PO- lewactwo!!!!!

Data: 2010-02-08 19:51:31
Autor: mkarwan
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkpl5p$1pi$1inews.gazeta.pl...
"Nie ma granic  manipulacji. Wiem to na pewno odkąd słyszę, że &#8222;Pis jest jak
SLD&#8217; albo o &#8222;piso-lewie&#8221; czy &#8222;piso-bolszewii&#8221;. O partii braci można powiedzieć
wiele &#8211; także złego &#8211;

Naucz sie kopiować, bo nie idzie tego czytać.

Data: 2010-02-08 18:55:45
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Naucz sie kopiować, bo nie idzie tego czytać.

Naucz się konfigurować czytnik albo pogódź się z takim kodowaniem  i taką
interpunkcją jakie są użyte w oryginalnym tekście
J-23 --

Data: 2010-02-09 12:11:41
Autor: mkarwan
PO- lewactwo!!!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hkpmnh$7mr$1inews.gazeta.pl...
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Naucz sie kopiować, bo nie idzie tego czytać.

Naucz się konfigurować czytnik albo pogódź się z takim kodowaniem  i taką
interpunkcją jakie są użyte w oryginalnym tekście

Czytnik mam skonfigurowany prawidłowo, co możesz sprawdzić w nagłówkach moich listów.
Nie potrafisz przyznać się do błędu?

Data: 2010-02-09 04:35:40
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 12:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie potrafisz przyznać się do błędu?

Nie mam bladego pojęcia na czym ów "błąd" miałby polegać. Mam w domu 4
maszyny z 4ma różnymi systemami operacyjnymi, na każdym polskie znaki
diakrytyczne i interpunkcyjne wyświetlane są prawidłowo (UNICODE
UTF-8). Na maszynie w pracy (IS 8859-2) też wszystko jest w najlepszym
porządku. Wygląda mi więc na to że szukasz drugiej dziury w dupie..ale
może się mylę?
J-23

Data: 2010-02-09 15:09:11
Autor: mkarwan
PO- lewactwo!!!!!
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fcad5eb9-cbf0-4cac-8f10-412d755052d9l26g2000yqd.googlegroups.com...
On 9 Lut, 12:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie potrafisz przyznać się do błędu?
Nie mam bladego pojęcia na czym ów "błąd" miałby polegać.

W tekście otwierającym wątek pojawiają się w wielu miejscach "&#8222" , "&#8217", "&#8221", "&#8211", bardzo utrudniające czytanie.
Tak twój tekst wygląda u mnie:

"Nie ma granic  manipulacji. Wiem to na pewno odkąd słyszę, że &#8222;Pis jest jak
SLD&#8217; albo o &#8222;piso-lewie&#8221; czy &#8222;piso-bolszewii&#8221;. O partii braci można powiedzieć
wiele &#8211; także złego &#8211; ale tego rodzaju etykiety, jakie wymieniłem, są
kuriozalne. Gdy używają ich politycy PO to są one częścią walki politycznej, a
ta, jak wiadomo, jest brudna. Ale gdy łatki przyszywają pismacy &#8211; to jest
plucie czytelnikowi w twarz, nic więcej. Nie trzeba specjalnej
spostrzegawczości, by widzieć, że to PO jest zastępcą SLD [...]Lew ujawnia się
na przykład na mapach z wyborów 2007, na których jasno widać, Platforma
wygrywała wszędzie tam, gdzie kiedyś wygrywało SLD. Jedno z najbardziej
czerwonych województw &#8211; lubuskie &#8211; od zawsze zawładnięte przez SLD, jest dziś
miejscem, gdzie tryumfuje PO. Tak samo w innych miejscach tradycyjnej
dominacji postkomuny. [...]Inną dowodem na PO- lew jest fakt, że takie persona
jak Jerzy Urban czy Kwaśniewski &#8222;z dwojga złego&#8221; &#8211; jak mówią wybierają PO.
Podczas ostatnich wyborów prezydenckich Urban napisał, w swym piśmidle, że
woli Tuska od Kaczyńskiego. To samo dało się wyczytać z wypowiedzi Olka, który
w lisowym show, mówił na przykład, że nie ma obecnie, gdy Tusk rzadzi, żadnych
zagrożeń dla demokracji. No proszę nie ma! Kaczyński Jarosław nie wysyłał
kontroli na uniwersytety, gdy ktoś napisał niewygodną magisterkę, nie ogłaszał
konferencji metodologii historii, ale to właśnie za Kaczyńskiego Olek
organizował &#8222;Ruch w obronie demokracji&#8221;. Ten ruch to oczywiście była hucpa,
przeciw rządowi, nic więcej. Ale dowodzi ona, jak bardzo rasowy komunista
przestraszył się Kaczyńskiego i jak bardzo wiąże się z Tuskiem."

Data: 2010-02-09 06:15:03
Autor: zbig
PO- lewactwo!!!!!
On 9 Lut, 15:09, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:fcad5eb9-cbf0-4cac-8f10-412d755052d9l26g2000yqd.googlegroups.com...

>Nie mam bladego pojęcia na czym ów "błąd" miałby polegać.

U mnie też tak to wygląda. ,  ale to nie wina klossa tylko tego , ze
przepastował post kogoś innego, ze źle ustawioną stroną. ja też miałem
takie przypadki. W Innych postach klossa, pomijając absurdalną ich
treś, jest OK

Data: 2010-02-09 07:30:35
Autor: Hans Kloss
PO- lewactwo!!!!!
> [...]

W tekście otwierającym wątek pojawiają się w wielu miejscach "&#8222" ,
"&#8217", "&#8221", "&#8211", bardzo utrudniające czytanie.

Aha, to wina cudacznych cudzysłowów używanych na wielu stronach.
Dziwne ze mi ich maszyna nie skorygowała na normalne. W dodatku na
bramce gazwybu, przez którą zwykle czytam grupę,  to one wyglądają
normalnie. Robale wyłażą dopiero wtedy gdy post wyświetlany jest przez
bramkę googli.
J-23

Data: 2010-02-09 17:10:41
Autor: the_foe
PO- lewactwo!!!!!
W dniu 2010-02-08 19:55, Hans Kloss pisze:
[...]

preciez wrzuciles encje ktore dzialaja tylko w HTML. To nie jest kwestia kodowania tylko tego ze normalne czytniki grup nie dekoduja html.

--
the_foe

PO- lewactwo!!!!!