"PO jak putinowska Rosja"

Data: 2013-02-16 17:28:44
Autor: Grzegorz Z.
"PO jak putinowska Rosja"
List pański [List otwarty posła PO Tomasza Głogowskiego do Agnieszki
Holland -red.] zasmucił mnie, choć nie zadziwił. Nie wiem jak czytał pan
moje słowa, że znalazł pan w nich “nienawiść” i do tego “wściekłą”? Zaiste
– wydaje się pan należeć do tych przedstawicieli polskiej prawicy dotąd
kojarzonych głównie z PiS-em, którzy widzą źdźbło w oku bliźniego, a nie
widzą belki we własnym. Ależ ja mam tolerancje dla pańskich poglądów! W
ogóle mi nie przeszkadza, że je pan posiada i żyje zgodnie z nimi. To panu
przeszkadzają współobywatele, którzy mają inne od pana potrzeby, tożsamość,
preferencje. I nie ma tu żadnej symetrii. Oni nie uniemożliwiają panu
realizacji pańskich potrzeb i godnego życia, pan – jako poseł stanowiący
prawo – uniemożliwia realizacje ich. Co więcej ma pan w stosunku do nich
tak głęboki brak zainteresowania, poselskiej pokory, empatii, szacunku, że
odmawia pan nawet rozmowy o tych potrzebach.

Z pana listu, a przede wszystkim rozmowy z panem opublikowanej w "Gazecie
Wyborczej" przebija pana głęboka niechęć do homoseksualistów. Mam nadzieję,
że ta fobia wynika z niewiedzy. Radziłabym zaznajomić się lepiej z tym
tematem; przez osobisty kontakt, dialog, lekturę, zapoznanie się z innym
niż pański punktem widzenia i chrześcijański namysł nad stosunkiem do
bliźnich, nawet takich, którzy się panu nie podobają.

Nie uważam – wbrew pana słowom – osób przeciwnych związkom jednopłciowym za
faszystów czy antysemitów. Uważam natomiast, że niektóre osoby zabierające
głos w tej sprawie, a prezentujące się jako konserwatyści (na przykład pani
poseł Pawłowicz czy naukowcy wypowiadający się w jej obronie), używają
wykluczającego i ocierającego się o prymitywną a groźną eugenikę języka.
Jeśli zaś wsłucha się pan w hasła naszej nowej radykalnej prawicy
(popieranej często przez prawice mainstreamową) jak ONR, Młodzież
Wszechpolską i tym podobne, zobaczy pan w jakim stopniu nienawiść do
homoseksualistów zastąpiła dawną nienawiść do Żydów (czasem wystarczyłoby
zamienić słowo a miałby pan przed sobą manifest przedwojennej skrajnej
endecji). Takie słowa nie są bezkarne i nie wolno zapominać lekcji
przeszłości.

Nie wiem doprawdy, czy wyborców głosujących na Platformę, którzy popierają
związki partnerskie, jest tylko kilka procent. Jeśli nawet – a nie wiem na
jakich badaniach może się pan opierać – to te kilka procent z pewnością
zasługuje na szacunek i odmowa dyskusji nad ich postulatami jest
niezrozumiała. Demokracja bowiem uwzględnia nie tylko potrzeby większości,
ale również mniejszości – na tym polega jej piękno.

Nie będę się rozwodzić nad zasługami Platformy w unowocześnianiu Polski,
budowie infrastruktury, modernizacji itd, bo można by tu spotkać równie
wiele pozytywów, jak głębokich zaniedbań. Cieszę się, że panu Premierowi i
jego współpracownikom udało się wynegocjować w Brukseli wysoką kwotę dla
Polski. Ale – i wiem, że pan Premier wie to również – przynależność do Unii
Europejskiej to nie tylko korzystanie z kasy. To również akceptacja takich
demokratycznych wartości, jak prawa człowieka, równe traktowanie obywateli,
szacunek dla inności. Dość odległe muszą być dla pana te wartości, skoro
zwolenników małżeństw, czy związków jednopłciowych nazywa pan “skrajnymi
lewakami”.

Kto jest dla pana skrajnym lewakiem? Prezydent Francji, socjalista
Hollande? Premier Wielkiej Brytanii, konserwatysta David Cameron? Prezydent
Stanów Zjednoczonych, demokrata Barak Obama? Nie może pan nie wiedzieć, że
w niemal wszystkich (również w sąsiednich Czechach czy na Węgrzech) krajach
Unii Europejskiej istnieją już jakieś formy związków partnerskich czy
małżeństw jednopłciowych. Czy cała Unia to lewacy? Taki pogląd mają partie
skrajnie antyeuropejskie i katoliccy fundamentaliści, ale nie miała go
dotąd Platforma! Mogę rozumieć i szanować takie poglądy (szczególnie kiedy
są tak konsekwentne jak na przykład u pana Marka Jurka), ale nigdy bym na
partie antyeuropejska nie głosowała. Doprawdy trudno mi sobie wyobrazić, by
premier Tusk rozmawiając z kanclerz Merkel, Hollandem czy Cameronem
traktował ich jak “skrajnych lewaków”. To by się dopiero, biedacy,
zdziwili!

Platforma może mieć czasem niejasne priorytety, ale zawsze prezentowała się
jako partia proeuropejska. Tymczasem odmawiając prac nad projektami ustawy
o związkach partnerskich pan i pana koledzy oddalili się od Europy i
znaleźli się na jednej łodzi z putinowską Rosją, która w tym samym tygodniu
wprowadziła faktyczną penalizacje homoseksualizmu i gdzie na przykład ja –
pisząc o tym problemie to, co teraz – mogłabym się znaleźć w łagrze, jako
“uprawiająca propagandę”. Wszystko to mowie – żeby było jasne – bez
“wścieklej nienawiści” – ale z troską i smutkiem.

Przechodząc do ostatniej podniesionej przez pana Posła kwestii.

Otóż tak, poczułam się oszukana przez Platformę. W ostatnich wyborach – na
prośbę niektórych działaczy – udzieliłam tej partii publicznego poparcia,
kładąc na szali moją pozycję niezależnego twórcy. Domyśla się pan, że przed
zrobieniem tego przeprowadziłam szereg rozmów z miarodajnymi – jak mi się
wydawało - przedstawicielami Platformy. Popierając Platformę i oddając na
nią mój głos, byłam pewna, że problemy takie jak związki partnerskie czy in
vitro staną na wokandzie.

I nie omyliłam się. Można powiedzieć, że Platforma na którą głosowałam,
wywiązała się z obietnic. To przecież Klub Platformy Obywatelskiej zgłosił
projekt (zachowawczej bardzo, ale jednak) ustawy o związkach partnerskich.
To lider Platformy i Premier jej rządu w pięknym, dramatycznym przemówieniu
wzywał do głosowania za skierowaniem tego (a wcześniej na Twitterze również
innych) projektu do dalszych prac. Może więc rzeczywiście nie powinnam się
skarżyć na “oszustwo”, ale raczej na dramatyczny brak skuteczności? Może to
pan mógł się poczuć oszukany? Może dla pana partii, której jest pan posłem
to nie centrowa w założeniu, równościowa, proeuropejska i pragmatyczna
Platforma Obywatelska, ale raczej PiS-bis? Jeśli tak, to nie można się
dziwić, że mimo sukcesu brukselskiego Platformie spadają notowania. Bo
niezależnie od poglądów nikt nie lubi bladej kopi (z Pis-em w ideologizacji
życia publicznego nie wygracie), każdy woli oryginał. A już naprawdę nikt
nie lubi nieskuteczności, nielojalności, braku spójności, jedności, które
zaprezentowała część posłów PO w tamtym glosowaniu.

I proszę nie mówić, że Platforma to zbiór ludzi o różnych – od prawa do
lewa – poglądach. To prawda, ale taka partia ma sens jeśli jej członkowie
są w stanie wypracować kompromis. Kompromis osiąga się w rozmowie i
dyskusji. Nie osiągną go nigdy ci, którzy dyskusji po prostu odmawiają
podnosząc rękę przeciw.

Pozostaje z szacunkiem

Agnieszka Holland http://agnieszkaholland.natemat.pl/51003,do-posla

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-16 17:37:23
Autor: u2
"PO jak putinowska Rosja"
W dniu 2013-02-16 17:28, Grzegorz Z. pisze:
List pański [List otwarty posła PO Tomasza Głogowskiego do Agnieszki
[...]

Wywiad z dr Paulem Cameronem

Oblano mnie krwią zarażoną wirusem HIV ( na szczęście mnie nie zakażono). Geje grozili mi niejednokrotnie śmiercią. Zamordowano również ulubione zwierzątko moich dzieci, które notabene musiały chodzić do szkoły z obstawą. Proszę mi wierzyć, że statystycznie homoseksualista jest dużo bardziej skłonny by popaść w konflikt z prawem niż heteroseksualista"

W 1973 roku homoseksualizm został wykreślony z listy chorób psychicznych. Dziś powszechnie się uważa, że jest on taką samą preferencją seksualną jak heteroseksualizm. Pan jednak twierdzi ,że gejów i lesbijki można wyleczyć. Czyżby występował Pan przeciwko nauce?

( Śmiech) Nie , nie występuję przeciwko nauce. Ludzi można nie tyle wyleczyć z ich seksualnych pragnień ile raczej można wyzwolić ich z tych pragnień. Tak samo jak wyzwalamy ludzi z chęci zdradzania swoich partnerów. To jest bardzo podobny proces. Jednak jest pewna różnica. Większość ludzi nie ma pragnień homoseksualnych i obrzydza ich akt homoseksualny.

No tak, ale środowiska homoseksualne przekonują, że gejem czy lesbijką człowiek się rodzi.

Nie ma naukowych dowodów na genetyczne lub biologiczne uwarunkowania homoseksualizmu (ani różnice hormonalne, ani różnice w budowie mózgu, nie wpływają na na orientacje seksualną). Amerykańskie badania na setkach bliźniaków jednojajowych pokazały, że tylko w około 8% przypadków jedno z nich miało orientacje homoseksualną. To jest silny empiryczny dowód przeciwko genetycznym uwarunkowaniu homoseksualizmu.

Jak wygląda leczenie z homoseksualizmu?

Jest wiele różnych odmian terapii dla gejów i lesbijek. Religijna terapia najczęściej polega na modlitwie i duchowym aspekcie zmiany wewnętrznej osoby pragnącej pozbycia się pociągu do tej samej płci. Ja swoim pacjentom pomagam się wyzwolić z homoseksualizmu poprzez naukę relacji z płcią przeciwną. To jest niezwykle ciążka praca. Skuteczność oraz dynamika terapii jest podobna do leczenia z każdego innego nałogu. Najważniejsze jest oddzielenie pacjenta od jego dotychczasowego życia. Trzeba odseparować go od innych gejów, klubów gejowskich, pornografii i literatury gejowskiej. Ja staram się ich otoczyć przedstawicielami płci przeciwnej. Nie należy jednak zapominać, że to trudny i żmudny proces. Ci ludzie muszą zerwać z całym swoim dotychczasowym życiem i znajomymi. A dla nich homoseksualizm jest religią, ideologią i całym życiem towarzyskim. Zerwanie z tym wszystkim jest czasami dla nich niewykonalne. Warto nadmienić, że większość gejów i lesbijek uprawiało w swoim życiu seks z płcią przeciwną. Dlatego nie zawsze samo rozpoczęcie przez nich współżycia z osobami odmiennej płci oznacza sukces w terapii. Są dwa główne podejścia do leczenia homoseksualistów. Zwolennicy jednego są nastawieni tylko na pomoc samym gejom i lesbijkom jako jednostkom i nie jest ważny dla nich wpływ homoseksualizmu na społeczeństwo. Dla mnie rozbijanie przez nich społeczeństwa jest sprawą kluczową. I dlatego nalegam by trzymać ich z dala np. od dzieci. (podkr. red. Rp)

Oprócz kwestii pedofilii, która jak Pan utrzymuje, statystycznie występuje wśród gejów częściej niż wśród heteroseksualistów, w jaki sposób mogą oni szkodzić społeczeństwu?

Głównym problemem są choroby przenoszone drogą płciową przez gejów. Ja będąc teraz w Polsce nie rozglądam się za kobietą by uprawiać z nią seks. Pan będąc w USA też zapewne nie będzie robił wszystkiego by przespać się z jak największą liczbą kobiet. To nie jest normalne zachowanie zdrowego człowieka. Homoseksualiści praktykują jednak tzw. "Sex Tours". Geje mają nawet specjalne statki przeznaczone do sex podróży i zapewniam, że nie zatrzymują się w portach by zwiedzać miasta.

No, ale to ich sprawa, że uprawiają seks z wieloma partnerami. W jaki sposób nas to dotyczy?

Seks analny jest niezwykle groźny i niebezpieczny bowiem łączy się bezpośrednio z wymianą krwi a więc sprzyja rozprzestrzenianiu się AIDS. A więc mamy ludzi, którzy podróżują po całym świecie i stosują niebezpieczne praktyki, które pogłębiają epidemię HIV. 76 % chorych na AIDS to homoseksualiści, a wśród nich zdarza się 45 % wszystkich nowych zakażeń wirusem HIV. Do tego dochodzą inne choroby weneryczne oraz bardzo groźna żółtaczka typu C, która prowadzi do raka wątroby. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze pewien element mentalności. Wśród gejów aktywna jest subkultura "darczyńców". "Dar" to jest właśnie HIV a zakażenie staje się rodzajem honorowej odznaki. Wiele klubów gejowskich organizuje spotkania, gdzie na zasadzie rosyjskiej ruletki sprzedaje się tę zabójczą chorobę.

Przez głoszenie takich tez ma Pan łatkę głównego homofoba Ameryki. Gejowskie organizacje utrzymują ,że został Pan wyrzucony z Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologicznego (APA) ponieważ przeczył Pan nauce. Czy to prawda, że koledzy usunęli Pana ze swojej organizacji?

W 1982 roku sam postanowiłem odejść z APA. W ramach oczerniania mojej osoby geje rozpuścili w Internecie plotkę ,że mnie usunięto. Niestety nawet polskie media ją podchwyciły. Jeden z naukowców z Capella University zawarł niedawno te oskarżenia w swoim tekście i teraz musi mnie, wraz z władzami tej uczelni, przeprosić. To jest precedens w USA. W ciągu ostatnich 6 miesięcy poproszono mnie o napisanie recenzji dla kilku pism, w tym dla "Southern Medical Journal". W zeszłym tygodniu poproszono mnie o recenzję książki dla "Kanadyjskiego Stowarzyszenia Psychiatrycznego". Niewiele osób ma okazję recenzowanie medycznych artykułów dotyczących psychiatrii i psychologii dla tak prestiżowych organizacji i pism. Gdybym był tak bardzo zdyskredytowany w środowisku psychiatrów i psychologów to nikt nie prosiłby mnie o ocenianie prac moich kolegów po fachu.

W ciągu ostatniego roku był Pan dwa razy w Polsce. Ilekroć miał Pan wygłosić wykład na polskich uniwersytetach pojawiały się protesty liberalnych mediów takich jak Gazeta Wyborcza. Kilka uczelni odwołało pańskie spotkania ze studentami. Czy można porównać wpływ gejowskiego lobby na życie społeczne czy media w Polsce do tego co się dzieje od jakiegoś czasu w USA?

Niestety sytuacja w Polsce staje się powoli podobna do tej w USA. Wiele lat temu prawie odwołano mój wykład na Uniwersytecie w Massachusetts. Na szczęście organizacje broniące wolności słowa doprowadziły do tego, że wykład się odbył. Jednak uczelnia zorganizowała w czasie mojego przemówienia w sali obok imprezę gdzie rozdawano za darmo piwo . Homoseksualiści są perfekcyjni w pozyskiwaniu wielu środowisk do wspólnej walki o swoje prawa.

Dlaczego tak się dzieje? Czy to jest moda na bycie tolerancyjnym wobec gejów?

Liberałowie ( liberał w rozumieniu amerykańskim to lewicowiec- przyp. Ł.A) są zacietrzewieni w wierze w egalitaryzm. Oni po prostu chcą wierzyć, że wszyscy jesteśmy równi. Dokładnie jak komuniści. Liberałowie zdają się mówić: "cóż, jedni lubią heteroseksualizm, inni lubią homoseksualizm. Przyjemność powinna być traktowana równo". Otóż nie! Heteroseksualizm to nie tylko hedonizm, ale również możliwość posiadania potomstwa i odpowiedzialność. Liberałowie ponadto wstydzą się osiągnięć zachodu. Świadomość, że gdzieś indziej ludzie żyją w nędzy wpędza ich w poczucie winy. Uważają, że nie wolno cieszyć się z sukcesu innych ludzi. Wierzą również, że wszystkie grupy społeczne są sobie równe. Ja się z tym fundamentalnie nie zgadzam. Jako chrześcijanin wierzę np., że moja religia jest prawdziwa co czyni ją lepszą od np. islamu.

Czasami myślę, że nienawiść do własnej cywilizacji pcha liberałów do chęci jej zniszczenia. Ich działania są tak destruktywne, że przypominają mi jakobinizm. Dobrym przykładem tego są ekolodzy. Ich zdaniem problemem dla istnienia świata jest człowiek. Gdyby człowieka nie było na świecie to drzewa byłyby szczęśliwsze. A ja na to mówię- bzdura! Jestem człowiekiem i jestem panem stworzenia. Dbam o drzewa i zwierzęta, ale ludzie są dla mnie ważniejsi. Nie czuje się winny gdy muszę zabić zwierzynę by ją zjeść. Nie czuje się również winny gdy muszę wyciąć drzewo by postawić dom. To nie ja mam służyć zwierzętom i roślinom a one mnie.

Moim zdaniem ekologizm jest nową formą religii. Skoro odrzuciliśmy Boga to musimy sobie znaleźć nowego złotego cielca. To spuścizna Rewolucji francuskiej. Ale wróćmy do tematu. Gejowskie organizacje starają się przekonać, że są prześladowane i gnębione przez społeczeństwo. Jednak Pan jest osobą, która doświadczyła przemocy ze strony gejowskich aktywistów. Może Pan opowiedzieć co się Panu przytrafiło?

Kilka razy mnie uderzono. Oblano mnie krwią zarażoną wirusem HIV ( na szczęście mnie nie zakażono). Geje grozili mi niejednokrotnie śmiercią. Zamordowano również ulubione zwierzątko moich dzieci, które notabene musiały chodzić do szkoły z obstawą. Proszę mi wierzyć, że statystycznie homoseksualista jest dużo bardziej skłonny by popaść w konflikt z prawem niż heteroseksualista. To nie są zawsze weseli i mili ludzie. Nie uważam ,że homoseksualiści powinni być prześladowani, ale na pewno powinni płacić wyższe podatki ponieważ obciążają szczególnie mocno służbę zdrowia. W USA 300 tysięcy gejów zmarło ponieważ inny geje zakazili ich HIV-em.

Niedawno grupa homoseksualistów złożyła skargę na kanadyjskie agencje rządowe, które jej zdaniem, nie przeznaczają wystarczających środków na ich leczenie.

No sam Pan widzi. Duża liczba gejów leczy się różnymi koktajlami farmaceutycznymi. Roczny koszt leczenia jednego geja zakażonego wirusem HIV wynosi 45 tys. dolarów, czyli tyle ile zarabia przeciętny amerykański robotnik przez rok! Każdego roku w USA odnotowuje się 30 tysięcy nowych przypadków zainfekowanych gejów a więc mamy ciągły wzrost kosztów ich leczenia . Dlatego uważam, że to oni powinni ponosić koszty za swoje leczenie a nie podatnicy. Niech płacą dolara więcej za alkohol w gejowskich knajpach albo dodatkowe 5 dolarów za wstęp do gejowskiego klubu.

A nie jest to tworzenie gett dla homoseksualistów?

Oni sami sobie tworzą getta. Lubią przebywać w swoim towarzystwie. Samo istnienie klubów "Tylko dla gejów" jest tego najlepszym przykładem. W USA geje tworzą często własne osiedla mieszkaniowe. Tak jest np. w San Francisco, gdzie skupiają się wokół paru ulic.

Naprawdę? Myślałem, że San Francisco to liberalne miasto.

Nawet w tak liberalnym mieście wolą oni żyć w swoich enklawach. To jest w gruncie rzeczy normalne. Palacze lubią przebywać w towarzystwie innych palaczy, rodziny preferują towarzystwo innych rodzin.

Wielu młodych ludzi w Polsce twierdzi, że nie powinniśmy się wtrącać w ich styl życia. Nawet jeżeli nie zgadzamy się z nim to jesteśmy zobligowania do tolerowania go. Może mają rację? Dlaczego mamy sprzeciwiać się związkom gejowskim czy rodzajowi seksu jaki homoseksualiści uprawiają w swoim domu?

Ludzie, którzy tak uważają nie są właściwie poinformowaniu o zagrożeniu jaki płynie z takiego stylu życia. Już wspomniałem o ogromnym koszcie leczenia gejów, który spada na barki całego społeczeństwa. Niech sobie geje uprawiają seks w swoich domach czy klubach. Jednak gdy zaczynają się ich problemy zdrowotne to do kogo idą? Jednak nie omówiliśmy najważniejszego problemu- molestowania dzieci. Według wyników kilku badań - zrobionych także przez instytuty przyjazne środowiskom homoseksualnym, jak Instytut Kinseya, oraz same środowiska homoseksualne - zazwyczaj ponad 20%. homoseksualistów (których w społecznościach jest od 1 do 5 %.), mających dorosłych partnerów seksualnych, przyznaje się do kontaktów seksualnych z nieletnimi w różnym wieku. Dane te potwierdzają także statystyki więzienne - jedna trzecia skazanych za molestowanie dzieci to homoseksualiści. Także wśród nauczycieli molestujących swoich uczniów jest ich 27 % gejów.

Dzieci są naszą przyszłością. Żadne dziecko nie powinno być poświęcone by dorośli mogli się lepiej czuć w społeczeństwie. Młodym ludziom, zarówno w USA jak i w Polsce, wmawia się, że tolerancja jest wielką cnotą i wspaniałą rzeczą. Jednak nie tolerujemy przemocy. Nie tolerujemy nawet palenia w miejscach publicznych! Geje nic nie wnoszą dla społeczeństwa za to skutecznie je rozbijają.

Nawet Kościół katolicki ma problem z homoseksualistami w swoich szeregach. George Weigel pisał, że większość księży pedofilii w USA było homoseksualistami.

Raport "John Jay", który można łatwo odnaleźć w sieci, mówił, że 4 % księży w USA było przyłapanych na aktach pedofilskich. Ostatnie poważne badania pokazują, że około 30% księży w amerykańskim Kościele katolickim to homoseksualiści. Wiemy, że 81% wszystkich molestowanych przez księży dzieci stanowili chłopcy. To nam daje pogląd ilu homoseksualistów a ilu heteroseksualistów jest winnych molestowania dzieci w USA. A pamiętajmy, że większość ofiar molestowania nigdy nie zgłasza się na policję. Moim zdaniem około 2% heteroseksualistów i około 25 % homoseksualistów odpowiada za molestowanie dzieci w amerykańskim kościele. Kościół w USA jest zdewastowany przez pozwy sądowe ofiar. Teraz okazuje się, że podobne afery miały miejsce w Irlandii czy Niemczech. Hierarchowie kościelni niestety uwierzyli psychiatrom, którzy wmówili im, że homoseksualizm jest normalną preferencją seksualną.

Kilkanaście miesięcy temu miss Kalifornii Carrie Prejean została pozbawiona korony tylko dlatego, że stwierdziła, że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny. Co możemy zrobić by takie szaleństwo politycznej poprawności ominęło Polskę? Możemy w ogóle cokolwiek zrobić?

Najważniejszą rzeczą jaką możecie zrobić jest edukowanie młodych ludzi, że każdy dobry obywatel ma obowiązek robić trzy rzeczy: respektować prawo, dawać społeczeństwu więcej niż może wziąć oraz żenić się i płodzić dzieci. Homoseksualiści nie są w stanie wykonać żadnego z tych trzech obowiązków. Cokolwiek by nie robili to i tak nie mogą mieć dzieci. Statystycznie Polka rodzi średnio 1,3 dziecka. Jeżeli tego nie zmienicie to za 45 lat będzie was o połowę mniej niż teraz. Homoseksualiści częściej niż heteroseksualiści popełniają przestępstwa na tle seksualnym, trzy razy częściej popełniają samobójstwa, częściej popełniają również wykroczenia na drodze i częściej zażywają narkotyki.

Wy, Polacy dostaliście szansę by zobaczyć, na przykładzie USA, do czego doprowadziło danie gejom przywilejów jakie posiadała do tej pory rodzina i gdzie nas zaprowadziła szeroko pojęta tolerancja. My, Amerykanie nie mieliśmy tego przywileju. Jednak dzisiaj nie pozwala mi się na polskich uniwersytetach prezentowania moich poglądów. Rektor Uniwersytetu Warszawskiego mówi, że nie mam pojęcia o czym mówię. W takim razie zapraszam na debatę ze mną. Niech trwa dzień, dwa a nawet tydzień. Jednak niech moi oponenci udowodnią, że się mylę. Jednak oprzyjmy naszą dyskusje na faktach a nie mitach. Kiedy młodzi ludzie przyjrzą się statystykom i faktom to przekonają się czym naprawdę jest homoseksualizm. Tylko dajcie młodym Polakom poznać tę prawdę.

Rozmawiał Łukasz Adamski
www.lukaszadamski.pl

dr Paul Cameron - amerykański psycholog i badacz seksualności. Brał udział w zakończonej sukcesem kampanii przeciw przyznaniu praw homoseksualistom w Nebrasce w 1982 roku, a następnie założył Instytut Badań nad Rodziną ( Family Research Institute ) Wykładał na Uniwersytecie w Nebrasce. Autor kilkuset artykułów i kilkunastu książek z zakresu nauk społecznych i spychologii.

Data: 2013-02-16 17:39:54
Autor: Grzegorz Z.
"PO jak putinowska Rosja"
u2 napisa:

Rozmawia ukasz Adamski

Podpiera si przy wekslowaniu Adamskim ktrego nawet z Frondy wyrzucili?

Nie mam wicej pyta :)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-16 17:42:01
Autor: u2
"PO jak putinowska Rosja"
W dniu 2013-02-16 17:39, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

Rozmawiał Łukasz Adamski

Podpierać się przy wekslowaniu Adamskim którego nawet z Frondy wyrzucili?

Nie mam więcej pytań :)

„Geje to geje. Nie mylmy homoseksualizmu z pedo­filią” – słyszymy „z różnych ambon i z różnych stron”, jak śpiewał przed laty Janusz Panasewicz. „Kochają­cy inaczej” wmówili społeczeństwu, że utożsamianie ich preferencji ze skłonnością do pedofilii pachnie ab­surdem. Pytanie: na jakiej podstawie? Z analizy rze­czywistości wynika bowiem zupełnie coś innego - pisze Aleksander Majewski w 64. numerze kwartalnika "FRONDA".

Dla 66-letniego Larry’ego Brinkina miał to być ko­lejny spokojny dzień w słonecznym San Francisco. Spokój sędziwego geja i jego „męża” przerwało wtar­gnięcie funkcjonariuszy policji, którzy na komputerze Brinkina znaleźli drastyczne nagrania i zdjęcia przed­stawiające molestowanie seksualne niemowląt. Z tego samego sprzętu łączono się z internetową grupą dys­kusyjną poświęconą wykorzystywaniu dzieci.

Mężczyzna, który pracował w Komisji Praw Człowieka w San Francisco, odcinający kupony od bycia ikoną środowiska gejowskiego na całym globie, cieszący się uznaniem również wśród postępowych „heteryków”, trafił za kratki. I pomyśleć, że to właśnie on kształtował światopogląd rzeszy gejów i lesbijek, pozostając dla nich symbolem upominania się o własne prawa. O prawa człowieka walczył osobnik, który dla „rozrywki” oglądał cierpienie nieznanej liczby maleńkich dzieci.

KIEROWAŁ GEJOWSKĄ MŁODZIEŻÓWKĄ, GWAŁCIŁ NIEMOWLĘ

Szok i oburzenie. Tak w skrócie można określić reakcje homoseksualistów na aresztowanie ich lidera. Szkoda, że środowiska gejowskie mają tak krótką pamięć. Trzy lata temu szkocka policja rozbiła siatkę pedofilską, która zajmowała się produkcją, wymianą i rozpowszechnianiem odrażających materiałów. Łącznie aż 125 tys. fotografii znalezionych u siedemdziesięciu Brytyjczyków i stu czterdziestu mężczyzn z innych państw. Co ciekawe, w gronie ośmiu skazanych Szkotów znalazł się James Rennie, jeden z najbardziej znanych działaczy gejowskich. Skala zarzutów była na tyle ogromna, że mężczyzna został skazany na dożywocie (z możliwością wyjścia na wolność po trzynastu latach – przyp. red.). Był szkockim odpowiednikiem Larry’ego Brinkina, a popularność zawdzięczał kierowaniu organizacją LGBT Youth Scotland, którą utrzymywali szkoccy podatnicy. Stowarzyszenie zajmowało się „pomaganiem” nastolatkom, którzy „odkrywali w sobie skłonności homoseksualne”. Naczelne postulaty Jamesa Renniego? Wprowadzenie lekcji o homoseksualizmie do szkół i umożliwienie gejom adoptowania dzieci! Działacz LGBT mógł w spokoju prowadzić swoją propagandową działalność, bo rząd płacił mu 40 tys. funtów rocznie, a sam zyskał sobie przychylność salonów, zarówno parlamentarnych, jak i królewskich.

James Rennie

James Rennie został skazany za molestowanie synka swoich przyjaciół. Gej-pedofil gwałcił dziecko od trzeciego miesiąca aż do czwartego roku życia maleństwa. 37-letnia matka dziecka powiedziała, że ten dramat przewrócił życie rodziny do góry nogami. Od tamtej pory mają problemy z normalnym życiem, relacjami z innymi ludźmi, utrzymywaniem kontaktów ze znajomymi. Nie potrafią. A zaczynało się tak niewinnie... Małżeństwo szukało osoby, która mogłaby zająć się ich dzieckiem. Mąż kobiety przypomniał sobie, że zna człowieka, który zawsze sprawiał wrażenie chętnie opiekującego się dziećmi. W końcu często opowiadał o swoim małym siostrzeńcu... Gdy 38‑letni Rennie wyznał, że jest gejem, postępowa para była wniebowzięta. I tak oto Rennie, szef LGBT Youth Scotland, organizacji, która zajmuje się osobami, które dorosłość mają dopiero przed sobą, miał zająć się dzieckiem swoich znajomych: zmienić pieluchy i położyć go do łóżka. I zrobił to, przy okazji urządzając chłopcu wieloletnie piekło.

„To była rzecz, która wpłynęła na każdy dzień mojego życia i relacje, jakie mam, czy to z kolegami w pracy, czy moimi przyjaciółmi, najbliższą rodziną, moją żoną, a zwłaszcza z moim synem” – powiedział stacji BBC zrozpaczony ojciec dziecka. Był „przerażony i wyczerpany”, gdy widział wszystkie badania, jakie musiał przejść jego syn, gdy sprawa wyszła na jaw. Okazało się bowiem, że do ohydnej praktyki Rennie zaprosił zarażonego wirusem HIV Neila Strachana, który na sumieniu ma również inne małe dziecko.

Istotne jest także to, że zboczeńcy, którzy wpadli w sidła szkockiej policji, w wielu przypadkach byli zainteresowani wyłącznie dziećmi płci męskiej. Należał do nich 44-letni pracownik sauny dla gejów. – Kilka lat temu, gdy jeszcze nie był to temat tabu, policja udostępniła statystki dotyczące molestowania dzieci. W zależności od regionu od 23 do 43 proc. tych przestępstw było sprawką gejów. Zważywszy, że stanowią oni 1, góra 2 proc. społeczeństwa, mamy do czynienia z wielką nadreprezentacją – powiedziała dziennikowi „Rzeczpospolita” Lynette Burrows, która jest czołowym specjalistą ds. wychowywania dzieci. Burrows podkreśla, że homoseksualne lobby nie dopuszcza, aby szokujące dane wychodziły na jaw. Przykład? Gdy wypowiada się w BBC, ma zakaz mówienia o niewygodnych dla środowiska gejowskiego faktach. – Niestety, prawda jest taka, że wielu gejów czuje pociąg do małych chłopców – zaznaczyła Burrows.

NIE MA NIC ZŁEGO W SEKSIE 7-LATKA Z 50-LATKIEM?

Nie trzeba zresztą sięgać po najbardziej skrajne przypadki, aby zauważyć, że ruch gejowski miał po drodze ze środowiskiem pedofilii. Najlepszym przykładem są Niemcy. Claudia Roth, członkini Bundestagu i przewodnicząca niemieckiej Partii Zielonych (Bündnis 90/Die Grünen), sympatię polskich gejów zaskarbiła sobie zbiórką podpisów deputowanych Bundestagu pod notą sprzeciwiającą się odmowie organizacji parady równości w Warszawie. Ta sama Claudia Roth zasiada również w Radzie Nadzorczej Unii Humanistycznej (Humanistische Union), której celem jest „propagowanie praw obywatelskich i kształtowanie świadomości w społeczeństwie”.

Larry Brinkin

Ta sama organizacja współpracowała ze stowarzyszeniem AHS (Arbeitsgemeinschaft Humane Sexualität), które otwarcie domaga się legalizacji stosunków pomiędzy dorosłymi i dziećmi. Szef AHS Johannes Gloetzner w wywiadzie dla niemieckiej telewizji ARD powiedział, że jeśli mamy do czynienia z obopólną zgodą, to osobiście nie ma nic przeciwko czynnościom seksualnym pomiędzy 50-letnim mężczyzną a 7-letnim dzieckiem. Jego słowa doskonale współgrają z deklaracją, jaką możemy przeczytać na oficjalnej stronie stowarzyszenia: „Seksualność jest sposobem komunikowania się ludzi. Każda osoba musi mieć możliwość doświadczania kontaktów seksualnych w porozumieniu z innymi. Niektórzy członkowie naszego społeczeństwa odmawiają uprawiania seksu, pozbawiając prawa do seksualności na przykład: dzieciom, osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym, więźniom i pewnym seksualnym «mniejszościom». To często narusza prawo do seksualnego samookreślenia”.

Nic więc dziwnego, że Unia Humanistyczna, aby nie szkodzić własnemu wizerunkowi, zdecydowała się oficjalnie zerwać współpracę z AHS. Stowarzyszenie wydało nawet specjalne oświadczenie, w którym kategorycznie stwierdziło, że nie podziela poglądu, że „akty seksualne między dorosłymi i dziećmi w określonych okolicznościach powinny być zwolnione z kary”. „Dokładniejsza analiza stanowisk AHS wykazała, że organizacja może być nieodpowiednim partnerem do współpracy w kwestii praw obywatelskich dla Unii Humanistycznej” – czytamy w specjalnym oświadczeniu sprzed ośmiu lat. Czy wcześniej działacze Humanistische Union nie czytali deklaracji stowarzyszenia AHS? Czy jasno wyrażone pierwszoplanowe postulaty organizacji nie budziły ich zastrzeżeń? Na te pytania już nie znajdujemy odpowiedzi.

14-LATEK ŚWIETNĄ PARTIĄ DLA POLSKIEGO GEJA?

Być może w Polsce nie mieliśmy tak „spektakularnych” przypadków, jak w USA czy Wielkiej Brytanii, gdzie lider rodzimej organizacji gejowskiej trafia za kraty. W naszym kraju czołowi działacze homoseksualni albo „lądują” w Sejmie, albo nagle odnajdują w sobie „powołanie”, zakładają sutannę i ogłaszają samych siebie „księżmi”. Jakby tego jeszcze było mało, wynajdują jakiś pierścień i każą określać się tytułem „biskupa”, choć to już przypadki psychiatryczne...

W Polsce o zacieraniu się zjawiska homoseksualizmu i pedofilii zrobiło się głośno po emisji filmu dokumentalnego Sylwestra Latkowskiego Pedofile. Reżyser wraz z grupą dziennikarzy śledczych przemierza zakamarki Dworca Centralnego, który jawi się jako przybytek najgorszych patologii – narkomanii, prostytucji i właśnie pedofilii. Dokument ukazuje bezsilność polskich organów ścigania w walce z siatką zboczeńców. Wniosek, jaki bije z obrazu Latkowskiego, jest jeden: granica między wykorzystywaniem dzieci (w tym przypadku młodych chłopców) a homoseksualizmem jest płynna. Ofiary stają się z czasem katami, którzy „werbują” kolejne dzieciaki. Brudne, głodne, bez opieki. Dzieci bezdomne.

Kamera nagrywa rozmowę reżysera z chłopakiem, który jako dziecko zaczął prostytuować się na Dworcu Centralnym. Dziś mówi o sobie: „Jestem homoseksualistą”. Środowiska lewicowe zarzucały Latkowskiemu manipulację, ale niemal każdy widz, który zetknął się z filmem, miał jednoznaczne spostrzeżenie: „To nie jest film o pedofilach, ale o homoseksualnej prostytucji!”. Problem w tym, że najstarszy zawód świata wykonują dzieciaki przed ukończeniem piętnastego roku życia. W końcu nadziany facet, który ma ochotę zabawić się z „młodym towarem”, nie będzie zaglądał do legitymacji szkolnej.

Kilka lat później po ten sam temat sięgnął reżyser Jarosław Sztandera, który nakręcił etiudę Luksus. Zaledwie 38-minutowy obraz przedstawia historię chłopaka, którego „czas minął”. Luksus od kilku lat był męską (a raczej chłopięcą) prostytutką swojego „opiekuna” Popersa (świetna kreacja Zbigniewa Zamachowskiego!), jednak okazał się zbyt stary dla swojego alfonsa. Miał 17 lat. Pozostawiony samemu sobie, wspominając dostatnie życie u Popersa, postanawia za wszelką cenę wrócić do domu bogatego zboczeńca. Dlatego zwabia na dworcu małego chłopca. Dzieciaka, o którego nikt się nie troszczy i nie zadaje pytań, kiedy wróci do domu. Reszty nie trzeba opowiadać. Film trwa niewiele więcej niż pół godziny, a mimo to nie pozostawia widza obojętnym. Prowokuje do stawiania pytań: to pedofilia czy homoseksualizm? Jak wyznaczyć granicę między – mogłoby się wydawać – „orientacją” seksualną a ohydnym zboczeniem? Niestety nikt jeszcze nie odważył się na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego postanowiłem poszukać jej na własną rękę.

FURRY ME

Zarejestrowałem się na dwóch popularnych forach gejowskich: gaymateo.pl i forum.gejowo.pl. Na pierwszej stronie moją uwagę zwróciła już ankieta personalna, którą musiałem wypełnić przy rejestracji. Edukacja? Zainteresowania? Znajomość języków obcych? A któż zaprzątałby sobie tym głowę! Natomiast gwiazdką (pola obowiązkowe – przyp. AM) zostały oznaczone takie dane jak budowa ciała, kolczyki, tatuaże czy... owłosienie ciała (sic!). Przy rubryce „Wiek” celowo napisałem: 14. Na mojego maila przyszedł link aktywacyjny. Kliknąłem i już mogłem śledzić erotyczne rozmowy facetów w różnym wieku, dzielących się m.in. swoimi fantazjami seksualnymi. Trzeba przyznać, że bardzo wymyślnymi. Czytałem je oczywiście jako 14-letni Łukasz. Jak widać administracji forum nie przeszkadza możliwość odwiedzania strony przez dzieciaki.

Homopropaganda dla dzieci?

Szybko okazało się, że wyimaginowany 14-letni Łukasz nie jest jedynym tak młodym bywalcem forum. Wśród anonsów natychmiast natrafiłem na profil 14-letniego aktywnego forumowicza, który umieścił nawet swoje zdjęcie. Dziecięca buzia, drobna sylwetka. Chłopcu równie dobrze można byłoby dać ze dwa lata mniej. Nikomu nie przeszkadzała jego obecność na forum, wysyłanie „ogłoszeń towarzyskich” i śmiałe deklaracje: „Szukam miłego, najlepiej wysportowanego chłopaka, który umie zadbać o siebie”. Dodajmy, że wśród użytkowników przeważają znacznie starsi panowie... Cóż, może niedopatrzenie administratora. Klik. Jestem już na następnej stronie. I co widzę? 15-letni Grzesiu deklaruje, że woli znacznie starszych. „30 lat to dla mnie minimum. Najlepiej, żeby facet miał około 40”. Może po prostu administracja jeszcze nie zdążyła usunąć postu? – pytałem naiwnie w myślach. Nic z tego. Wpis tajemniczego Grzesia został napisany kilka lat temu, a forum nadal działa aktywnie.

Wchodzę na kolejną stronę – forum.gejowo.pl. Przeglądam pobieżnie, nie wyszukuję specjalnie „wątków pedofilskich”. Mimochodem natrafiam na zakładkę „W jakim wieku faceci są najfajniejsi?”. Dowiaduję się, że „niektórzy lubią zabawy a [powinno być „w” – przyp. red.] tatusia i synka”. Na podstronie „Seks” znajduję ankietę pt. „Ile lat powinien mieć Twój idealny facet?”. Pierwszy przedział zaczyna się od piętnastego roku życia. Nie wiedziałem, że facetem jest się już w wieku piętnastu lat. Użytkownicy dają jednak do zrozumienia, że na forum nie można pisać wszystkiego. „Nie napiszę, co lubię, bo znowu ktoś usunie przez to cały temat” – pisze tajemniczy ANTHEM. Podobnych sugestii można znaleźć więcej. Nie brakuje pytań o seks z dzieciakami i odpowiedzi troskliwych homo-wujków Dobra Rada: „Są zabronione [stosunki – przyp. AM], gdy bzykasz się z kimś poniżej 15. roku życia, a jak ten kolo miał 16 to wszystko było w porządku”.

Znajomy podrzuca mi termin „furry me”. Zaglądam do niezawodnej przeglądarki Google. Moim oczom ukazuje się fotoblog 15-letniego chłopca. Mała chuda rączka trzyma obrazek słodkiego bajkowego królika z odciśniętym śladem innego zwierzaka... na udzie. Pozostałe obrazki, autorstwa chłopca i jego znajomych, również nie pozostawiają złudzeń. Bajkowe zwierzątka w dziwnych pozach, wydające się „wdzięczyć do widza” czy przytulające się postacie kreskówek (wszystkie płci męskiej). Dziwne, klikam dalej. W końcu Google uchodzi za niezawodną przeglądarkę. „Furry me” – wpisuję w okienko. Moim oczom ukazuje się rysunkowe porno, przedstawiające postacie z kreskówek w scenach seksu. Oczywiście na każdym obrazku są to przedstawiciele płci męskiej.

Jeszcze raz odwiedzam fotoblog chłopca z USA. „Hejka, jestem Michael! Mam 15 lat, jestem gejem, więc dziewczyny mogą dać se siana” – można przeczytać w notce biograficznej dzieciaka. „Lubię pływać, tańczyć, śpiewać, rysować, jestem furry i jestem króliczkiem. Nie mam tu wielu przyjaciół, więc przyjdź i porozmawiaj. Ja nie gryzę” – przedstawia się chłopiec. Michael opisuje swój wygląd, sposób ubierania się i podaje kontakt do siebie: profil na Facebooku, skype, kanał na portalu YouTube, a nawet adres e-mail. W końcu szuka towarzystwa. „Jeśli jesteś zraniony lub masz problemy, odezwij się do mnie, a postaram się rozweselić Cię!” – deklaruje wesoło chłopiec.

Tak, Michael... Chciałbym się mylić (nawet nie wiesz jak bardzo), ale pewnie niebawem odezwie się do Ciebie ktoś „zraniony”. Ktoś, kto rzeczywiście ma problemy. Może rozweselisz go na chwilę, ale sam będziesz cierpiał...

Mam tego dość, kładę się spać. Ale sen nie przychodzi. Cały czas mam przed oczami małą sylwetkę chłopca trzymającą dwuznaczny obrazek. Dobrze, że spokojnie zasypiają wszelkiej maści bojownicy o prawa gejów. W końcu tyle zagubionych dzieciaków może ich „rozweselić”.

Aleksander Majewski

Data: 2013-02-16 19:15:54
Autor: mkarwan
"PO jak putinowska Rosja"
Uytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomoci news:kfocna$jd4$1dont-email.me...

Z listw Grzegorza Z. tchrzliwie ukrywajcego si za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mj partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespl w zespl z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamw sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydw nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosw i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mj oficer prowadzacy rwniez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gwno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamw na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz koscil"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-16 17:44:45
Autor: zdumiony
"PO jak putinowska Rosja"
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:511fb5c5$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nareszcie ktoś normalny

Data: 2013-02-16 11:56:37
Autor: glob
"PO jak putinowska Rosja"
On 16 Lut, 17:44, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Uytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomocinews:511fb5c5$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

> Rozmawia ukasz Adamski
>www.lukaszadamski.pl

> dr Paul Cameron - amerykaski psycholog i badacz seksualnoci. Bra udzia
> w zakoczonej sukcesem kampanii przeciw przyznaniu praw homoseksualistom w
> Nebrasce w 1982 roku, a nastpnie zaoy Instytut Bada nad Rodzin (
> Family Research Institute ) Wykada na Uniwersytecie w Nebrasce. Autor
> kilkuset artykuw i kilkunastu ksiek z zakresu nauk spoecznych i
> spychologii.

Nareszcie kto normalny

Bardzo chory facet ,na dodatek morderca, ma na kcie mier pacjentw,
ktrych rodzice uwierzyli w propagande nienawici i oddali w jego
apy. Terapia polegaa na modleniu si non stop i wmawianiu e bdc
homo jestem zem...pacjent popeni samobjstwo. Nawet BBC zrobio o
tym film.

Data: 2013-02-16 17:38:32
Autor: zdumiony
"PO jak putinowska Rosja"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfoc2c$g42$1dont-email.me...
Agnieszka Holland

http://agnieszkaholland.natemat.pl/51003,do-posla

Oto dowód że za homozwiązkami stoją Żydzi! :)

Data: 2013-02-16 11:52:15
Autor: glob
"PO jak putinowska Rosja"
On 16 Lut, 17:38, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Uytkownik "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> napisa w wiadomocinews:kfoc2c$g42$1dont-email.me...

> Agnieszka Holland

>http://agnieszkaholland.natemat.pl/51003,do-posla

Oto dowd e za homozwizkami stoj ydzi! :)

Homofobia to fobia przeskakujca, jest to nienawi do wszelkiej
innoci, czyli wszelkie rnice od byda na czerwono ubranego, to dla
byda prowokacja. Brak osobowoci, jednolity tum. TUM BORGW.

Data: 2013-02-16 18:33:32
Autor: Grzegorz Z.
"PO jak putinowska Rosja"
zdumiony napisa:

http://img2.cda.pl/g/19414_20115e920872341c515b554b9665f14e.jpeg

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-16 19:16:13
Autor: mkarwan
"PO jak putinowska Rosja"
Uytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomoci news:kfofrr$5c1$1dont-email.me...

Data: 2013-02-16 19:15:22
Autor: mkarwan
"PO jak putinowska Rosja"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfoc2c$g42$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
[...]

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
[...]

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
[...]

"Gówno prawda"
[...]

"Grzesia sobie zamów na telefon."
[...]

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"