PO ma nowy program dla Polski

Data: 2014-02-18 15:58:32
Autor: stevep
PO ma nowy program dla Polski
W dniu .02.2014 o 02:06 Mark Woydak <mark.woydak@forst.gm.de> pisze:

Do budy kundlu.

--
stevep
-- -- -
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-02-19 14:17:03
Autor: Budzik
PO ma nowy program dla Polski
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Do budy kundlu.

Czy możesz przestaćzaśmiecać grupę?
PLONK

Data: 2014-02-19 17:08:33
Autor: stevep
PO ma nowy program dla Polski
W dniu .02.2014 o 15:17 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Do budy kundlu.

Czy możesz przestaćzaśmiecać grupę?
PLONK

A podszywający się pod innych oszust ci nie przeszkadza, ot PiS-dzielska  moralność.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 17:13:26
Autor: Budzik
[...]

Na razie jest plonk warning bo widze, ze za szybko wysłałem.

Tak, tamten podszywaniec wstydzący się siebie i swoich danych jest gorszy ale po pierwsze jego juz sobie odpowiednio zescorowalem w czytniku, po drugie na jego podszywanie reaguje Mark wpisując zdecydowanie bardziej merytoryczna uwagę przy jego postach.

Data: 2014-02-19 19:42:13
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-19 18:13, Budzik pisze:
[...]

Nie uważasz że to jedna i ta sama osoba? Jeden rano jako mr Hyde robi wklejankę wieczorem jako dr Jekyll je powiela, w ten sposób długo są na topie.

Data: 2014-02-19 19:46:13
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:le2ttv$kuv$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nic z tego, tamta łajza pisze z mx05.eternal-september.org. Ja korzystam z włoskiego serwera.

MW

Data: 2014-02-20 11:06:24
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-19 19:46, MarkWoydak pisze:
[...]

To nie musi świadczyć o czymś.

Data: 2014-02-19 22:56:22
Autor: Budzik
[...]

Nie sądzę. Zresztą score ustawiłem po danych internetu ze sie tak wyraże.

Data: 2014-02-19 18:07:15
Autor: Dieudonne
W dniu 2/19/2014 4:56 PM, Budzik pisze:
[...]

Po jakich danych? Trzeba byc dziecinnie naiwnym aby wierzyc w to co Lepudruk tutaj wypisuje. Jego rozmowa z "abuse" wygladala tak:

mark.woydak@forest.gmx.de:  Ktos sie podszywa pod moje dane.

abuse@eternal-september.org: Pod jakie dane?

mark.woydak@forest.gmx.de: Ktos podszywa sie pod moj adres email

abuse@eternal-september.org: Adres mark.woydak@forest.gmx.de nie istnieje, jest falszywy

mark.woydak@forest.gmx.de: Ale ktos podszywa sie pod moje imie i nazwisko.

abuse@eternal-september.org: Prosze o potwierdzenie przez IP Providera, ze osoba uzywajaca adresu mark.woydak@forest.gmx.de nazywa sie Mark Woydak

mark.woydak@forest.gmx.de: Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata

abuse@eternal-september.org: Dziekujemy za rozmowe.

Data: 2014-02-20 11:58:24
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości
[...]

Jedyny prawdziwy adres to mark.woydak@forest.gmx.de . Reszta to podszywanie
się pod moje dane.

From: Dieudonne <Dieudonne@die.fr>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: PO ma nowy program dla Polski
Date: Wed, 19 Feb 2014 18:07:15 -0600

Data: 2014-02-20 02:09:13
Autor: Dieudonne
W dniu 2/20/2014 4:58 AM, MarkWoydak pisze:

[...]

Kazdy nowy adres ktory sobie wymyslisz nie staje sie prawdziwy. Nie uczyli cie tego na tej niemieckiej prowincji?

> Reszta to podszywanie się pod moje dane.

Zglos na policje, dostaniesz od nich adres do psychologa.

Data: 2014-02-20 11:06:35
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-19 23:56, Budzik pisze:
[...]

A ja jako stary użytkownik usenetu wcale nie odrzucam takiej możliwości.

Data: 2014-02-20 03:04:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 19:42 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Podoba mi się, to nawet lepsze od sztucznej mgły i helu.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 03:02:15
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 18:13 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

A ty jak Piłat "kto przeciwko naszym wrogom ten z nami"?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 19:29:34
Autor: MarkWoydak
PO ma nowy program dla Polski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA2D99ADC79C6Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Do budy kundlu.

Czy możesz przestaćzaśmiecać grupę?
PLONK

Powiedz to tej gnidzie podszywającej sie pod mój alias.

MW

Data: 2014-02-19 22:56:22
Autor: Budzik
PO ma nowy program dla Polski
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

Do budy kundlu.

Czy możesz przestaćzaśmiecać grupę?
PLONK

Powiedz to tej gnidzie podszywającej sie pod mój alias.

Bedzie mi trudno - staram sie z nim nie rozmawiac.
Zreszta  robi co robi i raczej na prosby nie zareaguje.
Co innego osoby ktore moge podejrzewac o odrobine wiecej kultury osobistej.

Data: 2014-02-20 02:58:15
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 23:56 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Wszystko jasne "kto przeciwko nim ten z nami".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 11:58:16
Autor: MarkWoydak
PO ma nowy program dla Polski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA2D9EBBFF861Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Czyli jak zwykle: bandyta bezkarny, ofiara - do pierdla. Piękna postawa
społeczna.

MW

PO ma nowy program dla Polski