PO ma przej...

Data: 2010-06-11 21:17:46
Autor: awe
PO ma przej...
Upał wygina tory widzieliscie cos takiego?
http://www.tvn24.pl/-1,1660272,0,1,upal-wygina-tory,wiadomosc.html

Data: 2010-06-11 21:44:49
Autor: Adam
PO ma przej...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huu1tn$v4g$1news.onet.pl...
Upał wygina tory widzieliscie cos takiego?
http://www.tvn24.pl/-1,1660272,0,1,upal-wygina-tory,wiadomosc.html
Przeciez to znane zjawisko - kiedyś mówiono o tym na lekcjach przyrody w klasie IV szkoły podstawowej (w kontekście pytania: dlaczego koła stukają na złączach szyn: bo kładzie się je z odpowiednimi odstępami, aby w lecie rozszerzalnosć termiczna nie spowodowała ich zniekszałcenia).
Jak widać - nauka poszła w las.
Gdy się układa szyny na styk, beż żadnych alternatywnych kompensacji z uwagi na rozszerzalność termiczna materiału szyn, to takie są skutki.
AC

Data: 2010-06-11 22:44:16
Autor: awe
PO ma przej...

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c129232$0$2600$65785112news.neostrada.pl...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj no wiadomo ze zjawisko znane, ale nie widzialem czegos takie wczesniej. Przeciez ta szyna podniosla sie na pol metra
awe

Data: 2010-06-11 20:49:10
Autor: b0niek
PO ma przej...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
sluchaj no wiadomo ze zjawisko znane, ale nie widzialem czegos takie wczesniej. Przeciez ta szyna podniosla sie na pol metra

Przecież to wszystko wina PO. Jakby Jarosław rządził, to by się nie wygięła.
To oczywista oczywistość.

Data: 2010-06-11 23:10:55
Autor: awe
PO ma przej...

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huu7g5$7hv$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Wiesz PiS'owi sie nic nie wyginalo. Moze po prostu DONEK to JONASZ?

awe

Data: 2010-06-11 21:17:12
Autor: b0niek
PO ma przej...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Przecież to wszystko wina PO. Jakby Jarosław rządził, to by się nie > wygięła.
> To oczywista oczywistość.

-- -- -- -- -- -- -- -
Wiesz PiS'owi sie nic nie wyginalo. Moze po prostu DONEK to JONASZ?

A może po prostu nie zdajesz sobie sprawy, że popadłeś już w paranoję?

Data: 2010-06-12 01:17:41
Autor: awe
PO ma przej...

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huu94o$d6t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Przecież to wszystko wina PO. Jakby Jarosław rządził, to by się nie

-- -- -- -- -- -- -- -
Wiesz PiS'owi sie nic nie wyginalo. Moze po prostu DONEK to JONASZ?

A może po prostu nie zdajesz sobie sprawy, że popadłeś już w paranoję?

-- -- -- -- -- -- -
absolutnie nie ale pamietam ze medrcom szkielo czy jakos tak
awe

Data: 2010-06-12 01:00:57
Autor: Adam
PO ma przej...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huu8hb$jmp$1news.onet.pl...

[...]

Coś w tym jest. Okres jego kadencji to same klęski i nieszczęścia. Raptem 2,5 roku, a nazbierało się tych nieszczęść jak z dobrego ćwierćwiecza.
AC

Data: 2010-06-12 13:23:45
Autor: cirrus
PO ma przej...
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c12c02b$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A twój kusy szaman niemógłby wykonać zaklęcie, aby odwrócić ten trend, podobno dla niego "Polska jest najważniejsza"?

--
stevep

Data: 2010-06-12 20:44:28
Autor: awe
PO ma przej...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:huvqo3$4kg$1news.vectranet.pl...
[...]

moglby dlatego startuje w wyborach
awe

Data: 2010-06-12 22:43:23
Autor: Adam
PO ma przej...
[...]

Nie sraj ogniem, spokojnie. Jak PO odejdzie od władzy, to może w końcu skończy się to pasmo nieszczęść.
AC

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'heÂŽsk'
PO ma przej...
On Sat, 12 Jun 2010 22:43:23 +0200, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

> [...]
Nie sraj ogniem, spokojnie. Jak PO odejdzie od władzy, to może w końcu skończy się to pasmo nieszczęść.

 na pewno. wystarczy obrazek ze sw. lechem albo jaroslawem i powodz  bedzie zatrzymana. wlasnie w polske ruszylo 40 PiS-busow z takimi
 darami dla powodzian. taki powodzianin wyjmuje obrazek z jarkiem
 i sruuu woda wyparuje, dom odnowiony, w "salunie" nowy lcd.

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 17:14:57
Autor: Adam
PO ma przej...

wrote:

> [...]

darami dla powodzian. taki powodzianin wyjmuje obrazek z jarkiem
i sruuu woda wyparuje, dom odnowiony, w "salunie" nowy lcd.
Ty naprawdę jesteś taki infantylny czy tylko takiego udajesz? Przecież dobrze wiesz, że tu nie chodzi o żadne obrazki czy zaklęcia.
AC

Data: 2010-06-13 18:50:08
Autor: .'heÂŽsk'.
PO ma przej...
On Sun, 13 Jun 2010 17:14:57 +0200, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

> [...]
> i sruuu woda wyparuje, dom odnowiony, w "salunie" nowy lcd.
Ty naprawdę jesteś taki infantylny czy tylko takiego udajesz?

 udaje i mi sie to udaje ;o)))

Przecież dobrze wiesz, że tu nie chodzi o żadne obrazki czy zaklęcia.

 a o co?  zamiast pomocy dla powodzian prezes pis wysyla w kraj
 40 pis-busow z ulotkami. ja tam jestem z tego zadowolony. --

 HeSk

Data: 2010-06-12 00:59:10
Autor: Adam
PO ma przej...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huu6vg$f77$1news.onet.pl...

[...]

No i co w tym dziwnego? Skoro wszystkie szyny są na sztywno pospawane, po bokach szczelny bruk, to się "wygły" do góry, bo tylko w tym kierunku mogły sobie zrekompensować przyrost długości. Policz sobie, o ile rozszerzy się typowa szyna tramwajowa w temp. ok. 50 stopni Celsjusza i na odcinku kilkuset metrów (przypuszczalnie pomiędzy kolejnymi zakrętami).
AC

Data: 2010-06-12 01:20:13
Autor: awe
PO ma przej...

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c12bfc0$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
ale kiedys sie tak nie wyginaly. dobry gospodarz pomyslalby ze zmienia sie klimat i prawdopodobienstwo wystapienia czegos takiego jest wieksze - a wiec trzeba zastosowac jakies inne metody dzialania. ale w tym Po maja to w dupie. Byle wziac pensje poselska zrobic piajr a zawsze znajda sie ciecie ktorzy ich poprza - gdy sie ich napusci na jarka - co palikot stara sie ostatkiem sil na jarku wymusic. nie wie tylko JK czerpie z tego radosc
awe

Data: 2010-06-12 22:47:08
Autor: Adam
PO ma przej...
[...]
Kiedyś się nie wyginały, bo technologia przewidywała ten fakt - szyn nie spawano, do tego robiono specjalne kompensatory. Z niewiadomych przyczyn (oszczędności) to zarzuco.
Przed laty każdego roku na szlakach PKP uszkadzało tory kolejowe w wyniku nadmiernej rozszerzalności (w zimie za to szyny pękały wskutek skurczu podczas dużych mrozów).
AC

Data: 2010-06-12 08:12:59
Autor: 'heÂŽsk'
PO ma przej...
On Fri, 11 Jun 2010 21:44:49 +0200, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huu1tn$v4g$1news.onet.pl...
> Upał wygina tory widzieliscie cos takiego?
> http://www.tvn24.pl/-1,1660272,0,1,upal-wygina-tory,wiadomosc.html
Przeciez to znane zjawisko - kiedy¶ mówiono o tym na lekcjach przyrody w klasie IV szkoły podstawowej (w kontek¶cie pytania: dlaczego koła stukaj± na zł±czach szyn: bo kładzie się je z odpowiednimi odstępami, aby w lecie rozszerzalnosć termiczna nie spowodowała ich zniekszałcenia).
Jak widać - nauka poszła w las.
Gdy się układa szyny na styk, beż żadnych alternatywnych kompensacji z uwagi na rozszerzalno¶ć termiczna materiału szyn, to takie s± skutki.
AC

 litosci, awe, idz na inna grupe i tam glos swoje rewelacje.  niedouk w kazdej dziedzinie nadrabia swoja durnote wulgaryzmami.

--

 HeSk

PO ma przej...