PO - partia prawdziwych patriotow

Data: 2010-10-24 18:24:55
Autor: Nomi
PO - partia prawdziwych patriotow
Jedyna partia prawdziwych patriotow
ktorym dobro ich krajow lezy im na sercach.

Data: 2010-10-24 16:34:28
Autor: Canucki
Nomi <nomi@berdyczuf.pl> napisał(a):
Jedyna partia prawdziwych patriotow
ktorym dobro ich krajow lezy im na sercach.

Chyba tak prawdziwych patriotow, jak na psp Polok_prawdziwy jest Polakiem.

Partia cwiercinteligentow, ktorym wydaje sie, ze sa intelektualistami.
Partia cynikow i ludzi zdemoralizowanych, ktorzy wmawiaja spoleczenstwu,
ze tylko oni zapewnia Polsce dobrobyt, bezpieczenstwo, lad i porzadek.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-24 18:36:57
Autor: raff
W dniu 2010-10-24 18:34,  Canucki pisze:
[...]

Pamietam, jak powstawala PO, i jak wmawiali Polakom "ze to nie bedzie partia" tylko "platforma" i wymyslili nazwe Platforma Obywatelska. I tak to klamstwo stanelo u zaczatkow powstania Platformy.

R.

Data: 2010-10-24 18:53:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1n6k$phm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mówisz o PiS-ie? Tak. Masz całkowitą rację!

Data: 2010-10-24 17:45:29
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> ze tylko oni zapewnia Polsce dobrobyt, bezpieczenstwo, lad i porzadek.

Mówisz o PiS-ie? Tak. Masz całkowitą rację!

Chyba jest Pan nieco roztargniony bo w tytule wyraznie jest napisane o jakiej partii mowa.  I wlasnej sygnaturki Pan nie zauwaza a moze nie rozumie?

:-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-24 19:22:43
Autor: Sebastian
PO - partia prawdziwych patriotow
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał \

Mówisz o PiS-ie? Tak. Masz całkowitą rację!

Jesteś głąbem dziadku, skoro nie potrafisz poprawnie zinterpretowac
wypowiedzi przedmowcy.

Do tępaka Idzikowskiego: przedmowca mowił o PLATFORME
OBYWATELSKIEJ.

Czy do dziadka-tępaka dotarla ta informacja?

Data: 2010-10-24 19:29:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Sebastian" <seba211@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia1q18$8ck$1news.onet.pl...
[...]

Czyli, wzorując się na pisdzielcach - brutalnie zaatakowałem zwolenników PiS-u. I ci zwolennicy w sposób picowski powiedzieli mi, że się mylę. Iście chrześcijańska delikatność.

Data: 2010-10-24 19:46:50
Autor: Sebastian
[...]

I znowu jak kula w płot, dziadku.

Jestem zwolennikiem SLD i Napieralskiego.

Dedukcja nie jest twoja mocną stroną, dziadku.

Data: 2010-10-25 15:59:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Sebastian" <seba12@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia1ree$cgs$1news.onet.pl...
[...]

A pedałem też jesteś bo Napieralski takie odchyły popiera?

--
stevep

Data: 2010-10-25 16:01:31
Autor: Grzegorz Z.
[...]

A [-- -- ] też jesteś bo Napieralski takie odchyły popiera?

Idąc tym tokiem rozumowania - każdy kto usiłuje bronić księży kat.
zamieszanych w nadużycia seksualne - sam się takich nadużyć dopuszcza.

Data: 2010-10-25 15:58:02
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc46c4e$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wpisujesz się w scenariusz szerzenia nienawiści, bo przecież te tłumoki nie podlegają nie tylko jakiejkolwiek krytyce, ale nawet zdaniu odrębnemu.

--
stevep

Data: 2010-10-24 18:25:54
Autor: Nomi

Użytkownik "Nomi" <nomi@berdyczuf.pl> napisał w wiadomości news:4cc45dd9$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
Jedyna partia prawdziwych patriotow
ktorym dobro ich krajow lezy im na sercach.

Polacy powinni sie od nich uczyc patriotyzmu.

PO - partia prawdziwych patriotow