PO posługuje się kłamstwem wyborczym

Data: 2010-11-13 19:39:07
Autor: u2
PO posługuje się kłamstwem wyborczym
http://fakty.interia.pl/raport/wybory-samorzadowe/news/wroclaw-dutkiewicz-zarzuca-po-klamstwo,1556797,6780

"W trybie wyborczym rozpoczął się przed sądem we Wrocławiu proces
komitetu wyborczego prezydenta miasta Rafała Dutkiewicza przeciwko
Platformie Obywatelskiej. Dutkiewicz zarzuca PO "kłamstwo wyborcze" -
chodzi o reklamę, w której Platforma ostrzega, że głos na niego, będzie
głosem na PiS.

W środę w dodatku wrocławskim "Gazety Wyborczej", na całej trzeciej
stronie, ukazało się ogłoszenie z ostrzeżeniem: "Uwaga! Kaczyński chce
zdobyć Dolny Śląsk!".

Poniżej umieszczono zdjęcie prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego i cytat
pochodzący z jego wypowiedzi dla "Rzeczpospolitej" z 25 września:
"Wybory prezydenckie wygraliśmy w siedmiu województwach i na południu
Wielkopolski. W tych miejscach mamy największe szanse. Możemy też myśleć
o województwie dolnośląskim, bo tam szansę ma lista Rafała Dutkiewicza".
I poniżej: "Głosując na Dutkiewicza i jego kolegów oddajesz władzę w
ręce PiS. Ostrzegamy!!!" i podpis: "Platforma Obywatelska".

Według Dutkiewicza, "PO posługuje się kłamstwem wyborczym" i dlatego
skierował do sądu pozew w trybie wyborczym przeciwko Platformie.

W pozwie domaga się przeprosin, zaprzeczenia informacjom podanym w
ogłoszeniu PO, zaprzestania publikowania nieprawdziwych informacji i 10
tys. zł na cele charytatywne."

Data: 2010-11-13 20:15:49
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 13 listopada 2010 19:39, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

doszło do teg, że samo związanie kogoś z PiS wymaga procesu w sądzie? ciekawe. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-13 11:28:40
Autor: Hans Kloss
PO posługuje się kłamstwem wyborczym
On 13 Lis, 20:15, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

dosz o do teg, e samo zwi zanie kogo z PiS wymaga procesu w s dzie? ciekawe. :)

Doszło do tego że KŁAMSTWA platfonsów zaczynają być karane sądownie, A
to oznacza koniec platfonsiarni, albowiem platfonski syf od kłamstwa
się zaczął, na kłamstwie stoi i bez kłamstwa zdechnie marnie.
J-23

Data: 2010-11-13 20:32:44
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze w sobota, 13 listopada 2010 20:28, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

proces się jeszcze nie rozpoczął, a jest wyrok? :) --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-13 11:43:26
Autor: Hans Kloss
PO posługuje się kłamstwem wyborczym
On 13 Lis, 20:32, Marek Czaplicki <em...@poczta.onet.eu> wrote:

proces si jeszcze nie rozpocz , a jest wyrok? :)

Z tego co wiem to wyrok już jest. Ale "słyszałem lecz nie widziałem"
wiec może to przedwczesna informacja.
J-23
PS. ruszyłem 4 litery i się potwierdziło:
http://www.tvn24.pl/0,1682087,0,1,po-przegrywa-proces-z-dutkiewiczem,wiadomosc.html

Data: 2010-11-13 20:55:32
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze w sobota, 13 listopada 2010 20:43, na grupie pl.soc.polityka:
PS. ruszyłem 4 litery i się potwierdziło:
http://www.tvn24.pl/0,1682087,0,1,po-przegrywa-proces-z-dutkiewiczem,wiadomosc.html
co tryb wyborczy to wyborczy. ciekawe jednak czym się różni "nieprawdziwe"
od "kłamstwa".
,-- -- [  ]
| W piątek sąd uznał, że ogłoszenie Platformy jest nieprawdziwe. PO ma zamieścić
sprostowanie dotyczące tego ogłoszenia, zaprzeczyć, że sformułowanie, iż "głosując
na Rafała Dutkiewicza i jego kolegów oddajesz władzę w ręce PiS" jest prawdziwe.
| Dutkiewicz domagał się, żeby w sprostowaniu było sformułowanie "kłamliwa",
tymczasem będzie "nieprawdziwa".
`-- --
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-14 00:59:21
Autor: Tomy M.
PO posługuje się kłamstwem wyborczym

| Dutkiewicz domagał się, żeby w sprostowaniu było sformułowanie "kłamliwa",
tymczasem będzie "nieprawdziwa".

Nie dziwi mnie to. Miedzy "niebiałe" a "czarne" różnica
jest dosyć duża. Jak widać nie dla wszystkich.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 16:08:23
Autor: Jingiel
PO posługuje się kłamstwem wyborczym

Nie dziwi mnie to. Miedzy "niebiałe" a "czarne" różnica
jest dosyć duża. Jak widać nie dla wszystkich.

żeby białe było czarne, a czarne białe. Skąd my to znamy? I kto to powiedział?

Jingiel

Data: 2010-11-14 21:11:53
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-14 16:08, Jingiel pisze:

żeby białe było czarne, a czarne białe. Skąd my to znamy? I kto to
powiedział?

Naucz się poprawnie formatować posty wysyłane do usenetu.

--

Tomy M.

PO posługuje się kłamstwem wyborczym