PO i Nowoczesnej spędzą święta w Sejmie

Data: 2016-12-23 03:45:28
Autor: Vernon L. Pinkley
PO i Nowoczesnej spędzą święta w Sejmie
W dniu pi±tek, 23 grudnia 2016 02:28:17 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
nikt nie chce oddać magicznego pejcza:)

http://newsroom.salon24.pl/741329,poslowie-po-i-nowoczesnej-spedza-swieta-w-sejmie

O, jest już nowe hasło, już nie "wolno¶ć mediów" tylko "budżet musi
być legalny".

Co dalej, co dalej?

Tak czy siak, ta taktyka trochę się sprawdza, nowe hasło co tydzień
i lud kupuje wszystko:)

Data: 2016-12-23 03:50:52
Autor: brat_olin
Vernon L.  Pinkley wrote:

O, jest już nowe hasło, już nie "wolno¶ć mediów" tylko "budżet musi być legalny".

Nie wspominaja o ustawie dezubekizacyjnej, a przeciez o to TEZ chodzi!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2016-12-23 03:55:41
Autor: brat_olin
Den fredag 23 december 2016 kl. 12:50:53 UTC+1 skrev brat_olin:
Vernon L.  Pinkley wrote:
> Nie wspominaja o ustawie dezubekizacyjnej, a przeciez o to TEZ chodzi!

Rozterki p. Ryszarda:

Jacek Prusinowski@jprusinowski:
"R.Petru: Boimy się sytuacji, gdy zbyt mało osób na sali może spowodować, że zostan± wyniesione przez straż marszałk, na przykład we ¶nie."

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2016-12-23 03:59:51
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik brat_olin napisał:

Jacek Prusinowski@jprusinowski:
"R.Petru: Boimy się sytuacji, gdy zbyt mało osób na sali może spowodować, że zostan± wyniesione przez straż marszałk, na przykład we ¶nie."

Szojring co¶ gadała o temperaturze 26 stopni i że bardzo się poci.
Teraz jest szansa na obniżenie temperatury do 0:)

Data: 2016-12-23 16:56:59
Autor: A. Filip
"Vernon L.  Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
[...]

AFAIR Oszczędna temperatura ogrzewania dla pomieszczeń
"bez (uprawnionych) ludzi" to 5C - żeby na pewno nigdzie
woda nie pozamarzała.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

PO i Nowoczesnej spędzą święta w Sejmie