PO grabi obywateli

Data: 2015-04-16 20:17:34
Autor: u2
PO grabi obywateli
pajdaka to nie dotyczy, bo sie wypasa jako fornal w slonecznej italii:)))

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/dykiel-po-grabi-obywateli,13534149721

  „Patriotyzm prezydenta polega na tym, że razem ze swoją formacją grabią nas, Polaków!”

Bożena Dykiel, znana aktorka o lewicowym światopoglądzie, kolejny raz zaskakuje. W ostatnim czasie coraz częściej krytykuje rządzących. Tym razem dostało się Prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu oraz jego partii, PO.

„Nowoczesny patriotyzm prezydenta polega na tym, że razem ze swoją formacją grabią nas, Polaków!” - rzuciła aktorka w programie „Świat się Kręci” w TVP.

Przez całą audycję, która była podsumowaniem 5-lecia prezydenta Dykiel mocno atakowała Bronisława Komorowskiego.

„Reforma OFE, wiek emerytalny, zabranie twórcom kultury 50% zysków, to takie drobiazgi. Policja, która nie strzeże nas, tylko na nas poluje, miasta, gdzie nie można zaparkować, bo to miasta „słupków”, które produkuje pewnie szwagier” - wymieniała absurdy obecnej rzeczywistości.

„Na 840 ustaw podpisanych zawetowane są tylko cztery. Wszystkie ustawy przeciwko społeczeństwu zostały podpisane!” - podsumowała działalność prezydenta.

„Formacja PO jest formacją, która grabi nas obywateli, nie daje nam parasola ochronnego, nie dba o nas? Ja to widzę od małych dzieci, gdzie teraz posyłamy sześciolatki ( do szkół – przyp. red.), zmieniamy im cały front nauki. Ostatnio swojemu wnukowi czytałam polecenia matematyczne w drugiej klasie. W ogóle nie rozumiałam o co chodzi. To siedmioletni chłopiec ma być lepiej kumaty niż ja? To są ludzie nie zajmujący się nami, nie kochający Polaków. Są to ludzie, jak pan niedawny premier Tusk, który siedem lat kombinował jakby czmychnąć do Brukseli, po tym, bałaganie jaki tu zostawił” – skwitowała Dykiel.

Ciekawe, czy kariera aktorska Bożeny Dykiel właśnie się skończyła...

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".