PO - podsumowanie

Data: 2009-06-08 07:32:33
Autor: pistacjusz
PO - podsumowanie
Sondaże dawały PO pomiędzy 47 a 58%. Jest więc wyraźny spadek. I to
wszystko mimo kryzysu (który zawsze konserwuje nawet nieudolną
władzę), mimo praktycznie 100% dominacji w mediach, mimo poparcia
ludzi ukorzenionych głęboko w systemie, mimo zaangażowania aparatu
państwa w kampanii (koncerty, kongresy itp), mimo wydania ok 2 mld zł
na PRowe kampanie PO (w tym kilka agencji reklamy szetanej i opłacania
"nternautów") i wreszcie mimo błędów PISu.
Powiem tak, nie wiem kto wygra następne wybory ale jestem już pewien,
że nie będzie to PO. Przełom już jest a badzo niepopularne decyzje
przed nami.

Data: 2009-06-08 17:29:13
Autor: jadrys
PO - podsumowanie
pistacjusz@gmail.com pisze:
[...]

Już nie wymyślaj, jakbyś na to nie patrzył PO odniosła druzgocące zwycięstwo.. I odniesie  najprawdopodobniej  w przyszłości.. A wiesz dlaczego?  Ludzie będą głosować na nich nie  z miłości, tylko dlatego żeby się więcej nie powtórzyły rządy czegoś takiego jak PiS..

Data: 2009-06-09 05:32:40
Autor: cirrus
PO - podsumowanie
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0jao4$2pj$1news.task.gda.pl...
pistacjusz@gmail.com pisze:
[...]

Tylko nieliczna grupka fanatyków głosuje z "miłości", zdecydowana większość z rozsądku, pobudki są różne, a jedną z nich głosowanie przeciw PiS. Ja zawsze zastanawiam się czym kierują się niegłosujący i mam nieodparte wrażenie, że gdybyśmy mieli komunę wystarczyłaby jakaś lekka grośba, a byli by pierwsi przy urnach.

--
stevep

Data: 2009-06-09 09:53:24
Autor: jadrys
PO - podsumowanie

pistacjusz@gmail.com pisze:

[...]

Myślisz że Tuskowi, Kaczyńskiemu czy Olejniczakowi potrzeba stosować groźby po to  żeby więcej ludzi dawało  zgodę na ich złodziejstwo?  Oni się obejdą tą  mniejszością swoich ogłupionych wielbicieli.. Wiesz że kiedyś dwie emerytki się pobiły o to kto lepiej rządzi -  PO - czy  PiS.. :-(

Data: 2009-06-09 08:21:18
Autor: cytryna
PO - podsumowanie
pistacjusz@gmail.com pisze:
> [...]
>   Już nie wymyślaj, jakbyś na to nie patrzył PO odniosła druzgocące zwycięstwo.. I odniesie  najprawdopodobniej  w przyszłości.. A wiesz dlaczego?  Ludzie będą głosować na nich nie  z miłości, tylko dlatego żeby się więcej nie powtórzyły rządy czegoś takiego jak PiS..

Nie sądze aby aż tylu głosujących na PO waliło wspodnie na wspomnienie szeryfa Ziobro czy Polaka-Prezesa Jaro. Jeśli nawet chwilowo jest klimat to totalnego rozkradania Państwa, to wiedzą, że wcześniej czy później jak wszystko już rozkradną muszą mieć czas na spokojne konsumowanie nagrabionego. W tym czasie własnie zaczynają sie bunty (Jakub Szela, wiosna ludów) i rewolucje (1789, 1905, 1917). A historia lubi się powtarzać - więc nie ma co liczyć na dłuższy
błogostan z wytrychem i workiem na łupy za pazuchą.

Data: 2009-06-09 09:45:43
Autor: jadrys
PO - podsumowanie
cytryna pisze:
pistacjusz@gmail.com pisze:

[...]

Zapomnij o rewolucji, przynajmniej na razie.. Rozkradanie trwa już 20-cia lat a ludzie otumanieni propagandą głosują nadal na tych samych złodziei.. Gdy się nie pojawi jakiś "Lenin" który by mógł otworzyć oczy ludziom na to co się dzieje to taki błogostan będzie trwał w nieskończoność. Jak na razie to nie widzę takiego wieszcza.

Data: 2009-06-09 13:27:11
Autor: awe
PO - podsumowanie
[...]
dajesz sie swiadomie okradac? jaka krzywde ktos ci zrobil ze nie reagujesz
awe

PO - podsumowanie