PO konwencji Biedronia :)

Data: 2019-02-03 21:46:45
Autor: boukun
PO konwencji Biedronia :)
Beata Mazurek @beatamk

PO konwencji Biedronia: bratobójcza bitwa na opozycji rozpoczęta. Festiwal obietnic,pomijając ich treść-wszystko można obiecać słowa,słowa,słowa. Żeby być wiarygodnym trzeba pokazać konkrety.Spór światopoglądowy to nie propozycja.Dobra zmiana dla PL to nie spór na światopogląd.
723
16:34 - 3 lut 2019

Biedroń zamierza m.in. zliberalizować prawo aborcyjne, opodatkować kościelne tace, zlikwidować Fundusz Kościelny. Planuje też wycofać lekcje religii ze szkół oraz wprowadzić związki partnerskie i możliwość zawierania małżeństw przez pary homoseksualne.

Chce również zamknąć wszystkie kopalnie węglowie do 2035 r. i odpolitycznić media publiczne. - Od jutra ruszamy w całą Polskę! W naszą trasę wiosenną - zapewnił Robert Biedroń.

https://wiadomosci.wp.pl/beata-mazurek-skomentowala-konwencje-biedronia-slowa-slowa-slowa-6345577764185729a

boukun

Data: 2019-02-03 12:56:59
Autor: Bruno Brunowski
PO konwencji Biedronia :)
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 21:46:47 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Wyciąłeś wszystkie postulaty spcialne. Pisiory aż się zagotowały i jadą Rostowskim "na to piniendzy nima, nie mówi skund na to weźmie." A wszystko przez jednego Biedronia. Miał być młot na PO, a ten z nienacka programem PiS pojechał. "alimenty mają być ściągane przed administrację skarbową, 500 plus na pierwsze dziecko i u samotnych rodziców. - Mamy w końcu 2019 rok - perorował Biedroń. Dodatkowo obiecał miejsca w żłobkach i przedszkolach dla wszystkich dzieci. W ciągu pięciu lat ma ich powstać 250 tys.
(...)
nieopodatkowana emerytura minimalna 1,6 tys. zł, płaca minimalna w wysokości 60 proc. średniej krajowej, autobus w każdej gminie, pociąg w każdym powiecie. "
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24426591,konwencja-nowej-partii-biedronia-w-amerykanskim-stylu.html

U Karnowskich kwik co raz większy.

--
Bruno

Data: 2019-02-03 13:14:39
Autor: bytomir.torpeksowy
PO konwencji Biedronia :)
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 21:57:00 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
nieopodatkowana emerytura minimalna 1,6 tys. zł, płaca minimalna w wysokości 60 proc. średniej krajowej, autobus w każdej gminie, pociąg w każdym powiecie. "

E tam, toć to konkurencja dla SLD a nie dla pisiorstwa.
Elektorat pisoski nie pójdzie na większe wydatki.

Autobusy i pociąg w każdej gminie, kiedy w 2012-2013 wycięli multum
takich połączeń, gdzie wtedy był Biedroń?

, autobus w każdej gminie

Państwowy czy prywatny?:) PKS wróci?

Może zamiast tych autobusów które mają dowozić matki i babcie do lekarza,
taniej wyjdzie obwoźny lekarz?:)

Data: 2019-02-04 12:43:26
Autor: Pajdak
Po konwencji Biedronia :)
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości

Może zamiast tych autobusów które mają dowozić matki i babcie do lekarza,
taniej wyjdzie obwoźny lekarz?:)

Doskonały pomysł! ;-)))

Facio będzie się nazywać Judym czy jakoś inaczej?

--
Pajdak

Data: 2019-02-03 22:30:57
Autor: boukun
PO konwencji Biedronia :)
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

"To większy prezent dla Kaczyńskiego niż Schetyny"
Po konwencji Roberta Biedronia wiele osób zastanawia się, komu nowa partia Wiosna odbierze wyborców.  - Myślę, że to większy prezent dla Jarosława Kaczyńskiego niż dla Grzegorza Schetyny - mówi w rozmowie z WP prof. Henryk Domański. Jak twierdzi socjolog, Wiosna odbierze część wyborców Platformy Obywatelskiej, która w tej sytuacji ,,powinna bać się najbardziej". Więcej w materiale wideo.

https://wiadomosci.wp.pl/biedron-rusza-w-polske-to-wiekszy-prezent-dla-kaczynskiego-niz-schetyny-6345594801415809v

gdańszczanin
4h temu

Wolę spór światopoglądowy niż wasz zakłamany katolicyzm

Data: 2019-02-04 12:43:33
Autor: Pajdak
Po konwencji Biedronia :)
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Wolę spór światopoglądowy niż wasz zakłamany katolicyzm

Jak widzę najbardziej zabolało sukienkowych ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-04 12:43:29
Autor: Pajdak
Po konwencji Biedronia :)
[...]

Jak widzę najbardziej zabolało wyprowadzenie sukienkowych ze szkół i
"opodatkowanie tacy". ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-04 17:10:05
Autor: Lord Donald
Po konwencji Biedronia :)
W dniu 04.02.2019 o 12:43, Pajdak pisze:
[...]

Wprowadzi do szkół nowych, a normalnych nauczycieli wypierdzieli:

https://cdn.natemat.pl/cd8e17de8fe727db025503826c82a3ce,780,0,0,0.jpg