PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?

Data: 2009-08-28 20:05:06
Autor: White Power
PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
Proponuje aby za wyjscie bez czapki na głowie w okresie kalendarzowej zimy dawać 500 zł mandatu.
Ale żeście sobie partyjkę wybrali, tacy liberałowie jak z szamba woda kolońska.

Data: 2009-08-29 00:15:01
Autor: Andrzej Lawa
White Power pisze:
Proponuje aby za wyjscie bez czapki na głowie w okresie kalendarzowej zimy dawać 500 zł mandatu.
Ale żeście sobie partyjkę wybrali, tacy liberałowie jak z szamba woda kolońska.

Wiesz, ale idziesz w Polsce na wybory i wybieraj, bracie: tyfus czy
cholera ;-/

Data: 2009-09-03 02:03:08
Autor: mumlock
PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
On 29 Sie, 00:15, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
White Power pisze:

> [...]
> kolońska.

Wiesz, ale idziesz w Polsce na wybory i wybieraj, bracie: tyfus czy

Jest jeszcze wiele innych partii oprócz tyfusa i cholery, ale są
przemilczane przez media, więc ogólnie pojęte społeczeństwo widzi
tylko możliwość głosowania na "tyfus" lub "cholerę" bo każdy inny
głos, to "głos zmarnowany"... To ja już wolę marnować swoje głosy.

Co do projektu - jak zwykle zaostrzanie i wymyślanie kar ma zastąpić
brak pomysłu na rozwiązanie problemu.

Pozdrawiam.
--
Mumlock