PO pod rządami PiS chce skończy ć ze złą tradycją pozostała po 8 latach rządĂłw PO! ;-)

Data: 2017-02-15 20:45:26
Autor: A. Filip
PO pod rządami PiS chce skończy ć ze złą tradycją pozostała po 8 latach rządĂłw PO! ;-)
http://www.tvn24.pl/raporty/wypadek-premier-beaty-szydlo,1154
- My jako Platforma Obywatelska, jako Gabinet Cieni, opracowaliśmy i
składamy ustawę ograniczającą przejazdy kolumn uprzywilejowanych tylko
dla prezydenta, dla premiera (...) oraz osób wykonujących funkcje
prezydenta, premiera w przypadku opróżnienia urzędu - chodzi
oczywiście o marszałków Sejmu, Senatu - sytuacja wyjątkowa - i tylko z
wykonywaniem najważniejszych zadań państwowych - powiedział w TVN24
Krzysztof Brejza, pytany o wnioski po wypadku premier Beaty Szydło.
- Obecnie wszyscy ministrowie, nawet wojewoda, może skorzystać z
przejazdu kolumną uprzywilejowaną. Nie jest to poważne, żeby minister,
nawet premier, korzystał z przejazdu kolumną uprzywilejowaną na
sygnale, powracając z pracy do domu, albo tak jak pan prezydent, jadąc
na narty. Takie standardy nie powinny mieć miejsca na polskich ulicach
- argumentował poseł PO.

Każdy wie że nominanci PO na to zasługiwali ale nominanci PiS już na to
nie zasługują!  Panie Brejza: Tak dalej! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-15 15:40:37
Autor: V.L.Pinkley
PO pod rządami PiS chce skończyć ze złą tra dycją pozostała po 8 latach rządów PO! ;-)
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> - My jako Platforma Obywatelska, jako Gabinet Cieni, opracowaliśmy i
> składamy ustawę ograniczającą przejazdy kolumn uprzywilejowanych tylko

W dupę jebane dziady bez wyobraźni. Ta propozycja to strzał w stopę w razie
sytuacji wyjątkowych.

PO pod rządami PiS chce skończy ć ze złą tradycją pozostała po 8 latach rządĂłw PO! ;-)