PO- lewactwo!!!!!

Data: 2010-02-08 18:29:14
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
"Nie ma granic  manipulacji. Wiem to na pewno odkąd słyszę, że „Pis jest jak
SLD’ albo o „piso-lewie” czy „piso-bolszewii”. O partii braci można powiedzieć
wiele – także złego – ale tego rodzaju etykiety, jakie wymieniłem, są
kuriozalne. Gdy używają ich politycy PO to są one częścią walki politycznej, a
ta, jak wiadomo, jest brudna. Ale gdy łatki przyszywają pismacy – to jest
plucie czytelnikowi w twarz, nic więcej. Nie trzeba specjalnej
spostrzegawczości, by widzieć, że to PO jest zastępcą SLD [...]Lew ujawnia się
na przykład na mapach z wyborów 2007, na których jasno widać, Platforma
wygrywała wszędzie tam, gdzie kiedyś wygrywało SLD. Jedno z najbardziej
czerwonych województw – lubuskie – od zawsze zawładnięte przez SLD, jest dziś
miejscem, gdzie tryumfuje PO. Tak samo w innych miejscach tradycyjnej
dominacji postkomuny. [...]Inną dowodem na PO- lew jest fakt, że takie persona
jak Jerzy Urban czy Kwaśniewski „z dwojga złego” – jak mówią wybierają PO.
Podczas ostatnich wyborów prezydenckich Urban napisał, w swym piśmidle, że
woli Tuska od Kaczyńskiego. To samo dało się wyczytać z wypowiedzi Olka, który
w lisowym show, mówił na przykład, że nie ma obecnie, gdy Tusk rzadzi, żadnych
zagrożeń dla demokracji. No proszę nie ma! Kaczyński Jarosław nie wysyłał
kontroli na uniwersytety, gdy ktoś napisał niewygodną magisterkę, nie ogłaszał
konferencji metodologii historii, ale to właśnie za Kaczyńskiego Olek
organizował „Ruch w obronie demokracji”. Ten ruch to oczywiście była hucpa,
przeciw rządowi, nic więcej. Ale dowodzi ona, jak bardzo rasowy komunista
przestraszył się Kaczyńskiego i jak bardzo wiąże się z Tuskiem."
Całość na http://grzegorz.klicki.salon24.pl/155671,po-lew
Przepastował

Przecież to zupełnie oczywiste że peło wbrew gołosłownym deklaracjom jej
liderów to stado LEWAKÓW, twierdze wręcz ze politycznie peło jest od samego
początku NA LEWO OD LSD. Nic w tym zresztą dziwnego, przecież peło to bękart służb specjalnych spłodzony we współżyciu ze skrajnie lewacką uniąwolności
pederaści.pl....
J-23

Data: 2010-02-08 11:05:15
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 8 Lut, 19:29, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
"Nie ma granic  manipulacji. Wiem to na pewno odkąd słyszę, że &#8222;Pis jest jak
SLD&#8217; albo o &#8222;piso-lewie&#8221; czy &#8222;piso-bolszewii&#8221;. O partii braci można powiedzieć
wiele &#8211; także złego &#8211; ale tego rodzaju etykiety, jakie wymieniłem, są
kuriozalne. Gdy używają ich politycy PO to są one częścią walki politycznej, a
ta, jak wiadomo, jest brudna. Ale gdy łatki przyszywają pismacy &#8211; to jest
[...]
czerwonych województw &#8211; lubuskie &#8211; od zawsze zawładnięte przez SLD, jest dziś
miejscem, gdzie tryumfuje PO. Tak samo w innych miejscach tradycyjnej
dominacji postkomuny. [...]Inną dowodem na PO- lew jest fakt, że takie persona
jak Jerzy Urban czy Kwaśniewski &#8222;z dwojga złego&#8221; &#8211; jak mówią wybierają PO.
[...]
organizował &#8222;Ruch w obronie demokracji&#8221;. Ten ruch to oczywiście była hucpa,
[...]

Że tobie nie jest głupio podpisywac sie pod takimi wypocinami jakiegoś
głupola. Co za debilna argumentacja i wyciąganie wniosków. Mam ci
wymienić te wszystkie województwa, które głosowały kiedyś na SLD a
teraz głosuja na PiS?
Mogę ci tego oszczędzic, ale to duży tupet dla kogoś  kto własnie
zawiazał koalicję z SLD na wielu frontach oskarzać przeciwną strone o
komunizm. O bliskości programowej nawet nie chce mi sie wspominać.

Data: 2010-02-08 20:16:20
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d4af7a86-2dca-43ba-8762-920c75d827a8k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
pragmatyzm, mowi ci to cos?
awe

Data: 2010-02-08 12:17:58
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 8 Lut, 20:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -
pragmatyzm, mowi ci to cos?
awe

Pragmatyzm cenię i popieram. Poco do tego dorabiać ideologię i to w
dodatku tak debilnie argumentować? To juz nie jest pragmatyzm tylko
głupota.
I jeszcze ten osioł Kloss tym sie zachwyca.

Data: 2010-02-09 12:50:24
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0ebf30c9-0f5e-49d5-9d51-4cc7eaeab9c8d37g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
wiesz nie kazdy jest tak czysty i niewinny w intencjach jak Kloss, ja to co innego, znam wam szmaciarze jak malo kto
awe

Data: 2010-02-08 20:50:03
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Że tobie nie jest głupio podpisywac sie pod takimi wypocinami jakiegoś
głupola.
Napisałem że przepastowane i tylko tyle. Ale z ogólną teza się zgadzam, PO
jest partią LEWICOWĄ, nie tak skrajnie jak pederaści.pl (z którego się peło
przecież wywodzi) ale jednak lewicową.
Co za debilna argumentacja i wyciąganie wniosków. Mam ci
wymienić te wszystkie województwa, które głosowały kiedyś na SLD a
>teraz głosuja na PiS?
Śmiało, wymień te gdzie LSD w wygrało swego czasu z konkurencją WYRAŹNIE a
które w ostatnich lub przedostatnich wyborach wyraźnie wygrało PiS.
Argumentacja nie jest debilna tylko RZECZOWA i MERYTORYCZNA. Ludzie o
poglądach lewicowych mają znaczna przewagę liczebną w określonych regionach
kraju i tam właśnie gdzie ongiś wygrywali lewicowi pederaści.pl czy lsd
obecnie wygrywa PO! Kasyczny przykład to choćby niegdysiejszy matecznik
pederastów.pl- dolnośląskie i Wrocław.
Mogę ci tego oszczędzic,
Nie, nie oszczędzaj, smiało, opowiedz jak to w podkarpackim niegdyś wygrywało
LSD a dzisiaj masowo ludzie głosują na PiS  ;).
a ale to duży tupet dla kogoś  kto własnie zawiazał koalicję z SLD na wielu
frontach oskarzać przeciwną strone o komunizm.
Nie o komunizm tylko o lewicowość to raz. Koalicja lsd-PiS ulęgła się jedynie
w chorych głowach pełofanatyków to dwa. A po trzecie- lsd i PiS maja niemal
ROZŁĄCZNE  elektoraty zatem nie mają powodu wzajemnie się zwalczać,
przynajmniej przed wyborami. Natomiast na peło, elesde i pederastów.pl głosują
w większości  CI SAMI ludzie- polska half-intelligence, "młodzi wykształceni,
z duzych miast" i to właśnie peło jest głównym wrogiem elesde w walce o
zwiększenie poparcia wyborczego.

O bliskości programowej nawet nie chce mi sie wspominać.
Nie wspominaj bo tylko niepotrzebnie rozbawisz grupę.
J-23 --

Data: 2010-02-08 14:29:33
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 8 Lut, 21:50, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Nie, nie oszczędzaj, smiało, opowiedz jak to w podkarpackim niegdyś wygrywało
LSD a dzisiaj masowo ludzie głosują na PiS  ;).

Chyba żartujesz?
To ty naprawdę nie wiesz ,ze SLD wygrało wybory w 2001 we WSZYSTKICH,
powtarzam WSZYSTKICH województwach, w których w 2007 wygrał PiS tj:
podlaskim, lubelskim, świetokrzyskim, małopolskim i podkarapckim. Nie
było więc województwa w którym wygrało PiS, a które wcześniej nie było
matecznikiem SLD.
Dodam tez,ze SLD wygrało wtedy w większości województw, więc skoro
teraz w większości wygrało PO to siłą rzeczy musiało się tak zdarzyć,
że jakieś wojewodztwa trafiły z rąk SLD do PO
No to wyszedłeś na kompletnego ignoranta i do tego , tak, po ludzku,
głąba. Właśnie dlatego PiS jest partią obciachu, bo głosują na nią
podobni tobie, ćwierćinteligenci, przygłupy i nieudacznicy.
Możesz sobie sprawdzić wyniki tu:
http://wybory.pkw.gov.pl/sjg2_k.html

Data: 2010-02-08 14:37:31
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
Małe uzupełnienie . SLD w 2001 wygrało we wzystkich województwach.

Data: 2010-02-08 17:20:41
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
On 8 Lut, 23:37, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Małe uzupełnienie . SLD w 2001 wygrało we wzystkich województwach..

hehe, za póżno kanalio.....
J-23

Data: 2010-02-08 17:20:19
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
On 8 Lut, 23:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To ty naprawdę nie wiesz ,ze SLD wygrało wybory w 2001 we WSZYSTKICH,
powtarzam WSZYSTKICH województwach, w których w 2007 wygrał PiS

Otóz, prymitywny oszuście, elesde wśród samodzielnie startujących sił
politycznych wygrało wybory w 2001 roku W OGÓLE WE WSZYSTKICH
WOJEWÓDZTWACH!!!! A w jakich osiągnęło słabszy wynik niż sumaryczny
rezultat partii, podzielonej wówczas, prawicy? W dwóch tylko, a
mianowicie:
1. małopolskie- lsd= 30%; AWS + LPR +PiS= 7.7 + 11.1 + 12.6= 31.4%
2. podkarpackie- lsd= 31%; AWS + LPR +PiS= 10 + 14 +8.5= 32.5; więc
nie pierdol mi tu że lsd jakoś szczególnie wygrała w podkarpackim
 I TO WSZYSTKO; Btw. w tych dwóch województwach elesde osiągnęło
bodaj W OGOLE NAJGORSZY WYNIK WYBORCZY w skali całego kraju. Oto twój
"matecznik elesde", prymitywny kłamco

A w jakich województwach lsd uzyskało osiągnęło w 2001 najlepszy
wynik?
1. Lubuskie 51.5%
2. Zachodniopomorskie 49.3%
3. Kujawsko-pomorskie 48.9%
4. Dolnośląskie 47.3

No to wyszedłeś na kompletnego ignoranta i do tego , tak, po ludzku, głąba.

No więc głupcze, głąbie i ignorancie przygotuj się na zderzenie z
rzeczywistością. W jakich województwach PiS w wyborach 2007
najbardziej wygrało z pełostwem?
1. Podkarpackie
a) Krosno- PiS 44.2, peło 29.3
b) Rzeszów- PiS 48.4, peło 27.8

2. Małopolskie
a) Nowy Sącz PiS 51.35  peło 28.8
b) Tarnów PiS 45.6 peło 32.2
c) Kraków PiS 34.4 peło 47.4 (tu PiS przegrał ale z całkiem
przyzwoitym wynikiem)
d) Chrzanów PiS 40.4 peło 36.4

A w jakich pełostwo miało nad PiS-em największą przewagę?
1. zachodniopomorskie
a) szczecin 49 do 24
b) koszalin do 45.9 do 21.6
2. lubuskie: zielona góra  47.1 do 22.4
3. dolnośląskie
a) legnica 43 do 29
b) wałbrzych 46.4 do 26
c) Wrocław 53.2 do 28.4
4. kujawsko-pomorskie
a) bydgoszcz 44.1 do 24
b) toruń do 39.2 do 26.8

Właśnie dlatego PiS jest partią obciachu, bo głosują na nią  podobni tobie, ćwierćinteligenci, przygłupy i nieudacznicy.

A więc przygłupie, durniu, ćwierćinteligencie  i nieudaczniku wiesz
już dlaczego peło jest partią obciachu? Na wyzwiska się chciałeś
śmieciu mierzyć i na argumenty jednocześnie. No to matole proszę
ciebie bardzo- teraz żryj pedrylu umysłowy to co sam rozpętałeś;)

Możesz sobie sprawdzić wyniki tu:http://wybory.pkw.gov.pl/sjg2_k.html

Zrobiłem to, głupcze, zanim ty w swoim mikrołebku zdążyłeś o tym
pomyśleć. I stąd właśnie, gnoju kłamliwy, wiem ze geografia poparcia
dla peło jest bardzo zbliżona do niegdysiejszej geografii poparcia dla
lsd. To co dla mnie jest oczywistością do twojej zakutej łepetyny
dotrze lada dziesięciolecie- a może nawet nigdy.
J-23

Data: 2010-02-08 22:55:08
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 02:20, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Nie ze mna te numery Kloss.
Wyszedłeś na ćwoka i zamiast pokornie przyznać się do błedu, próbujesz
z wrodzonym swoim matołectwem odwrócić kota ogonem. Tylko nie wziąłeś
małpi chuju jednego pod uwagę. Te wszystkie debilizmy, które napisałeś
wcześniej o jakims szczególnym poparciu dla PO w województwach, któere
głosowały na SLD nie zniknęły z PSP, kazdy to może przeczytać i
zobaczyć jakim jest eś prymitywnym debilem. To właśnie przez takich
bezczelnych tumanów nie zdającvych sobie sprawy z bezmiaru swojej
umysłowej ociężałośći PiS juz nigdy nie wygra w Polsce wyborów.

Data: 2010-02-09 07:27:36
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 9 Lut, 02:20, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Nie ze mna te numery Kloss.

Liczby, durniu- liczby, fakty, konkrety a nie prymitywny bełkot wymóżdżeńca i
palikocenie który po raz kolejny usiłujesz omamić grupowiczów.  Oto jak się
was najłatwiej przyłapuje na kłamstwach, matactwach i bredniach- pytać o
konkrety i dowody. Jest to metoda przeciw bełkotowi lewaka równie skuteczna
jak strychnina przeciw szczurom;)
J-23

Data: 2010-02-09 00:26:35
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
Na całe szczeście są właśnie liczby i każdy może sprawdzić, ze
województwa , które głosowały w 2007 roku na PiS w 2001 głosowały na
SLD. Niczego nie zmienia twój rozpaczliwy  skowyt, którym próbujesz
zagłuszyć wymowę faktów.
Postawiliście wraz z tym drugim cymbalem jako zarzut, iż województwa,
które głosowały na SLD głosują teraz na PO. Udowodniłem wam muły, ze
podobnie było w "waszych" województwach. Zadufany w swojej głupocie
nawet tego wcześniej sprawdziłeś i pomimo moich ostrzeżeń, trwałeś w
niezachwianej pewności swoich urojeń. I wyszedłeś na głupka, choć
powiedzenie o tobie głupek jest dla głupków niezmiernie krzywdzące.
Podtrzymam tę dyskusję, bo nic bardziej nie sprawia mi przyjemności
jak obserwowanie waszej, pisdy, autokompromitacji.

Data: 2010-02-09 12:59:27
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e516d42b-2caf-4fd8-b9a2-908a597ac73cq27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj Zbig przeciez caly czas trabicie a sam przyznales ze w 2001 roku wszystkie wojewodztwa glosowaly na SLD.
Widocznie taka byla ogolna tendencja, ale jednak roznice jakies wystepowaly i wykazal to Hanss i tezy Hansa sa bardzo logiczne i zrozumiale.
wy lewaki ogolnie macie cos takiego ze ta wasza logika idzie calkiem ok, az nagle jest uskok - brakujace ogniowo ktore ignorujecie, ale nie przeszkadza to wam w tworzeniu wywodu i czlowiek sie zastanawia czy u was glowa to dupa czy dupa to glowa.
awe

Data: 2010-02-09 04:26:51
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 12:59, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Przyciśnięty do muru, kiedy wykazałem mu absurdalność wywodu, ze
jakoby województwa które głosowaly na SLD głosują teraz na PO
pokazując, że taki sam fakt wystąpił w województwach, w których
ostatnio wygrał Pis. klos zaczyna sterowac wi nną stronę, weksluje i
teraz twierdzi, ze w województwach, które kiedyś miały największe
poparcie SLD teraz popierają PO w  większym stopniu niz PiS. To akurat
jest prawda, ale nie taka była jego poprzednia teza.
Ja o dupie,  on o dupie, a potem nagle on o kupie.  Tylko ten osioł za
cienki jest, żeby ktokolwiek kupił ten tani "manwer".
Ale ty zdaje się kupiłeś.

Data: 2010-02-09 14:21:35
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 13:26, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
 ale nie taka była jego poprzednia teza.

"Śmiało, wymień te [województwa] gdzie LSD w wygrało swego czasu z
konkurencją WYRAŹNIE a
które w ostatnich lub przedostatnich wyborach wyraźnie wygrało PiS."

TAKA była moja "poprzednia teza" kłamczuszku, bom zacytował powyżej
sam siebie. (OK, z grubym wynikającym z pośpiechu błędem
stylistycznym, miało pójść "a w których" zamiast "a które").
Widać słowo "WYRAŹNIE" napisane (w oryginale) KAPITALIKAMI? Są jakieś
wątpliwości co oznaczało w realiach 2001 WYRAŹNE zwycięstwo i kto
stanowił  w tamtych realiach "konkurencję" dla lsd? Więc nawet się nie
możesz wypierać żeś nie zauważył alboś nie zrozumiał. Zamiast przyznać
się co najmniej do błędu (a raczej do ordynarnej próby oszustwa) nadal
usiłujesz palikocić i mataczyć.
J-23

Data: 2010-02-09 22:49:31
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 23:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

 SLD wygrało wyraźnie we wszystkich województwach, więc już lepiej
dalej już nie brnij. Zacytuj lepiej może coś z wielkiego Polaka Jezusa
Chrystusa, pośmiejemy się.

Data: 2010-02-09 14:40:51
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3c2ac060-0b2b-4dc7-95fb-e0a9b26c86abb2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- --
nie wnikam, musialbym spojrzec na mape z danymi ale mam zaufanie do Hansa. natomiast jak pamietam to mozna powiedziec ze ludzie z ziem odzyskanych glosuja na SLD i PO. To ze SLD i PO ma w przewazajacej mierze wspolny elektorat to chyba oczywiste. A czemu z ziem odzyskanych. Byc moze dlatego ze to sa ludzie wyrwani z tradycyjnych wiezi spolecznych. Dlaczego Warszawa - nazjezdzalo sie tego z roznych wioch i robi za warszawke
awe

Data: 2010-02-09 05:47:04
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 14:40, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
.. A czemu z ziem odzyskanych. Byc moze dlatego
ze to sa ludzie wyrwani z tradycyjnych wiezi spolecznych. Dlaczego
Warszawa - nazjezdzalo sie tego z roznych wioch i robi za warszawke
awe

To zbyt powierzchowna analiza. Na PO głosują też mieszkańcy ziem
rdzennie polskich jak Wielkopolska,Górrny Śląsk, czy Kujawy, gdzie
więzi społeczne są bardzo silne. Dla mnie przemawia analiza historii
tych ziem, która kreśli granicę niemal w 100% zgodną z granicami
zaboru austriackiego i Królestwa polskiego wyjąwszy warszawę ale już
nie województwo mazowieckie. Na PiS głosują mieszkańcy ziem
tradycyjnie bardziej zacofanych  ekonomicznie a w przypadku zaboru
rosyjskiego także kulturalnie. PiS ze swoją retoryka państwa
"solidarnego", gnębiącego bogaczy, rozdającego pieniądze potzrebującym
i ten cyrk z Rydzykiem bardziej przemawia do tych ludzi.

Data: 2010-02-09 17:11:20
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:92ec7317-01bf-4d0d-978c-e3b143c95e6ef15g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

motywy moga byc rozne, ale czlowiek dobrze zorientowany nigdy nie postawi na partie ktora komunikuje sie z nim jako potencjalnym wyborca za pomoca niesiolowskiego i palikota. o piterze nie wspomne bo jak tamci odgrywaja swoje role tak ona nie musi grac tylko jest glupia.
dla mnie rzad i poslowie partii rzadzacej musza mowic o konkretach a nie wplywac na emocje wyborcow tak aby odwrocic uwage od swoich dokonan - ktorych w tym przypadku po prostu nie ma. Deklaracji wiele, tylko z tego nic nie wynika.
owszem ludzie chca uslyszec ze bedzie ok....tylko ze w ktoryms momencie mowi sie SPRAWDZAM.
Tego wlasnie SPRAWDZAM obawial sie najbardziej Tusk. Poza innymi oczywiscie przyczynami zrezygnowal z kandydowania. Nie mial sily przebicia.

awe

Data: 2010-02-09 09:58:27
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 17:11, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

-- -- -- --
[...]

W drugiej części zdania poległeś trochę w walce zawiłościami języka
polskiego, ale myślę udało mi się nieco wyłowić.Ja jestem bardzo
dobrze zorientowany, (choć co ma do tego orientacja) i bardziej do
mnie przemawia komunikacja w wykonaniu palikota czy niesiołowskiego,
posługujących się nienaganną polszczyzną, niż prymitywny i przez to
bardziej agresywny w wydźwięku bełkot w wykonaniu Brudzińskiego,
Szczygły czy Gosiewskiego.

Tego wlasnie SPRAWDZAM obawial sie najbardziej Tusk. Poza innymi oczywiscie
przyczynami zrezygnowal z kandydowania. Nie mial sily przebicia.

Moim zdaniem akurat tego obawiał się najmniej. Nic na to nie
wskazywało. Ani sondaże wyborcze ani rankingi zaufania itd. Oczywiście
jakieś ryzyko istniało, ale myślę, ze plan polityczny Tuska zakłada
prezydenturę po dwóch kadencjach premierowania.

Data: 2010-02-09 23:22:43
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8ebf9269-dff2-4648-84df-5e69b7cafd19l19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
nie wiem dlaczego mam problemy ze skladnia. zdaje sobie z tego sprawe. moze to wplyw jezyka angielskiego, a moze to tez taki syndrom Owsiaka.

[...]

-- -- -- -- --
w sondaze tak bardzo bym nie wierzyl. mysle ze sa pompowane. nawet nie dlatego ze po necie biega tekst na ich temat, ale dlatego ze jak pamietam Tusk przed 2005 rokiem tez byl promowany z 44% poparciem. Problem polegal na tym ze wtedy byl jeszcze na takie poparcie za swiezy. Nikto i juz 44% poparcia?. No moze 42%. W wyborach okazalo sie ze wygral J. Kaczynski.

Dzis akurat slyszalem o tym planie. Dla mnie to nowosc. Taka sytuacje mozna tlumaczyc na wiele sposobow. Mysle ze Tusek zdawal sobie sprawe ze nic w PL nie osiagnie. Show szedl na calego, ale liczyl ze do nastepnych wyborow sie slizgnie. Tak jak udalo mu sie slizgnac ze stocznia i Katarem.

Wypchano go na stolek aby zalatwic 2 podstawowe sprawy. Przede wszystkim chodzilo o wycofanie kapitalu paru bogatych osob i o ewentualne przedawnienia niektorych spraw, glownie biznesowych + zalatwie spraw biznesowych ktorych za PiS nie daloby sie zalatwic - chocby sprawa Eureko. Jesli podliczymy Kulczyka, Krauzego i Eureko bez podliczania innych spraw - to juz wyjdzie zagrozone okolo 20-30 mld prywatnej kasy. Co do sum nie jestem precyzyjny ale nie byly male. Poza tym nie chodzi tez o sama kase ale o potencjalna utrate wladztwa nad nia, bo po co wiezniowi kasa. Szkoda kazdego roku za kratkami jesli mozna zyc komfortowo i z tej kasy korzystac, a zycie krotkie. Dla biedaka rok w wiezieniu to nie jest wielki koszt, ale dla bogacza - lzy same sie cisna a zal dupe sciska. Stad robi sie wiele aby tego uniknac. Poza tym zawsze chcialoby sie moc ladowac w ojczyznie bez zadnej obawy.

Nie bede omawial sprawy hazardowej i spraw zwiazanych z silna pozycja Schetyny itp itd...Moim zdaniem podczas prawdziwej konfrontacji z Kaczynskim nie mialby szans bo zadnych cudow nie dokonal i to zalatwiloby go na cacy, a potem utracilby swoja pozycje w partii.. Tak wiec kiedy nie mozna miec tego co sie lubi to sie lubi to co sie ma...

Jak zasluzy na prezydenture za pare lat to ok. Polityk moze dojrzec mentalnie, ale obawiam sie jego braku charakteru. Zaufanie mam do Kaczynskich i wiem ze nigdy mnie nie zawiedli i nie zawioda.
awe

Data: 2010-02-09 11:44:19
Autor: cirrus
PO- lewactwo!!!!!
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hkr2p8$dmk$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jest cokolwiek w twojej wypowiedzi oprocz bełkotu?

--
stevep

Data: 2010-02-09 12:26:56
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A jest cokolwiek w twojej wypowiedzi oprocz bełkotu?

Jesteś starcze zbyt głupi, stetryczały i zapaździały żeby dostrzec że jest w
niej wyłącznie czysta logika. A dławiąc się sztuczną szczęką miej świadomość
że sam sobie jesteś winien ;). J-23

Data: 2010-02-09 16:53:02
Autor: cirrus
PO- lewactwo!!!!!
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hkrkag$d1s$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest "logika" czystego bełkotu. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-09 17:44:10
Autor: the_foe
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-09 02:20, Hans Kloss pisze:
w wyborach 2007

a dlaczego 2007? wczesniej bylo 2005 i popatrzmy na mapke:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Wybory_sejm_2005_Barry_Kent.png

z ktorego jasno wynika ze spadkobierca potegi SLD bylo PIS i SO.  Trudno dostrzec tu sile PO.

--
the_foe

Data: 2010-02-09 13:08:35
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 17:44, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

z ktorego jasno wynika ze spadkobierca potegi SLD bylo PIS i SO.  Trudno
dostrzec tu sile PO.
Nic takiego nie wynika w z tej mapki, nadal PiS najbardziej wygrywa w
małopolskim i podkarpackim, gdzie tradycyjnie najmnej ludzi głosuje na
lsd. Ale zostawmy dziwaczne wyniki wyborów 2005 w spokoju. Bardziej
interesujący jest rok 2007:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/58/Wybory2007wgPowiatow_Barry_Kent.png
Zbierzmy fakty: w województwach, w których największy tryumf wyborczy
odniósł w 2001 roku LSD w wyborach 2007 równie wielki tryumf odniosło
peło. W województwach, w których  w 2001 roku  LSD uzyskał mniej
głosów niż  partie podzielonej prawicy w sumie (AWS, PiS, LPR) w 2007
roku PiS rozgromiło peło. To są fakty, kilka postów wyżej przytoczyłem
odpowiednie liczby kto nie wierzy może sprawdzić. Tego się nie da
zakłamać, zapalikocić ani wmówić kaczorom lewicowego dziecka w brzuch.
Lewicowa zachodnia część kraju głosowała w 2007  masowo na peło  i
już.
O wyborach 2005 nie pisałem nic bo, szczerze powiedziawszy, ich wynik
jest dla mnie do dziś niezbyt zrozumiały. Jakim cudem PiS wygrał wtedy
z peło, jakim cudem nawet niektóre regiony zachodniej Polski głosowały
na kaczorów- pojęcia nie mam. Najłatwiej to przypisać skołowaniu
lewicowych wyborców pod wpływem medialnej antyelesdowskiej kanonady i
rozdmuchanej tzw. afery Rywina ale czy tak jest naprawdę- nie wiem.
Wiem tyle że w 2007 roku wszystko wróciło do normy, peło miało dwa
lata czasu żeby przestać się nieudolnie silić na partię "liberałów"  i
pokazać wyborcom swoją prawdziwą,  lewicową twarz. A ci odwdzięczyli
się pełostwu poparciem równie masowym jak to które w 2001 uzyskało
lsd.
J-23

Data: 2010-02-09 17:31:24
Autor: the_foe
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 20:05, zbig pisze:
[...]

sprawdzilem:
wszytkie!
okreg 24 w 2001 roku wygral SLD 6 mandatow/15
okreg 18 4/12
okreg 16 5/10
okreg 30. 5/9
okreg 11. 5/12
okreg 33. 8/16
okreg 14. 3/9
okreg 7. 5/12
okreg 23. 5/15
okreg 22. 4/11
okreg 12. 3/8
okreg 37 5/9
okreg 6. 5/15

We wszytkich okregach w ktorych wygral PIS w 2007 wygralo SLD w 2001.

--
the_foe

Data: 2010-02-08 19:38:14
Autor: u2
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 19:29, Hans Kloss pisze:

[...]

Zauważ ich nieudolność w gospodarce, dług publiczny wzrósł rekordowo w
dwa lata, rekordowa dziura budżetowa, która obaliłaby każdy rząd w innym
demokratycznym kraju. A Malkolm Plusk wybrał trwanie na urzędzie :]

Data: 2010-02-08 19:47:28
Autor: raff
PO- lewactwo!!!!!
u2 pisze:
[...]

Jak Malkolm Plusk chce robic dziure budzetową to niech to wyda na autostrady i szkolnictwo wyzsze. Bedzie przynajmniej z tego jakis pozytek.

Juz sie powinno myslec co dalej z programem autostrad, a nie 2012 i stop. Co potem ? Rozumiem ze 3 autostrady na krzyz nas satysfakcjonują ?

R.

Data: 2010-02-08 20:00:55
Autor: u2
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 19:47, raff pisze:

[...]

Dzisiaj widziałem w Tiwi ministra Grabarza, który stwierdził, że nie
wybuduje się autostrad na czas. I to jest cała prawda o nie-rządzie peło.

W sumie po co te autostrady ? O niebo lepsze byłyby drogi ekspresowe.
Ale u nas musi być drogo i po trupach :]

Data: 2010-02-09 00:28:53
Autor: raff
PO- lewactwo!!!!!
[...]

Autostrady maja wyzszy standard.

R.

Data: 2010-02-09 17:43:45
Autor: u2
PO- lewactwo!!!!!

W sumie po co te autostrady ? O niebo lepsze byłyby drogi ekspresowe.
Ale u nas musi być drogo i po trupach :]

Autostrady maja wyzszy standard.

Zauważ, że autostrady w Polsce są budowane identycznie jak drogi
ekspresowe, a kosztują dużo więcej i skarb państwa i kierowców. U nas
nie ma prawdziwych autostrad.

Data: 2010-02-09 18:41:37
Autor: raff
PO- lewactwo!!!!!
[...]

O ile wiem maja szersze pasy i lepiej wyprofilowane zakrety.

No i nie zdarza sie cos takiego jak zebry na drogach ekspresowych. Ekspresowki bez pasa rozdzielajacego czy skrzyzowan bezkolizyjnych tez nie sa wyjatkiem.

R.

Data: 2010-02-09 18:55:25
Autor: u2
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-09 18:41, raff pisze:

[...]

Niewielka różnica w technologii, a ceny różnią się astronomicznie.

No i nie zdarza sie cos takiego jak zebry na drogach ekspresowych.
Ekspresowki bez pasa rozdzielajacego czy skrzyzowan bezkolizyjnych tez
nie sa wyjatkiem.

Akurat to nie jest wada ekspresówek.

Data: 2010-02-09 20:00:30
Autor: raff
PO- lewactwo!!!!!
[...]

Moim zdaniem zebry i brak pasa to jak najbardziej wady ekspresowek ;)

R.

Data: 2010-02-09 20:11:03
Autor: u2
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-09 20:00, raff pisze:

Akurat to nie jest wada ekspresówek.

Moim zdaniem zebry i brak pasa to jak najbardziej wady ekspresowek ;)

Są inne zalety, które przewyższają te niewielkie wady.

Data: 2010-02-09 17:07:10
Autor: the_foe
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 19:38, u2 pisze:
rekordowa dziura budżetowa, która obaliłaby każdy rząd w innym
demokratycznym kraju

w USA za Obamy dlug ma wzrosnac z 65 do 100% PKB

--
the_foe

Data: 2010-02-08 19:40:34
Autor: matusm
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkpl5p$1pi$1inews.gazeta.pl...
[...]

PO to twor SB wiec sami konfidenci w pelo
dzialajacy na  zlecenie,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-08 20:15:35
Autor: awe
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkplqt$m19$1news.onet.pl...

[...]

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm
-- -- -- -- -
z ochrona medialna mediow ktore dostaly koncesje w bardzo dziwnych okolicznosciach + sondaze
awe

Data: 2010-02-08 19:51:31
Autor: mkarwan
PO- lewactwo!!!!!

[...]

Naucz sie kopiować, bo nie idzie tego czytać.

Data: 2010-02-08 18:55:45
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Naucz sie kopiować, bo nie idzie tego czytać.

Naucz się konfigurować czytnik albo pogódź się z takim kodowaniem  i taką
interpunkcją jakie są użyte w oryginalnym tekście
J-23 --

Data: 2010-02-09 12:11:41
Autor: mkarwan
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hkpmnh$7mr$1inews.gazeta.pl...
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Naucz sie kopiować, bo nie idzie tego czytać.

Naucz się konfigurować czytnik albo pogódź się z takim kodowaniem  i taką
interpunkcją jakie są użyte w oryginalnym tekście

Czytnik mam skonfigurowany prawidłowo, co możesz sprawdzić w nagłówkach moich listów.
Nie potrafisz przyznać się do błędu?

Data: 2010-02-09 04:35:40
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 12:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie potrafisz przyznać się do błędu?

Nie mam bladego pojęcia na czym ów "błąd" miałby polegać. Mam w domu 4
maszyny z 4ma różnymi systemami operacyjnymi, na każdym polskie znaki
diakrytyczne i interpunkcyjne wyświetlane są prawidłowo (UNICODE
UTF-8). Na maszynie w pracy (IS 8859-2) też wszystko jest w najlepszym
porządku. Wygląda mi więc na to że szukasz drugiej dziury w dupie..ale
może się mylę?
J-23

Data: 2010-02-09 15:09:11
Autor: mkarwan
PO- lewactwo!!!!!
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fcad5eb9-cbf0-4cac-8f10-412d755052d9l26g2000yqd.googlegroups.com...
On 9 Lut, 12:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie potrafisz przyznać się do błędu?
Nie mam bladego pojęcia na czym ów "błąd" miałby polegać.

W tekście otwierającym wątek pojawiają się w wielu miejscach "&#8222" , "&#8217", "&#8221", "&#8211", bardzo utrudniające czytanie.
Tak twój tekst wygląda u mnie:

Data: 2010-02-09 06:15:03
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 15:09, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:fcad5eb9-cbf0-4cac-8f10-412d755052d9l26g2000yqd.googlegroups.com...

>Nie mam bladego pojęcia na czym ów "błąd" miałby polegać.

U mnie też tak to wygląda. ,  ale to nie wina klossa tylko tego , ze
przepastował post kogoś innego, ze źle ustawioną stroną. ja też miałem
takie przypadki. W Innych postach klossa, pomijając absurdalną ich
treś, jest OK

Data: 2010-02-09 07:30:35
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
> [...]

W tekście otwierającym wątek pojawiają się w wielu miejscach "&#8222" ,
"&#8217", "&#8221", "&#8211", bardzo utrudniające czytanie.

Aha, to wina cudacznych cudzysłowów używanych na wielu stronach.
Dziwne ze mi ich maszyna nie skorygowała na normalne. W dodatku na
bramce gazwybu, przez którą zwykle czytam grupę,  to one wyglądają
normalnie. Robale wyłażą dopiero wtedy gdy post wyświetlany jest przez
bramkę googli.
J-23

Data: 2010-02-09 17:10:41
Autor: the_foe
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 19:55, Hans Kloss pisze:
[...]

preciez wrzuciles encje ktore dzialaja tylko w HTML. To nie jest kwestia kodowania tylko tego ze normalne czytniki grup nie dekoduja html.

--
the_foe

Data: 2010-02-09 07:06:56
Autor: `heÂŽsk`
PO- lewactwo!!!!!
On Mon, 8 Feb 2010 18:29:14 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Nic w tym zresztą dziwnego, przecież peło to bękart służb specjalnych spłodzony we współżyciu ze skrajnie lewacką uniąwolności pederaści.pl....

 zobacz, nawet wspolnie obsadzili koryta w tvp i pr. a to dranie !

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 09:24:58
Autor: Grzegorz Z.
PO- lewactwo!!!!!
Pederaści z PO, lewactwo i nawet Urwan mają nie tyle dobrze skonfigurowane
czytniki, co potrafią pastować. Nie wystarczy mieć dobrze skonfigurowany
czytnik, trzeba jeszcze zwrócić uwagę na to co pastujesz i w jaki sposób.

Data: 2010-02-09 17:05:29
Autor: the_foe
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 19:29, Hans Kloss pisze:
Lew ujawnia się
na przykład na mapach z wyborów 2007, na których jasno widać, Platforma
wygrywała wszędzie tam, gdzie kiedyś wygrywało SLD.

LOL
a gdzie w 2001 roku SLD nie wygralo? Na przyklad w bastione PIS - okregu rzeszowskim PIS w 2001 roku zdobyl ledwie 1 mandat (dzis 8), wygralo SLD (5 mandatow). PSL, PO i SO mialo po 2 mandaty.

--
the_foe

PO- lewactwo!!!!!