PO co konsultacje?

Data: 2013-08-01 17:03:57
Autor: Tuskobus
PO co konsultacje?
- Chcia艂bym, aby nowy system finansowania medi贸w publicznych zosta艂 wprowadzony z pocz膮tkiem 2015 roku. Mam jednak 艣wiadomo艣膰, 偶e ze wzgl臋d贸w formalnych, zwi膮zanych m.in. z d艂ugim okresem potrzebnym na konsultacje ustawy oraz jej uchwalenie, mo偶e by膰 to termin trudny do realizacji - powiedzia艂 Wirtualnym Mediom Jan Dworak.

http://finanse.wp.pl/kat,1033693,title,Zamiast-abonamentu-bedzie-oplata-audiowizualna,wid,15861458,wiadomosc.html

PO co konsultacje? Okra艣膰 POlak贸w bez pytania i konsultacji, na pniu zdecydowa膰, jak z okradzeniem POlak贸w z emerytury...
Bandziory z PO to potrafi膮...

Data: 2013-08-01 18:42:47
Autor: Mark Woydak
PO co konsultacje?

U偶ytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ktdtct$7g7$2speranza.aioe.org...
[...]

Dworakowi i jego kolesiom nale偶y zasun膮膰 kopa w dup臋! Mo偶e Polsat czy TVN 偶y膰 za swoje to niech to spasione towarzystwo te偶 zacznie.

MW

PO co konsultacje?