PO- głupota czy zdrada?

Data: 2010-01-12 09:59:47
Autor: Hans Kloss
PO- głupota czy zdrada?
 .."Albo głupota, albo zdrada - to są działania Platformy" stwierdza  komuch
Nałęcz. Podpowiem komuchowi nałęczowi właściwe rozwiązanie dylematu- I JEDNO I
DRUGIE.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Albo-glupota-albo-zdrada-- -to-sa-dzialania-Platformy,wid,11847052,wiadomosc_video.html
J-23

Data: 2010-01-12 11:37:01
Autor: =heÂŽsk=
PO- głupota czy zdrada?
On Tue, 12 Jan 2010 09:59:47 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

 .."Albo głupota, albo zdrada - to są działania Platformy" stwierdza  komuch
Nałęcz. Podpowiem komuchowi nałęczowi właściwe rozwiązanie dylematu- I JEDNO I
DRUGIE. [...]

 hans, zlituj sie. podpierasz sie tym mydlkiem naleczem?

Data: 2010-01-12 02:58:34
Autor: Hans Kloss
PO- głupota czy zdrada?
On 12 Sty, 11:37, =heÂŽsk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:

 hans, zlituj sie. podpierasz sie tym mydlkiem naleczem?

Się niczym nie podpieram. Po prostu bawi mnie fakt że nawet ta ślepa
gnida nałęcz zauważyła w końcu to co od ładnych paru tygodni jest
oczywiste dla wszystkich. Oczywiście dla wszystkich nie będących pod
wpływem donkowego peruwiańskiego stuffu, który tak zachwycił niedawno
senatora piesiewicza.  TO JUŻ JEST KONIEC ;)
J-23

Data: 2010-01-12 13:56:14
Autor: awe
PO- głupota czy zdrada?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ecfcb8be-4f05-449e-b549-6f94df544afd26g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
koniec PO zaczal sie dawno temu, choroba sie rozwija i pacjent zdechnie. Mam nadzieje ze wczesniej niz my
awe

Data: 2010-01-12 14:54:26
Autor: =heÂŽsk=
PO- głupota czy zdrada?
On Tue, 12 Jan 2010 02:58:34 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

Się niczym nie podpieram. Po prostu bawi mnie fakt że nawet ta ślepa
gnida nałęcz zauważyła w końcu to co od ładnych paru tygodni jest

 oczywiste jest tylko dla nawiedzonych zwolennikow prezesa.

Oczywiście dla wszystkich nie będących pod
wpływem donkowego peruwiańskiego stuffu,

 a tych zwolennikow prezesa coraz mniej...

który tak zachwycił niedawno senatora piesiewicza.

 wachales kiedys dzialke po przekatnej stolu bilardowego?

TO JUŻ JEST KONIEC ;)

 marzenia, marzenia, marzenia ;o)
 latwiej ci z tym zyc ?

Data: 2010-01-30 00:44:51
Autor: awe
PO- głupota czy zdrada?

<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

który tak zachwycił niedawno senatora piesiewicza.

wachales kiedys dzialke po przekatnej stolu bilardowego?

Znasz hesk te piosenke "to juz jest koniec, nie ma nic":-) balon peka, uwazaj bo cie zassie
awe
awe

PO- głupota czy zdrada?