PO propaganda

Data: 2010-08-11 23:33:48
Autor: Pistacjusz
PO propaganda
Data: 2010-08-12 09:43:16
Autor: Zahir
PO propaganda

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e5f7c70-93d7-49bc-b00c-c1c06522f33bz28g2000yqh.googlegroups.com...
przynosi straty ITI:

http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,TVN-stracil-wiecej-niz-sie-spodziewano,wid,12562913,wiadomosc.html

O czym ty bredzisz? Co ma z tym wspólnego PO? Odbiło ci? Popatrz na straty TVPiS, są wielokrotnie większe i to od lat!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 01:00:41
Autor: Pistacjusz
PO propaganda
On 12 Sie, 09:43, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:3e5f7c70-93d7-49bc-b00c-c1c06522f33bz28g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

O czym ty bredzisz? Co ma z tym wspólnego PO? Odbiło ci? Popatrz na straty
TVPiS, są wielokrotnie większe i to od lat!

TVN jest tubą PO co zresztą stwierdził nawet Wajda.
Ludzie dosyć już mają jednostronnej propagandy i przerzucają się na
Polsat.
A TVPinfo to tuba SLD a nie PiS. PiS ma tylko jakieś wpływy w
dzienniku telewizyjnym na TVP1
i to wszystko. Dzięki temu, że Dziennik jest w miarę obiektywny, od
dwóch lat jego oglądalność stale rośnie.

Data: 2010-08-12 10:06:13
Autor: Bogdan Idzikowski
PO propaganda

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:83dd18d2-5ad7-40dd-9da6-b9303c3edd67c10g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Ty nie jesteś żałosny. Ty jesteś śmieszny.

"PiS ma tylko jakieś wpływy wdzienniku telewizyjnym na TVP1" - ha, ha, ha.

Data: 2010-08-12 10:08:34
Autor: Zahir
PO propaganda

> [...]

dzienniku telewizyjnym na TVP1
i to wszystko. Dzięki temu, że Dziennik jest w miarę obiektywny, od
dwóch lat jego oglądalność stale rośnie.

Przestań mnie rozśmieszać! Dziennik czy jak mu tam jest obiektywny? Przecież to TUBA PiS. Ale już niedługo. Lewica zawrze sojusz z PO i da PiS-owi popalić!

--

Zahir.

Data: 2010-08-12 01:19:50
Autor: Pistacjusz
PO propaganda
On 12 Sie, 10:08, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:83dd18d2-5ad7-40dd-9da6-b9303c3edd67c10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

to TUBA PiS. Ale już niedługo. Lewica zawrze sojusz z PO i da PiS-owi

W sojuszu za PO albo zniknie SLD albo PO :))))
Tak to będzie wyglądało.
Bierzcie czym prędzej tą telewizję :))))))

Data: 2010-08-12 11:19:29
Autor: Zahir
PO propaganda

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e9b7cc93-122f-40a0-9595-e5545cc4d70cv41g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

W sojuszu za PO albo zniknie SLD albo PO :))))
Tak to będzie wyglądało.
Bierzcie czym prędzej tą telewizję :))))))

Po sojuszu PO-Lewica zniknie PiS! Być może PSL. Zabawa zacznie się od początku! ;-)

--

Zahir

PO propaganda