uderzyły w WTC, coś w tym jest, jak lądowanie Talibanów w Klewkach, wie, że grają na organach, ale nie wie w którym kościele:)

--
I love love

PO chciało to ukryć za wszelką cenę! Oto LIS TA ofiar rządów Tuska. Wiedzieli za wiele i musieli zginą ć