PO-lonista Warzywny vel Kawecki :-D

Data: 2010-11-22 09:05:07
Autor: rAzor
PO-lonista Warzywny vel Kawecki :-D
Zauważyłem, że Warzywniak, który ma problemy z ortografią, przy spiętrzeniu trudności ma zwyczaj podpierać się słownikiem. I słusznie, słuusznie.
Tylko, do urwanej naci, tak jak nie czyta tego co pastuje, tak samo nie patrzy jakim słownikiem i źródłem się posługuje. :-D
Patrzcie skąd ten burak wziął pisownię słowa "wójt":
http://ortografia4.appspot.com/wiki/Wójt
Kawecki.... TY OŚLE! Ty pało z ostatniej ławki!

hehe he hehehehe! HEHEHEHEHEHEHE! HEHE!KHKLEH!CHLEH! HEHEHEHEHE!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-22 15:54:04
Autor: Azor jest pedałem
PO-lonista Warzywny vel Kawecki :-D

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał

Zauważyłem...

Ale masz mordę obitą kundlu nieprawdaż? Które to twoje nietrafione wybory? Czy matoł twojego pokroju może w ogóle postawić na właściwego konia? Broniłeś podofila, tajnego współpracownika, stawiałeś na przygłupa, który nie pochodzi od małpy, a ostatnio na pic, he, he, he!!! Przed wyborami parlamentarnymi pogadaj z wróżką, tylko co ty ośle będziesz bazgrał przez cały rok?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

PO-lonista Warzywny vel Kawecki :-D