PO niszczy spółdzielnie mieszkaniowe

Data: 2013-02-01 09:37:58
Autor: Grzegorz Z.
PO niszczy spółdzielnie mieszkaniowe
u2 napisał:

... by lepiej się żyło kolesiom z pełomafii :

Dokładnie. Z wydzieloną księgą wieczystą łatwiej będzie komornikom wyrzucać ludzi z
ich mieszkań na bruk za byle gówno (np. za nieopłacony abonament) po czym
cichaczem sprzedawać za grosze znajomym pośrednikom w zamian za procent pod
stołem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-01 11:05:15
Autor: u2
W dniu 2013-02-01 09:37, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

W dodatku remonty beda mordega we wspolnocie, spoldzielnie robia je z automatu.

Data: 2013-02-01 17:44:34
Autor: Przemysław M.

u2 napisał:

[...]

Bredzisz waść. Spółdzielnie to relikty komuny.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-01 17:51:13
Autor: u2

u2 napisał:

[...]

Pierwsze spółdzielnie powstały w Polsce już w 19 wieku z inicjatywy Staszica. Poducz się kałecki. To jest ta sól w oku obecnej władzy pełomafii, która chce wywłaszczyć Polaków, by nie mieli już niczego swojego.

Data: 2013-02-01 18:31:39
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:510bf281$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| Pierwsze spółdzielnie powstały w Polsce już w 19 wieku z inicjatywy
| Staszica.

Gdzie tamtym spoldzielniom do naszych blokowisk? To zlewnie czerwonego betonu, a najczesciej ich rodzin. Oni czuja sie jak na wlasnym folwarku, z drugiej strony nie robia nic. Ktos za cos nie placi, rozkladaja na reszte i w ten sposob traca uczciwi.
Mam dwa mieszkania - jedno w spoldzielni tzw. wlasnosciowe, z drugiego jestem czlonkiem wspolnoty. No wiec z tej wspolnoty dostaje regularne rozliczenia za wszystko. Wszelkie decyzje co do wydatkow, remontow itd musza byc przeglosowane na zebraniu wlascicieli. Nie wszyscy na te zebrania chodza, ale jakby co, to zawsze mozna sie zgadac i wymienic zarzad (tak naprawde ludzie dopiero ucza sie tego wszystkiego).

Data: 2013-02-01 19:28:11
Autor: u2
PO niszczy sp��dzielnie mieszkaniowe
W dniu 2013-02-01 18:31, jr pisze:
[...]

Oczywiscie sa krytyczne glosy wobec SM zwlaszcza w wiekszych miastach, ale u mnie dzialaja perfekcyjnie. Jasne, ze wielkie molochy dzialaja zdecydowanie gorzej niz mniejsze jednostki. Ale nie sadze, ze wspolnoty to jakies panaceum, to zalezy od konkretnego przypadku.

Ja mam jedno mieszkanie we wspolnocie - tragiczna sitwa komusza i jedno w SM - doskonala organizacja chlopska.

Data: 2013-02-01 19:59:01
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:510c093a$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| zdecydowanie gorzej niz mniejsze jednostki. Ale nie sadze, ze wspolnoty
| to jakies panaceum, to zalezy od konkretnego przypadku.

Tez prawda..

| Ja mam jedno mieszkanie we wspolnocie - tragiczna sitwa komusza

Duzo tam mieszkan?

Data: 2013-02-01 21:58:53
Autor: u2
W dniu 2013-02-01 19:59, jr pisze:
| Ja mam jedno mieszkanie we wspolnocie - tragiczna sitwa komusza

Duzo tam mieszkan?

Niewiele, zas w SM sporo i doskonale sobie radza.

Data: 2013-02-04 17:12:06
Autor: Krzysztof.
PO niszczy spółdzielnie mieszkaniowe
W dodatku remonty beda mordega we wspolnocie, spoldzielnie robia je z automatu.
Właśnie - często bez decyzji mieszkańców, ale za ich kasę - właśnie u nas chcieli taki "remont" przeprowadzić , bo zbyt dużo kasy nazbierało się na funduszu remontowym...trzeba walczyć o swoje.

K.

Data: 2013-02-04 17:27:20
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 17:12, Krzysztof. pisze:
[...]

Przez sitwe w we wspolnocie remonty u mnie leza, a w spoldzielni robia sie.

Data: 2013-02-04 18:27:11
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 04 Feb 2013 17:27:20 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Kto tworzy tą sitwę? Starzyu kolesie z czasów PZPR. A ty co, dupy nawet nie
ruszysz, niech PO zrobi. Do roboty smierdzielu!
--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-04 18:35:27
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 18:27, Przemysław M. pisze:
Przez sitwe w we wspolnocie remonty u mnie leza, a w spoldzielni robia sie.
Kto tworzy tą sitwę? Starzyu kolesie z czasów PZPR. A ty co, dupy nawet nie
ruszysz, niech PO zrobi. Do roboty smierdzielu!

Ani oni moi kolesie, ani twoi. To lokalna sitwa jadaca na wladzy po-psl. I wyslugujaca sie takimi frajerami jak ty...-;)

Data: 2013-02-04 18:31:02
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 4 Feb 2013 17:12:06 +0100, Krzysztof. napisał(a):

[...]

Kto jest wieloletnim prezesem? Pewnie komuch. Oni krzyczą najwięcej, że PO
niszczy spółdzielnie. Dlaczego cymbały nie założycie współnony i nie
pokażecie spasionym figi? --

Data: 2013-02-04 18:37:27
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 18:31, Przemysław M. pisze:
Kto jest wieloletnim prezesem? Pewnie komuch. Oni krzyczą najwięcej, że PO
niszczy spółdzielnie. Dlaczego cymbały nie założycie współnony i nie
pokażecie spasionym figi?

Jacku K., jak sie spieszysz to robisz literowki, wyluzuj czlowieku...-;)

W spoldzielni wszystko okey. To we wspolnocie dochodzi do malwersacji, ktore sady puszczaja plazem, bo maja w we wspolnocie znajomych krolika...-;)

Data: 2013-02-01 12:39:01
Autor: mkarwan
PO niszczy spółdzielnie mieszkaniowe
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kefut2$oap$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespół w zespół z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl