PO oszukało Polaków

Data: 2010-10-18 03:11:48
Autor: muto2100
PO oszukało Polaków
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/305428,resort-finansow-wyzszy-vat-uratuje-polske.html

Jeżeli nie podniosą VAT to Polska splajtuje. Przypominam że PO wygrało
wybory obiecując m.in VAT 15% i składając wiele innych obietnic -
których nawet nie próbuje spełnić. Teraz Tusk i Rosto twierdzą), że
podwyżka Vat i podatków to droga do sukcesu. Ci amatorzy po prostu nie
mają pomysłu na Polskę.

Data: 2010-10-18 03:36:03
Autor: u2
PO oszukało Polaków
On 18 Paź, 12:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

[...]

================================================>
A kto ma? I jaki?

Nie można jednocześnie mieć ciasto i je jeść. Wyprzedaż majątku
narodowego do niczego nie prowadzi. Pozbywanie się kur znoszących
złote jajka doprowadzi do jeszcze większego deficytu budżetowego.

Rozsądny program ma PiS. PO go zupełnie nie ma.

Data: 2010-10-18 13:07:34
Autor: mastodont
PO oszukało Polaków
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ef1f3fdd-eabf-497c-bff2-57dfda95130ct8g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

PiS i program. Hahahahaha! Ekonomiczny! Hahahahahahahaha
Kury znoszące złote jajka....hahahahahaha
Boże, jakim Ty idiotą musisz być......

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-10-18 04:16:20
Autor: muto2100
PO oszukało Polaków
On 18 Paź, 13:07, "mastodont" <mastod...@op.pl.invalid> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:ef1f3fdd-eabf-497c-bff2-57dfda95130ct8g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

Rozsądny program ma PiS. PO go zupełnie nie ma.

PiS i program. Hahahahaha! Ekonomiczny! Hahahahahahahaha
Kury znoszące złote jajka....hahahahahaha

teraz     to    bedzie     uprywatnianie      jak  to  jest    w
UK    setki     bilionow     ,   trzeba      bylo     niegrac
filozofa      azeby   wygrac     wybory
teraz     jak    PO     narobilo     bagna      to   niech
teraz     powiedza     przed   wyborami      co  beda  robic
azeby     posprzatac   po    sobie
to    wlasnie    PO     odpowiada     za   dzisiejsza
sytuacjie      ekonomiczna      kraju.  a     przeciez     jeszcze
niedawno    Tusk
zucal    nasza     forsa      dajac   kase    na  upadajacee
banki    w  Irlandi     czy  Islandi   a     dzis      kto  nam
da     zlotowke     za  darmo?

Data: 2010-10-18 13:23:53
Autor: dK
PO oszukało Polaków

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i9h9pv$kuc$1news.onet.pl...
[...]

Podaj przykład takiej ... kury. Konkretnie.
dK

PS. Sorry, mam go w sitku, ale wylazł, a skoro napisał coś bez bluzgów to
dołączam się do wątku.

Data: 2010-10-20 12:46:02
Autor: Tomek
PO oszukało Polaków

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cbc2e51$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PZU, PKO BP, KGHM, GPW... TPSA też przynosiła niezły dochód...
Tomek

Data: 2010-10-20 15:38:17
Autor: cirrus
PO oszukało Polaków
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cbecb13$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A Huta Lenina nie?

--
stevep

Data: 2010-10-20 13:16:25
Autor: Tomy M.
PO oszukało Polaków
W dniu 2010-10-18 13:23, dK pisze:

Podaj przykład takiej ... kury. Konkretnie.

Na początek KGHM

Tomy M.

Data: 2010-10-20 17:06:45
Autor: dK
PO oszukało Polaków

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbecf8c$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-18 13:23, dK pisze:

Podaj przykład takiej ... kury. Konkretnie.

Na początek KGHM

Tomy M.

Proszę bardzo

Ilość akcji 200 mln.
Dywidenda za 2009 rok to 3 PLN/akcję  razem przy 100% udziale Skarb Państwa za ta spółkę dostałby 600 mln PLN.

Zysk operacyjny to 4,02 mld PLN.
Jeśli firma w 100% byłą w rękach prywatnych przychody tylko z tytułu podatku wyniosłyby 723 mln PLN. (18% CIT)
Okazuje się , że prywatna kura składa o 20% większe jaja niż prywatna.

Powyższe jest wielkim uproszczeniem ale nieźle modelującym jak zdradliwy jest mit o wyprzedawaniu sreber rodowych lansowanych przez PiS.
dK

Data: 2010-10-20 17:13:25
Autor: u2
PO oszukało Polaków
W dniu 2010-10-20 17:06, dK pisze:
[...]

Bzdura, jak sprzedasz prywaciarzom to oni zrobią tak by skarb państwa
obszedł się ze smakiem. I o to w tym właśnie chodzi, aby doprowadzić
skarb państwa do upadku.

Data: 2010-10-18 14:27:24
Autor: Marek Dyjor
PO oszukało Polaków
u2 wrote:
[...]

A co ci daje ten majątek narodowy?

Rozsądny program ma PiS. PO go zupełnie nie ma.
daj jakiegoś linka :)

Data: 2010-10-18 12:22:26
Autor: dK
PO oszukało Polaków

[...]

=============

Bzdurzysz.
PO w 2005 roku obiecywało 15% VAT i wybory PRZEGRAŁO
w 2007 nie podnoszono tematu stawek podatkowych i wybory WYGRAŁO
więc zmień argumentacje, bo nie ma oparcia w rzeczywistości.

dK

Data: 2010-10-18 03:41:28
Autor: muto2100
PO oszukało Polaków
Użytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d48b106e-c4ee-484a-98ce-47d106bdb1d8@j2g2000yqf.googlegroups.com...http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/305428,resort-finansow-wy...

============>
[...]

no  to  oswiec     mnie    roznice    z  2005    a  ta    z   2007
roku    czyzby      podatki  sie  zmienily    a  PO
niezamierzalo     juz     obnizac   podatkow      a   tylko
zarznac  Polske     coraz   wyzszymi   podatkami-   na  to   dzis
wyglada    ze    wygrali  bo     chcieli   podniesc   podatki
a     polacy      lubia      placic   wiecej  i  wiecej  -znowu
wina   podatnikow    ah   te  barany!teraz     okazuje     sie   ze
mamy   budzet     ktory    grozi    nam     powaznymi    problemami-
a   pokaz   wiec     chociaz     jeden   link     gdzie   rzad
Tuska      mowil     ze    mamy     jakies     problemy
ekonomiczne,  ze     zadluzaja     nasz   kraj      na     leb   na
szyje    klamali     upiornie    ze   jestesmy  zielona     wyspa-
dzis   wiadomo     dlaczego!    za     pozyczone     pieniadze     z
bankow  zachodnich   -a   kim     nas    zrobili  PO   =zebrakami,
oszukanymi    zebrakami

Data: 2010-10-18 13:21:45
Autor: dK
PO oszukało Polaków

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:edcc70d6-0d19-441a-b5eb-cbe438ebbdf8t13g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

=====================
Dlaczego przyczynę wygrania wyborów szukasz w PO. Do takiego a nie innego
wyboru Polaków przyczynił się przede wszystkim PiS!
Widać elektorat w Polsce bardziej bolą szemrane koalicje z Samoobroną,
wzajemne obrzucanie się błotem przez koalicjantów, tworzenie w kryminalny
sposób wymyslonych afer i ciągłe gmeranie w teczkach. Ludzie chcą życ może
nawet i biedniej, ale spokojniej, a nie ciągle być atakowany w mediach
kolejnymi skandalami i ośmieszaniem swojego kraju na międzynarodowej aferze,
wspominając tu tylko wzajemne "podkradanie" samolotu i wpychanie się przez
Pana Prezydenta w skandaliczny sposób na spotkania unijne przeznaczone dla
przedstawicieli władz wykonawczych a nie głów Państwa.
Osobiscie jestem wdzięczny za zielona wyspę. I choć mam teraz może i mniej w
kieszeni, to mam jednak znacznie lepszą perspektywę na przyszłość niż taki
Grek, który przeżre wszystko nawet pożyczki na ratowanie kraju ze skrajnego
dna, a to właśnie proponuje nam  alternatywa opozycji - jeszcze bardziej
ograbić nasze przyszłe pokolenia, przecież ich jeszcze nie ma, więc nie
protestują....

dK

Data: 2010-10-18 13:47:15
Autor: Aleksander
PO oszukało Polaków i co dalej???
Ok , krytyka i krytyka ciągle, spory wyzywanie sie na grupie, albo pomysły zaprzedawania państwa czarnym.
po co czarnym majątek? po pierwsze ogłosic konfiskatę dóbr kościelnych, bo to przeccież z polskich pieniędzy dobra stworzone, nasze społeczeństwo dało, albo w sprytny sposób mu zabrano  pod rządami kolejnej ekipy. Przecież Watykan nie przysyłał Polsce żadnych pieniędzy.
tak więc zrobic konfiskatę dóbr kościelnych, bo to zgodne z wiara chrześcijańską. Po drugie zamiast się wyzywać na grupie, krytykować władzę, szukajcie pomysłów na polepszenie sytuacji, to jest budujące. taką też widzę rolę opozycji, m. in. PIS , a nie krytyka, której wszyscy mają dosyć.

Alx

PO oszukało Polaków