PO nie zbankrutowała na hazardzie.

Data: 2009-10-21 09:14:21
Autor: Roger Perejro
PO nie zbankrutowała na hazardzie.
Platforma Obywatelska nie przegrała na aferze hazardowej przewagi nad PiS-em. Straciła, ale nie na tyle dużo, by się tym przej±ć. W ci±gu ostatnich dwóch tygodni Prawo i Sprawiedliwo¶ć odrobiło do PO pięć punktów procentowych. Takie wyniki przynosi najnowszy sondaż GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej". - To niewielki ruch - komentuj± politolodzy.

http://www.tvn24.pl/-1,1624929,0,1,po-nie-zbankrutowala-na-hazardzie,wiadomosc.html

Przemek

" PiS stoi murem za CBA, które kojarzy się ludziom z agentami szastaj±cymi publicznymi pieniędzmi, rozbijaj±cymi się luksusowymi autami i prowokuj±cymi obywateli do przestępczych czynów - tłumaczy Kloczkowski."

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyja¶niaj±ca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rz±dów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ci±gu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-21 09:16:30
Autor: Piotr
Dnia Wed, 21 Oct 2009 09:14:21 +0200, Roger Perejro napisał(a):

[...]

A jakby tak jeszcze policzyć to, co Miro przytargał od Rycha do
partyjnej kasy, to tylko dalej tak! Piotr

Data: 2009-10-21 12:27:27
Autor: he®sk
On Wed, 21 Oct 2009 09:16:30 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

A jakby tak jeszcze policzyć to, co Miro przytargał od Rycha do

 "dlugi sie umorzy!", a jak nie to "spieprzaj dziadu!".
 nfoz i telegraf sie klaniaja ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-21 14:51:49
Autor: Piotr
Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:27:27 +0200, he®sk napisał(a):

A jakby tak jeszcze policzyć to, co Miro przytargał od Rycha do
partyjnej kasy, to tylko dalej tak!

 "dlugi sie umorzy!", a jak nie to "spieprzaj dziadu!".
 nfoz i telegraf sie klaniaja ;o)))

No pięknie, ale o czym ty pierniczysz hesku?
Piotr

Data: 2009-10-21 10:52:27
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:
Platforma Obywatelska nie przegrała na aferze hazardowej przewagi nad PiS-em.

Przemek

To bardzo Ľle dla Polski i Polaków.

Data: 2009-10-21 10:54:03
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hbmi44$2vm$2news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
Platforma Obywatelska nie przegrała na aferze hazardowej przewagi nad PiS-em.

Przemek

To bardzo Ľle dla Polski i Polaków.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

   czerwony owsik w polskiej dupie

   ar

Data: 2009-10-21 11:48:36
Autor: jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Platforma? Że owsik to wiem, ale jednak nie s±dzę żeby był czerwony.

Data: 2009-10-21 12:27:27
Autor: he®sk
On Wed, 21 Oct 2009 10:52:27 +0200, jadrys <CHE@yahoo.com> wrote:

Roger Perejro pisze:
> Platforma Obywatelska nie przegrała na aferze hazardowej przewagi nad > PiS-em.

To bardzo Ľle dla Polski i Polaków.

 a najbardziej dla wielbicieli talentu prezsa pis ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-21 12:27:27
Autor: he®sk
PO nie zbankrutowała na hazardzie.
On Wed, 21 Oct 2009 09:14:21 +0200, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

[...]

 zobacz tu:

 http://miniurl.pl/lech_umoczony

 jeszcze tydzien a jarek bedzie sam jadl ta zabe.
 oczywiscie, mariusz popadnie w nielaske i pojdzie won!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

PO nie zbankrutowała na hazardzie.