PO nie oszczedza nawet zwierzat !

Data: 2013-04-26 01:29:19
Autor: Marek
PO nie oszczedza nawet zwierzat !
Data: 2013-04-26 10:59:36
Autor: Gonzalez
PO nie oszczedza nawet zwierzat !
W dniu 2013-04-26 10:29, Marek pisze:
http://www.agronews.com.pl/pl/5,11,14647,0,1,zwierzeta_beda_cierpiec_uboj_rytualny_dozwolony.html

W Niemczech by to nie przeszło, ale u nas wiadomo, kto u władzy.

Data: 2013-04-26 12:33:50
Autor: Oborowy
Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldflo$uge$3speranza.aioe.org...
W dniu 2013-04-26 10:29, Marek pisze:
http://www.agronews.com.pl/pl/5,11,14647,0,1,zwierzeta_beda_cierpiec_uboj_rytualny_dozwolony.html

W Niemczech by to nie przeszło, ale u nas wiadomo, kto u władzy.

Nie mów, Jarosław Kaczyński jest premierem technicznym?

Data: 2013-04-26 11:05:00
Autor: Bogdan Idzikowski
PO nie oszczedza nawet zwierzat !

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e425988b-db73-4689-929c-a4369bf1e408y14g2000vbk.googlegroups.com...
http://www.agronews.com.pl/pl/5,11,14647,0,1,zwierzeta_beda_cierpiec_uboj_rytualny_dozwolony.html

I bardzo dobrze. Gdyby u nas zostal zakazany, gdzie indziej bylby prowadzony. Przyroda nie znosi pustki.
Zwierzetom nie przynieslibyscie ulgi, tylko radykalnie zmniejszylibyscie dochody zakladom, które prowadza ubój rytualny i wszystkim zwiazanym z tym przemyslem.

praktyczny

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-04-26 03:17:22
Autor: Marek
On 26 Kwi, 11:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:e425988b-db73-4689-929c-a4369bf1e408y14g2000vbk.googlegroups.com...

> [...]

dochody zakladom, które prowadza ubój rytualny i wszystkim zwiazanym z tym

Macie krew na waszych rekach i odpowiadacie za cierpienie zwierzat !

Data: 2013-04-26 12:36:45
Autor: Oborowy
PO nie oszczedza nawet zwierzat !

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:07616d14-ac69-40f7-a1cf-ee69dd1512eds4g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

przemyslem.

praktyczny

Macie krew na waszych rekach i odpowiadacie za cierpienie zwierzat !

Odezwal sie wegeterianin.

Data: 2013-04-26 12:55:54
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

przemyslem.

praktyczny

Macie krew na waszych rekach i odpowiadacie za cierpienie zwierzat !

Ale mamy co do garnka wlozyc, by rodziny wykarmic.

praktyczny

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-04-26 13:01:07
Autor: Gonzalez
> [...]

Macie krew na waszych rekach i odpowiadacie za cierpienie zwierzat !

Ale mamy co do garnka wlozyc, by rodziny wykarmic.

Koszerny Idzikowski...

Data: 2013-04-26 13:17:27
Autor: Oborowy
PO nie oszczedza nawet zwierzat !

Uzytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisal w wiadomosci news:kldmpj$i9j$4speranza.aioe.org...

> [...]

Macie krew na waszych rekach i odpowiadacie za cierpienie zwierzat !

Ale mamy co do garnka wlozyc, by rodziny wykarmic.

Wlasnie. To jest dyskusja?

Data: 2013-04-26 13:34:55
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:17, Oborowy pisze:
[...]

Ty też jesteś koszerny, jak widać.

Data: 2013-04-26 13:36:12
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldoov$p4a$3speranza.aioe.org...
[...]

Możesz mi wyjaśnić na czym polega moja koszerność?

Data: 2013-04-26 13:42:57
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:36, Oborowy pisze:

[...]

Już sam sobie wyjaśniłeś:

"Wiec chlopie nie pierdziel, ze zwierzata beda cierpiec tylko w czasie uboju rytualnego. Te schabowe którymi sie opychasz, te sledziki, którymi zakanszasz seteczke siwuchy to jest miesko, które pochodzi od zwierzat i ryb. Sadzisz, ze usmiercono je humanitarnie? Poderznieto im gardla, oderwano leb lub skazano na powolne zdychanie w lodzie.".

Data: 2013-04-26 13:47:32
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldp80$p4a$6speranza.aioe.org...
[...]

Powyższy tekst dotczył odpowiedzi na temat związku PO z cierpieniami zwierząt. Moje pytanie było: możesz mi wyjaśnić na czym polega moja koszerność?

Data: 2013-04-26 11:14:17
Autor: Gonzalez
[...]

No i? Gdzie indziej byłby prowadzony? Zwiększyłby się, czy zmniejszyłby się taki ubój? Co chcesz przez to wykolejeńcu twierdzić, że przeniesiono by ubój gdzie indziej? Zwiększyliby moc przerobową, w jaki sposób? I co, tam by skonsumowano produkcję? Ty tępaku i tak będziesz wpierdalał szczurze mięso w lazanii.

Data: 2013-04-26 12:36:19
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldgh9$1g5$1speranza.aioe.org...

[...]

Wybierz się kiedyś do rzeźni i pooglądaj sobie jak to wygląda. Wybierz się do zakładów mięsnych i zobacz w jakich warunkach przechowywane jest mięso zwierząt z których robisz sobie pulpeciki, paszteciki i inne smakołyki którymi napychasz swój wiecznie głodny bebech. Nie masz argumentów więc jedyne co potrafisz to wyzwiska. Prezes tak cię uczy?

Data: 2013-04-26 12:57:05
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 12:36, Oborowy pisze:

[...]

Rozmawiasz w tej chwili ze starym, doświadczonym rzeźnikiem. Moją rzeźnię jeleniogórską jak i inne zaorali, by postawić koszerne. 5 mln Żydów w miejsce wyjechanych Polaków mają ściągnąć.

Data: 2013-04-26 13:16:26
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldmi1$i9j$2speranza.aioe.org...
[...]

Skoro tak to masz krew na  rÄ™kach. Na temat obsesji żydowskiej nie bÄ™dÄ™ dyskutować.

Data: 2013-04-26 13:18:22
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:16, Oborowy pisze:

[...]

Po co ci w takim razie koszerne rzeźnie? W miejsce niekoszernych, sic!

Data: 2013-04-26 13:20:19
Autor: Oborowy
Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldnpu$mcm$2speranza.aioe.org...
[...]

Mi nie sÄ… do niczego potrzebne. A tobie?

Data: 2013-04-26 07:14:30
Autor: Marek
On 26 Kwi, 13:20, "Oborowy" <st...@wellies.buc> wrote:
U¿ytkownik "Gonzalez" <Gonza...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:kldnpu$mcm$2speranza.aioe.org...

> Po co ci w takim razie koszerne rze¼nie? W miejsce niekoszernych, sic!

Mi nie s± do niczego potrzebne. A tobie?

Potrzebne sa PO  - poniewaz nie potrafia stworzyc miejsc pracy
inaczej, jak tylko poprzez babranie sie w produkcji, na ktora zeden
inny kraj nie chce pozwolic, bo sie tym BZYDZ¡ !!!

Data: 2013-04-26 13:34:10
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:20, Oborowy pisze:
[...]

To czego za nimi obstajesz sadysto?

Data: 2013-04-26 13:35:44
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldonh$p4a$1speranza.aioe.org...
[...]

Wypraszam sobie, rzeźniku!

Data: 2013-04-26 13:31:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Oborowy" <straw@wellies.buc> napisał w wiadomości news:kldnm4$sf0$1news.albasani.net...

[...]

Nie ma to jak antysemici. Do was pytanie: Jaki ubój preferują muzułmanie?

setnie ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-26 14:12:39
Autor: Slawek Kotynski
PO nie oszczedza nawet zwierzat !
Użytkownik "Oborowy" <straw@wellies.buc> napisał w wiadomości
Skoro tak to masz krew na  rÄ™kach. Na temat obsesji żydowskiej nie
będę dyskutować.

Nie ma to jak antysemici. Do was pytanie: Jaki ubój preferują muzułmanie?

No i widzimy, że bidzik stoi twardo na gruncie jedynie słusznej propagandy lewicowych interncjonałów z korzeniami w PRL
(kiedyś zwanych żydokomuną), czyli logika Michnika:
"na temat obsesji żydowskiej nie chce gadać" -> "antysemita".

******** TELEWIZJA REPUBLIKA               *******
******** http://www.telewizjarepublika.pl/ *******

Data: 2013-04-26 14:24:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:pi7q4a-gje.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Odpowiedz geniuszu na zadane pytanie.
Powtarzam: jaki ubój preferują muzułmanie?
Jeśli koszerny, to się pocałuj tam, gdzie słońce nie dochodzi, antysemoto!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-26 14:47:30
Autor: Gonzalez
[...]

A co, lun kto to jest antysemita? Ten, kto przeciwstawia się ubojowi rytualnemu Żydów (koszernemu) i muzułmanów? Głupie i bez sensu te pytanie, bo zarówno Żydzi jak i muzułmanie są semitami i stosują ten sam rytuał uboju zwierząt rzeźnych, przeciwko któremu cywilizowany PRL się przeciwstawiał.

Data: 2013-04-26 12:33:15
Autor: Oborowy
[...]

Jestes wegeterianinem? Wiec chlopie nie pierdziel, ze zwierzata beda cierpiec tylko w czasie uboju rytualnego. Te schabowe którymi sie opychasz, te sledziki, którymi zakanszasz seteczke siwuchy to jest miesko, które pochodzi od zwierzat i ryb. Sadzisz, ze usmiercono je humanitarnie? Poderznieto im gardla, oderwano leb lub skazano na powolne zdychanie w lodzie. Tak to obronco praw zwierzat wyglada. Oczywiscie, wszystkiemu winne PO i Tusk. Macie cos z glowami.

Data: 2013-04-26 12:59:18
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 12:33, Oborowy pisze:
[...]

Wyobraźnia ci pracuje? Wyobrażasz sobie, jak by to było, gdyby tobie na żywca gardło poderżnęli?

Data: 2013-04-26 13:17:04
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldmm5$i9j$3speranza.aioe.org...
[...]

Skoro pracowałeś w rzeźni to co tam robiłeś opróćz picia koszernej herbatki?

Data: 2013-04-26 13:19:31
Autor: Gonzalez
[...]

Ogłuszałem i potem wykrwawiałem.

Data: 2013-04-26 13:30:33
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldns3$mcm$3speranza.aioe.org...
[...]

I co, cieszyły się na twój widok kiedy waliłeś je w łeb bejsbolem albo raziłeś prądem elektrycznym? Byłeś ich ulubionym katem?

Data: 2013-04-26 13:37:42
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:30, Oborowy pisze:
[...]

Kumasz bałwanie w ogóle, co to jest humanitarny ubój?
Wiesz, dlaczego w USA nie podrzynają skazanym na śmierć gardła, tylko idą na krzesło elektryczne lub dostają znieczulający i usypiający zastrzyk?

Data: 2013-04-26 13:42:44
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldou5$p4a$4speranza.aioe.org...
[...]

Te, wypraszam sobie. Nie interesuje mnie stan psychiczny twojej rodziny. Spróbuj odpwiedzieć na moje pytanie: czy zabijane przez ciebie humananitarnie przez 5 lat zwierzęta cieszyły się na twój widok kiedy waliłeś je humanitarnie w łeb bejsbolem albo humanitarnie raziłeś prądem elektrycznym? Byłeś ich ulubionym humanitarnym katem?

Data: 2013-04-26 13:52:05
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:42, Oborowy pisze:

[...]

Zadaj sobie pytanie sadysto koszerny, dlaczego sprawia ci największą przyjemność podrzynanie zwierzętom gardła na żywca. Zadaj sobie pytanie tumanie, dlaczego Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych, Konwencja Genewska i Rada Europy ścigają przestępców wojennych za torturowanie jeńców wojennych.

Data: 2013-04-26 13:59:44
Autor: Oborowy

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kldpp5$skr$1speranza.aioe.org...
[...]

Tumanów to szukaj u siebie w rodzinie. Spróbuj odpowiedzieć na moje pytanie: czy zabijane przez ciebie humananitarnie przez 5 lat zwierzęta cieszyły się na twój widok kiedy waliłeś je humanitarnie w łeb bejsbolem albo humanitarnie raziłeś prądem elektrycznym? Byłeś ich ulubionym humanitarnym katem?

Data: 2013-04-26 14:48:52
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-26 13:59, Oborowy pisze:

[...]

Powtórka z rozrywki dla tumana:

Co popierdolony sadysto chcesz takim pytaniem osiągnąć?
Czy chcesz uzyskać odpowiedź, czy jest jakaś różnica dla zwierząt w uboju humanitarnym, a uboju rytualnym? Jest, czy dla ciebie nie robi to różnicy? Nadawałbyś się zatem na kata w Oś...miu.

PO nie oszczedza nawet zwierzat !