PO "dyplomata" Radu¶ Sikorski: "Prezes Kaczyński jest wrednym dziadyg±"

Data: 2017-12-18 10:51:28
Autor: A. Filip
PO "dyplomata" Radu¶ Sikorski: "Prezes Kaczyński jest wrednym dziadyg±"
To jest dyplomacja i dyplomata na poziomie/dnie PO?

[1] https://news.google.com/story/dMz4c9C9rWLxYHMlHESXr4MwY35rM?hl=pl&ned=pl_pl
[2] http://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Radoslaw-Sikorski-u-Konrada-Piaseckiego-Prezes-Kaczynski-jest-wrednym-dziadyga
Radosław Sikorski w Radiu ZET: Prezes Kaczyński jest wrednym dziadyg±
18.12.2017 09:53

Data: 2017-12-18 11:07:37
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
To jest dyplomacja i dyplomata na poziomie/dnie PO?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

"My byli¶my przez lata oskarżani o współudział w zamachu, w morderstwie prezydenta którego nie było. Proszę zacz±ć od tych którzy zbrutalizowali język polskiej debaty publicznej" - Radosław Sikorski (b. szef MSZ) w Radiu ZET

boukun

Data: 2017-12-18 11:35:14
Autor: Opozycja Totalna
PO "dyplomata" Radu¶ Sikorski: "Prezes Kaczyński jest wrednym dziadyg±" - filip kocha prezesa

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Skoro tak twierdzi R.Sikorski (a znaja się przeciez dobrze, był przecież ministrem w rz±dzie PiS) to najwyraĽniej jest to prawda. Obraził Jego Majestat? Czy powiedział "zdradziecka morda" albo "Won!!!"? Czyli pełna kultura. Wyraził jedynie swoj± opinię o staruszku i tyle.

CL

Data: 2017-12-18 13:21:19
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

To jest dyplomacja i dyplomata na poziomie/dnie PO?

Powinien powiedzieć - "to jest wredna dziadostwa morda" - to wtedy standardy
byłyby zachowane :DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
Możesz wyj¶ć :DDDDDDDDDDDDdd

--
Mimo nadej¶cia ostrzeżeń z IMGW rz±d nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.
Tym razem Szydło i Płaszczak maj± na rękach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chor± wersj± religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej ł±czy, niż dzieli."

ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶ć tych, którzy walcz± o odzyskanie

Poznaje kto¶ panów racz±cych się pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
że "Solidarno¶ć kaputt, że to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówię to z ręk± na sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żeby¶my tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, że my ich kochamy, to dadz± nam więcej wolno¶ci".
Taki człowiek! On ma być dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbę wyrzeczenia się odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak własna żałosna defleksja Rosji
potępiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2017-12-19 06:40:10
Autor: stevep
W dniu 2017-12-18 o 10:51, A. Filip pisze:
[...]

A to nieprawda, że to dziadyga?

--
stevep

Data: 2017-12-18 22:39:22
Autor: japanizer
On Tuesday, December 19, 2017 at 2:40:19 PM UTC+9, stevep wrote:
W dniu 2017-12-18 o 10:51, A. Filip pisze:
> To jest dyplomacja i dyplomata na poziomie/dnie PO?

> [...]

Sikorski powinien powiedzieć, że Jarosław Kaczyński to uroczy i przemiły młodzieniec z pełnym uzębieniem.

Data: 2017-12-19 11:50:48
Autor: Opozycja Totalna
"Prezes Kaczyński jest wrednym dziadyg±"

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomo¶ci

Sikorski powinien powiedzieć, że Jarosław Kaczyński to uroczy i przemiły
młodzieniec z pełnym uzębieniem.

Na dodatek kawaler do wzięcia! ;-)))

CL

Data: 2017-12-20 06:38:16
Autor: stevep
W dniu 2017-12-19 o 07:39, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Wykruszyła się proteza?

--
stevep

PO "dyplomata" Radu¶ Sikorski: "Prezes Kaczyński jest wrednym dziadyg±"