PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?

Data: 2009-08-27 01:28:52
Autor: Atlobek
PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
"Posłowie po wakacjach chcą zaostrzyć prawo dla motocyklistów
szalejących na ulicach.
Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do
więzienia. "

do tej pory do glowy by mi to nie przyszlo, ale w takiej sytuacji to i
ja bede chyba spierdalal jak mnie bedzie patrol chcial zatrzymac?
ciekawe ile bedzie nowych trupow w poscigach. co za popierdolony kraj.

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02 (na wydaniu)
 www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net