PO i Moskowskij Komsomolec graja w jednej druzynie przeciw Polsce

Data: 2010-12-01 00:14:41
Autor: DJ MC Donald Musk
PO i Moskowskij Komsomolec graja w jednej druzynie przeciw Polsce
"Dobra wiadomość jest jednak taka, że zwycięstwo partii Kaczyńskiego w
wyborach jest tak samo prawdopodobne, jak wybranie Myszki Miki na
kolejnego papieża" - pisze "Moskowskij Komsomolec".

Z kolei "Niezawisimaja Gazieta" zauważa, że przywódca Rosji jest w
Polsce oczekiwany przez wielu. "W jednym z sondaży Miedwiediew zajął
drugie miejsce wśród zagranicznych osobistości, które chcieliby gościć
Polacy. Po papieżu Benedykcie XVI, który zdążył już odwiedzić Polskę"
- czytamy.
http://politykier.pl/kat,1025797,wid,12900202,wiadomosc.html?ticaid=5b572

Data: 2010-12-01 10:28:04
Autor: Tomek
[...]

Ci mieszkający w Moskwie?
Tomek

Data: 2010-12-01 11:38:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cf61551$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wszyscy są rusofobami.

Data: 2010-12-01 02:46:26
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Gru, 11:38, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "Tomek" <ten...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:4cf61551$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

> Polsce oczekiwany przez wielu. "W jednym z sonda y Miedwiediew zaj
> drugie miejsce w r d zagranicznych osobisto ci, kt re chcieliby go ci
> Polacy.

> Ci mieszkaj cy w Moskwie?

Nie wszyscy s rusofobami.

Wszyscy na pewno nie sa. Ja w kazdym razie nie jestem i mam nawet
rodzine na Bialorusi a nawet na Uralu - nie wyjechali do Polski po
wojnie, pozenili sie i tam zostali . Ja jednak potrafie odroznic
Rosjan i ich przyjazn w stosunku do Polakow od Rosyjskiego rzadu i
jego nieprzyjazn w stosunku do Rosjan i Polakow.

Data: 2010-12-01 11:51:26
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cf625d7$1news.home.net.pl...

[...]

Jasne. Zwłaszcza pracownicy ambasady rosyjskiej w Warszawie :-)
Tomek

PO i Moskowskij Komsomolec graja w jednej druzynie przeciw Polsce