"PO-paprańcy!"

Data: 2020-05-28 07:53:23
Autor: Runt
"PO-paprańcy!"
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25980132,wybory-prezydenckie-2020-brudzinski-o-po-paprancach-roja.html#a=63&c=160&s=BoxNewsLink

"Tuż po wspólnym oświadczeniu Jarosława Kaczyńskiego, Jarosława Gowina i Zbigniewa Ziobry głos ws. terminu wyborów prezydenckich zabrał Joachim Brudziński. "(...) Ci, którzy roją sobie, że pan Grodzki będzie królem Polski, niech poczytają Koziołka Matołka" - napisał."

A może jakiś przewodnik o okradaniu kolegów?

https://www.facebook.com/nie.lubie.PiSu/posts/10201872987862258/

"Poseł który jest prawą ręką J. Kaczyńskiego miał być w młodości złodziejaszkiem. Miał dokonać rozboju i kradzieży przed Zespołem Szkół Rybołówstwa Morskiego w Świnoujściu, za co wyleciał ze szkoły na rok. Miał też w pociągu okradać mieszkańców internatu, wg. Polityki miał także brać udział w zdemolowaniu pociągu. Z tego zarzutu został uniewinniony przez sąd. Oprócz Polityki, jego barwną przeszłość opisywało NIE, oraz autorzy bloga, który ujawnia to co PiS chciałoby ukryć. Warto przy tej okazji dodać, że inny poseł PiSu - Pięta, ma w aktach policyjnych ponad 100 włamań do samochód w latach 80-siatych. Jak to było? "Cała Polska z was się śmieje: Komuniści i ZŁODZIEJE?" Ten ostatni zwrot na wiecu PiS 13 grudnia ubr. wykrzyczał... Joachim Brudziński. "

Sklerotykom z PiS przyPOminam, że Jojo uciekł do PE.

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-28 10:22:41
Autor: z
"PO-paprańcy!"
W tok fm właśnie platformiany fachowiec stwierdził że wystąpienie PiSu było strzałem w dziesiątkę bo Polacy chcą już zamknąć temat wyborów i że kolejne bojkotowanie to krecia robota pod rosnącym poparciem dla Czaskoskiego ;-)

Data: 2020-05-28 02:03:40
Autor: Bruno Brunowski
"PO-paprańcy!"
W dniu czwartek, 28 maja 2020 10:22:46 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Jak się pisiorkom tak zaczęło spieszyć, to czemu Morawiecki nadal nie opublikował uchwały PKW? --
Bruno

Data: 2020-05-28 11:06:03
Autor: z
"PO-paprańcy!"
Jak się pisiorkom tak zaczęło spieszyć, to czemu Morawiecki nadal nie opublikował uchwały PKW?

Jesteś nie przygotowany do dyskusji.

Gdyby opublikował obowiązywałaby ustawa KORESPONDENCYJNA TA ZŁA.

Jak miło patrzeć jak się pieseczki wiją w swoim zapale ;-)

Data: 2020-05-28 02:33:43
Autor: Bruno Brunowski
"PO-paprańcy!"
W dniu czwartek, 28 maja 2020 11:06:07 UTC+2 użytkownik z napisał:
> Jak się pisiorkom tak zaczęło spieszyć, to czemu Morawiecki nadal nie opublikował uchwały PKW?

Jesteś nie przygotowany do dyskusji.

Gdyby opublikował obowiązywałaby ustawa KORESPONDENCYJNA TA ZŁA.

I to uprawnia Pinokia do przetrzymywania dokumentu, którego nie jest dysponentem? A na podstawie tej genialnej ustawy nie da się zorganizować wyborów?
No piękny pasztet nam tu zgotowaliście towarzysze.

--
Bruno

Data: 2020-05-28 12:24:07
Autor: z
"PO-paprańcy!"
Kto mieciem wojuje od miecia ginie. ;-)
Argumentu nie obaliłeś.

Lamenty do senatu.

Data: 2020-05-28 10:59:54
Autor: Budzik
"PO-paprańcy!"
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Serio? Michał Szułdrzynski to platformiany fachowiec? O fuck...
(bo zdaje sie ze to on mowił, czy sie myle?)

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2020-05-28 13:36:08
Autor: z
"PO-paprańcy!"
Mylisz się. Marek Migalski.

Data: 2020-05-30 07:55:30
Autor: Runt
"PO-paprańcy!"
W dniu 2020-05-28 o 10:22, pajac z-adek pisze:
W tok fm właśnie platformiany fachowiec stwierdził że wystąpienie PiSu było strzałem w dziesiątkę bo Polacy chcą już zamknąć temat wyborów

Buuhahhahhhahahhaaaa! szkoda że nie w "10" na czole tego "fachowca".