PO-dwyżka dla belfrów

Data: 2010-07-18 10:07:00
Autor: u2
PO-dwyżka dla belfrów
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36703

"Krew się w żyłach gotuje jak słyszę o podwyżce. Wtym roku szkolnym
musiałam pracować jedną godzinie za darmo bo tak zarządziła "kochana"
pani minister. Od września mamy pracować po dwie godziny tygodniowo
gratis. Zlikwidowano zajęcia wyrównawcze dla dzieci z problemami.Jakie
idą za tym oszczędności oświaty w skali kraju. Wściekam się gdy słyszę w
debacie od Komorowskiego że dostałam podwyżkę.Banda oszustów i złodziei.
Oszczędzają na edukacji dzieci i młodzieży by później wydawać pieniądze
na poprawczaki i więzienia."

Data: 2010-07-18 06:10:29
Autor: Antenka
PO-dwyżka dla belfrów
On 18 Lip, 10:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nic dodać - nic ująć. Romanie Giertychu wróć!

Antenka

Data: 2010-07-18 18:31:12
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
PO-dwyżka dla belfrów
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fc865167-c708-4ca3-acab-51c2269c6c09t10g2000yqg.googlegroups.com...
Nic dodać - nic ująć. Romanie Giertychu wróć!
Antenka

Chyba do twojej dupy !
Tfu!

Data: 2010-07-18 10:09:04
Autor: robertbig
PO-dwyżka dla belfrów
On 18 Lip, 10:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36703

"Krew się

Tylko na finansowanie czrnuchów nie żal kasy !?
Wypierdolic religie do kościła.
Gdzie jest jej miejsce.
A kase dać nauczycielom.
Jest co dzielic...

Data: 2010-07-18 10:11:27
Autor: u2
PO-dwyżka dla belfrów
W dniu 2010-07-18 10:07, u2 pisze:
[...]

Kolejna opinia :

"Jestem nauczycielem z prawie 20-letnim stażem i mam parę spostrzeżeń co
do naszego systemu edukacji.
Po pierwsze każda następna reforma sprowadza się do ograniczania
tzw.treści obowiązkowych,więc następne pokolenia wychodzą ze szkoły
delikatnie mówiąc niedouczone.Wyjątek stanowią ambitne i zdolne
jednostki,które mają warunki do zdobywania wiedzy poza szkołą.
Po drugie szkoła zarzucana jest tonami papierów do tzw.zrobienia,co
stwarza swoistą atmosferę strachu,bo wiadomo na każdego wtedy papier
można wyciągnąć.Taka sytuacja nie sprzyja dobrej współpracy i zawodowej
solidarności,a środowiskiem skłóconym łatwo się manipuluje.
Po trzecie chciałabym,żeby zaczęto mówić głośno o tzw.warsztatach,czyli
zajęciach na których w sposób nachalny i ordynarny promują się wydawnictwa.
Po czwarte sposób wprowadzania najmłodszych dzieci do szkoły to powrót
do kultury znaków obrazkowych.Pewnie tylko w tym celu,żeby kiedyś
właściwie czytac spoty wyborcze.
Po czwarte usunięcie historii ze szkół średnich.A o tym jakoś się nie mówi.
Takich uwag jest wiele,a przecież nauczyciele są bardzo dużą grupą
zawodową i cicho sza...Ale się nie dziwcie,bo większość naprawdę się
boi.Tak ich wyuczono.A takie podwyżki....W mojej gminie po ostatniej
podwyżce obniżono wszystkie świadczenia dodatkowe i po podwyżce dostałam
mniej niż przed.Taka gmina.PO tu rządzi.Pozdrawiam."

Data: 2010-07-18 10:14:08
Autor: u2
PO-dwyżka dla belfrów
W dniu 2010-07-18 10:11, u2 pisze:

Kolejna opinia :

I jeszcze jedna :

W podziękowaniu za jałmużnę.

Prąd - 30 %, gaz - 30 % , mieszkanie - 30 % , woda i ścieki - 400 do 500
zł./mies. a o innych podwyżkach nie wspomnę. Jak to się ma do 7% ?! To
bezczelność Pani Minister!!! To bezczelność mówić o jakichkolwiek
podwyżkach! Podajecie w mediach zarobki brutto a netto nauczyciel
mianowany po 30 latach pracy otrzymuje : ok. 1800 zł. Żona po doktoracie
pracując na wyższej uczelni zarabia - 2400 zł
jako starszy wykładowca. Po dokonaniu wszystkich opłat na przeżycie
zostaje nam ok. 2200 zł na 5 osobową rodzinę. W miesiącu czerwcu 18-tego
na koncie zostało nam 40 zł/słownie: czterdzieści/. Nie życzę Pani
Minister źle lecz jedynie żeby Pani przez jeden tylko rok spróbowała
przeżyć za takie pieniądza a nie chwaliła się jaka Pani jest hojna.
Trafia mnie kiedy wraz ze swymi kumplami z rządu najpierw obiecuje
/okłamuje/ a później SZCZYCI się swoją wspaniałomyślnością bo "rzuciła"
Pani resztki z "PAŃSKIEGO STOŁU" durnym nauczycielom. A ci DURNIE będą
się cieszyć bo dostali. Co dostali?! Po raz któryś kopa w DU.. !!! CI
DURNIE BĘDĄ KLASKAĆ , BIĆ POKŁONY A JAK PRZYJDĄ WYBORY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA
JEDNEGO CZY DRUGIEGO K Ł A M C Ę !!! Czyli PO czy Br. Kom. elekta pr. I
niech się obrażają za te epitety, ale tak głupiej mimo posiadanego
wykształcenia grupy zawodowej nie znam! Przepraszam tych nauczycieli,
którzy potrafią myśleć samodzielnie a nie za pomocą mediów oraz tych
uczciwych i mądrych, bo tacy w tym klanie też są. Natomiast pozostali
niech się obrażają a ja mam ich i ich obrażanie głęboko gdzieś!!!

Data: 2010-07-18 06:13:38
Autor: Antenka
PO-dwyżka dla belfrów
On 18 Lip, 10:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

uczciwych i mądrych, bo tacy w tym klanie też są. Natomiast pozostali
niech się obrażają a ja mam ich i ich obrażanie głęboko gdzieś!!!

Pięknie,  tylko usiąść i  płakać :-(

Antenka

Data: 2010-07-18 18:35:36
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
PO-dwyżka dla belfrów
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c42b7d3$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pisze o tym w tej grupie od kilku lat ze banda nas w chuja robi.
Zapomnieli dodac, o podwyzce cen waluty EUR o 40% i benzyny o prawie 50%
Tfu!

Data: 2010-07-18 18:33:12
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
PO-dwyżka dla belfrów
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c42b731$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
 i po podwyżce dostałam
mniej niż przed.Taka gmina.PO tu rządzi.Pozdrawiam."

broń się sama ładuje jak czlowiek czyta takie rzeczy
Za PiSdzielców było jeszcze gorzej
Tfu!

Data: 2010-07-18 18:36:36
Autor: matusm

[...]