PO-mroczność jasna pana Rostowskiego?

Data: 2013-07-27 15:05:46
Autor: Mark Woydak
PO-mroczność jasna pana Rostowskiego?
UĹĽytkownik "Tuskobus" kolejny klon grupowego spamera  <tuskobus@qmail.com> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci news:kt01jn$m1b$1speranza.aioe.org...
– Przydałby się wykład z ekonomii. Pomyślałem teraz, że skoro ten wykład w pewnym sensie był przedstawiony na pierwszym czytaniu tej nowelizacji ustawy o finansach publicznych i widać, że nie przekonałem opozycji, to w przypadku pana prezesa Kaczyńskiego wykład byłby nieskuteczny, ale chętnie zgłoszę się do korepetycji z ekonomii dla pana prezesa – kpił Rostowski w TVN24.

Taki np prezes PiS, ukończył z wyróżnieniem 2-tygodniowy kurs ekonomii w Klarysewie i prosze, wie wszystko! Tylko on zbawi nasz kraj! Przy nim taki O. Lange to przedszkolak.

MW

PO-mroczność jasna pana Rostowskiego?