PO co komu mój numer dowodu na umowie?

Data: 2016-10-04 16:55:41
Autor: witek
PO co komu mój numer dowodu na umowie?
On 10/4/2016 1:10 PM, Sebastian Biały wrote:
Cze¶ć.

Podpisuje jako rodzic chyba z 5 umów na poczatku roku szkolnego. W
każdej zamiast pesela chc± mnie od razu legitymować z DO po numerze. Na
pytanie czy umowę spisuj± z dowodem czy z człowiekem dowiaduje się że
tak było zawsze, jestem pieniacz, dowód to się nie zmienia codziennie itd.

Wydawało mi się że w umowie nie ma potrzeby numeru dowodu, wystarczy
PESEL na umowie ze szkoł±, klubem itp przypadki. Czy przeoczyłem jaki¶
przepis który wymaga numeru dowodu na takich umowach?

Moim zdanime wystarczy imie nazwisko i twoj podpis.
No mozna dorzucic adres.

I numer dowodu i pesel to jest przegiecie.

Data: 2016-10-05 08:10:09
Autor: ąćęłńóśźż
Po co komu mój numer dowodu na umowie?
IdĽ do s±du, to się przekonasz.

-- -- -
pesel to jest przegiecie.

Data: 2016-10-06 14:31:16
Autor: rg
PO co komu mój numer dowodu na umowie?
Tue, 4 Oct 2016 16:55:41 -0500, w <nt18gf$nlj$1@dont-email.me>, witek
<witek7205@gazeta.pl> napisał(-a):

Moim zdanime wystarczy imie nazwisko i twoj podpis.
No mozna dorzucic adres.

I numer dowodu i pesel to jest przegiecie.

Bez peselu ewentualne postępowanie s±dowe wydłuży się ze 2 razy.
A z samym imieniem i nazwiskiem w zasadzie jego wszczęcie jest niemożliwe.

Data: 2016-10-06 15:19:07
Autor: ±ćęłń󶼿
PO co komu mój numer dowodu na umowie?
Tak swoj± drog± s±d numeru nie weryfikuje z urzędu, więc można podać wymy¶lony z sufitu, żeby unikn±ć zwrotu pozwu, a na któryms etapie sam pozwany zauważy, że to nie jego numer i nieopatrznie sprostuje ;-)
Chyba bezpieczniej brać z sufitu pesel niż nip, bo skarbówki tylko czyhaj± na obywatela ;-)

-- -- -