PO ma przejebane

Data: 2010-06-07 11:54:34
Autor: awe
PO ma przejebane
Doslownie minute temu w Gdansku tak lunelo ze moze sie to zle skonczyc....
Jesli Gdansk bedzie podtopiony to PO na mur bank te wybory przechlapie.
awe

Data: 2010-06-07 12:38:58
Autor: Krzysztof
PO ma przejebane

Doslownie minute temu w Gdansku tak lunelo ze moze sie to zle skonczyc....
Jesli Gdansk bedzie podtopiony to PO na mur bank te wybory przechlapie.
awe
Kto cie wypuscil z zakladu psychiatrycznego ? Skontaktuje sie z nim, aby zmienil twoja diagnoze.

K.

Data: 2010-06-07 12:53:05
Autor: awe
PO ma przejebane

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:huii7v$8ki$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
uwazasz ze kiedys zmywa ci dom, kiedy wszystko tonie a rzad robi sobie wycieczki zeby pstryknac pare fotek nie ma wplywu na wybory? jesli tak uwazasz to sam sie zaprowadz do zakladu psychiatrycznego bo to ciezki przypadek
awe

Data: 2010-06-07 03:52:52
Autor: DJ MC Donald Musk
PO ma przejebane
On 7 Cze, 12:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:huii7v$8ki$1inews.gazeta.pl...

> Kto cie wypuscil z zakladu psychiatrycznego ? Skontaktuje sie z nim, aby
> zmienil twoja diagnoze.

> K.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

czyli deszcz idzie do nas ...dobrze nie bede musial podlewac rosad...

Data: 2010-06-07 04:10:40
Autor: DJ MC Donald Musk
PO ma przejebane
On 7 Cze, 12:52, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

> [...]
> przypadek
> awe

czyli deszcz idzie do nas ...dobrze nie bede musial podlewac rosad...

O juz pada :-)

Data: 2010-06-07 04:11:56
Autor: Pistacjusz
PO ma przejebane
> [...]

> przypadek
> awe

czyli deszcz idzie do nas ...dobrze nie bede musial podlewac rosad...

Ryż sobie zasadź.

Data: 2010-06-07 04:13:35
Autor: DJ MC Donald Musk
PO ma przejebane
On 7 Cze, 13:11, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> czyli deszcz idzie do nas ...dobrze nie bede musial podlewac rosad...

Ryż sobie zasadź.

nie da rady. Nas nie zaleje. Juz dawno wszystko zalane, przed
tysiacami laty...

Data: 2010-06-07 13:04:23
Autor: jadrys
PO ma przejebane
W dniu 2010-06-07 11:54, awe pisze:
Doslownie minute temu w Gdansku tak lunelo ze moze sie to zle skonczyc....
Jesli Gdansk bedzie podtopiony to PO na mur bank te wybory przechlapie.
awe

Czyli to ty - Gdańszczanin możesz mieć prz**bane a nie PO.  No może jeszcze i normalny, zwykły podatnik.

Data: 2010-06-07 14:35:35
Autor: awe
PO ma przejebane

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:huijtv$irj$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
mnie nie zaleje, ja patrze na wszystko z gory
awe

Data: 2010-06-07 13:48:48
Autor: zażółcony
PO ma przejebane

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huifei$54t$1news.onet.pl...
Doslownie minute temu w Gdansku tak lunelo ze moze sie to zle skonczyc....
Jesli Gdansk bedzie podtopiony to PO na mur bank te wybory przechlapie.

.... no ale bez przesady, roślina skądś tę wodę musi mieć także w czasie kampanii ...
.... w imieniu roślin przepraszam za niefortunnie rozbuchane majowo-czerwcowe
potrzeby ...

PO ma przejebane