Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   PO-propaganda za pieni?dze podatnika

PO-propaganda za pieni?dze podatnika

Data: 2014-02-26 18:26:45
Autor: Mark Woydak
PO-propaganda za pieni?dze podatnika

Niejeden m艂ody cz艂owiek dobrze wyposa偶ony chcia艂by zrobi膰 karier臋 dzi臋ki
swoim skarbom. Jednak nie pot臋piajmy pochopnie ambitnej m艂odzie偶y! Nawyki
zebrane w takim procederze przydadz膮 si臋 tak偶e i w dojrza艂ym wieku. A
zw艂aszcza w dziennikarstwie. We藕my reklamy w tygodnikach opinii. Portal
wPolityce.pl wykazuje, 偶e pieni膮dze za og艂oszenia sp贸艂ek skarbu pa艅stwa id膮
nie tam, gdzie je czytaj膮 czytelnicy. Id膮 tam, gdzie panowie nauczyli si臋
zasad obs艂ugi wp艂ywowej klienteli.

CZYTAJ WI臉CEJ: Ile nas kosztuj膮 media prorz膮dowe? Ujawniamy ofert臋 jak膮
wydawca "Wprost" przedstawi艂 sp贸艂ce skarbu pa艅stwa. Miliony za mecenat
"Gali Nagrody Kisiela"...

Oto Andrzej Rafa艂 Potocki wytropi艂, gdzie i ile z pa艅stowej kasy przypad艂o
w ubieg艂ym roku. "Newsweek" i "Polityka" dosta艂y po z grubsza sze艣膰
milion贸w z艂otych. Tomasz Lis zapewne zbiera szmal dla tygodnika za
popieranie PO a zwalczanie PiS nie tylko na tych 艂amach. Ponosi zas艂ugi
tak偶e w tzw. publicznej telewizji, gdzie Lis Lisa prowadzi na 偶ywo i na
smyczy. Ale Polityka nie wypad艂a Sroce spod ogona. Tytu艂 ok艂adkowy "Tusku,
musisz!" w kampanii wyborczej przejdzie do historii lekkiego prowadzenia
si臋 prasy w Polsce.

Jak dot膮d to nie s膮 dziwne rzeczy. Co zdumiewa to fakt, 偶e Wprost maj膮cy
sprzeda偶 nak艂adu z grubsza dwa razy mniejsz膮 od tamtych tygodnik贸w dosta艂
dwa razy wi臋cej na og艂oszenia od pa艅stwa. By艂o tego 13 milion贸w z艂otych.
Czy ma tu znaczenie przesz艂o艣膰 redaktora naczelnego Sylwestra Laskowskiego?
Za m艂odu para艂 si臋 gangsterk膮 i m贸wi艂 o 鈥瀘dstrzeleniu komu艣 艂ba鈥.
Prawdopodobnie ma wi臋kszy pistolet ni偶 Tomasz Lis i Jerzy Baczy艅ski razem
wzi臋ci. Klient potrafi to doceni膰.

Te trzy prorz膮dowe tygodniki otrzyma艂y 96 procent pieni臋dzy za og艂oszenia
sp贸艂ek z udzia艂em skarbu pa艅stwa w tygodnikach opinii. Rz膮d kupuje sobie w
ten spos贸b propagand臋. Zbada膰 gospodarno艣膰 tych sp贸艂ek by艂by ciekawym
zadaniem dla Najwy偶szej Izby Kontroli. A zawodowe prowadzenie si臋
redaktor贸w dla obyczaj贸wki medialnej. Oczywi艣cie to nie nast膮pi. Czerwony
dystrykt dziennikarski dzia艂a pod os艂on膮 wp艂ywowych klient贸w.

Tote偶 nie dziwi, 偶e tzw. telewizja publiczna nie chce nadawa膰 og艂osze艅
wyborczych partii politycznych, bo psuj膮 jej ram贸wk臋. Zatroskana Krajowa
Rada Radiofonii i Telewizji og艂osi艂a konsultacje spo艂eczne w tej sprawie.
Co o tym my艣li spo艂ecze艅stwo? My艣li, 偶e to hucpa. Partia rz膮dz膮ca ma tak
wielk膮 przewag臋 w mediach, 偶e nie potrzebuje jeszcze si臋 og艂osza膰. Psy i
tak zbiegn膮 si臋 na gwizdek, a utrzymankowie na zapach pieni膮dza i b臋d膮
robi膰 propagand臋 na 艂amach i w programie.

Ale skoro og艂oszono konsultacje spo艂eczne, jak za Gomu艂ki przy podwy偶ce cen
mi臋sa, niech przem贸wi lud: Susznie, toarzysze, susznie! Nie dawajcie
og艂osze艅 wyborczych. Partia i Rz膮d wiedz膮, co dobre dla obywatelskiej
ojczyzny. Warcho艂贸w nam nie potrzeba. Pisz臋 do Was jako przoduj膮ca prz膮dka
w imieniu 鈥瀗aszy klasy robotniczy鈥 jak mawia艂 towarzysz Wies艂aw.

Data: 2014-02-27 15:54:39
Autor: stevep
PO-propaganda za pieni?dze podatnika
W dniu .02.2014 o 01:26 Mark Woydak <mark.woydak@forst.gm.de> pisze:


Do budy kundlu.


--
stevep
-- -- -
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-02-27 20:09:41
Autor: MarkWoydak
PO-propaganda za pieni?dze podatnika
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru
denaturat i p臋dzony ze zgni艂ych burak贸w samogon z 3-ciego t艂oczenia dokonaly
calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich
chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze
staro艣ci kot go opu艣cili! Pies nasra艂 mu pod drzwiami, a kot do
zaple艣nia艂ego od brudu wyra, kt贸re ten nieszcz臋艣nik nazywa 艂贸zkiem. Ten
posraniec po ca艂onocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylaz艂 z nory i
zn贸w zasrywa grup臋 z rozwalonego odbytu. M贸dlmy si臋 bracia i siostry!
Nadzieja na pe艂ny powr贸t do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski obowi膮zek! Wno艣my
mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma w
opiece jego bliskich!

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iddzsxl0vtdb.1a2dtx630cx3h$.dlg40tude.net...

Niejeden m艂ody cz艂owiek dobrze wyposa偶ony chcia艂by zrobi膰 karier臋 dzi臋ki
swoim skarbom. Jednak nie pot臋piajmy pochopnie ambitnej m艂odzie偶y! Nawyki
zebrane w takim procederze przydadz膮 si臋 tak偶e i w dojrza艂ym wieku. A
zw艂aszcza w dziennikarstwie. We藕my reklamy w tygodnikach opinii. Portal
wPolityce.pl wykazuje, 偶e pieni膮dze za og艂oszenia sp贸艂ek skarbu pa艅stwa id膮
nie tam, gdzie je czytaj膮 czytelnicy. Id膮 tam, gdzie panowie nauczyli si臋
zasad obs艂ugi wp艂ywowej klienteli.

CZYTAJ WI臉CEJ: Ile nas kosztuj膮 media prorz膮dowe? Ujawniamy ofert臋 jak膮
wydawca "Wprost" przedstawi艂 sp贸艂ce skarbu pa艅stwa. Miliony za mecenat
"Gali Nagrody Kisiela"...

Oto Andrzej Rafa艂 Potocki wytropi艂, gdzie i ile z pa艅stowej kasy przypad艂o
w ubieg艂ym roku. "Newsweek" i "Polityka" dosta艂y po z grubsza sze艣膰
milion贸w z艂otych. Tomasz Lis zapewne zbiera szmal dla tygodnika za
popieranie PO a zwalczanie PiS nie tylko na tych 艂amach. Ponosi zas艂ugi
tak偶e w tzw. publicznej telewizji, gdzie Lis Lisa prowadzi na 偶ywo i na
smyczy. Ale Polityka nie wypad艂a Sroce spod ogona. Tytu艂 ok艂adkowy "Tusku,
musisz!" w kampanii wyborczej przejdzie do historii lekkiego prowadzenia
si臋 prasy w Polsce.

Jak dot膮d to nie s膮 dziwne rzeczy. Co zdumiewa to fakt, 偶e Wprost maj膮cy
sprzeda偶 nak艂adu z grubsza dwa razy mniejsz膮 od tamtych tygodnik贸w dosta艂
dwa razy wi臋cej na og艂oszenia od pa艅stwa. By艂o tego 13 milion贸w z艂otych.
Czy ma tu znaczenie przesz艂o艣膰 redaktora naczelnego Sylwestra Laskowskiego?
Za m艂odu para艂 si臋 gangsterk膮 i m贸wi艂 o 鈥瀘dstrzeleniu komu艣 艂ba鈥.
Prawdopodobnie ma wi臋kszy pistolet ni偶 Tomasz Lis i Jerzy Baczy艅ski razem
wzi臋ci. Klient potrafi to doceni膰.

Te trzy prorz膮dowe tygodniki otrzyma艂y 96 procent pieni臋dzy za og艂oszenia
sp贸艂ek z udzia艂em skarbu pa艅stwa w tygodnikach opinii. Rz膮d kupuje sobie w
ten spos贸b propagand臋. Zbada膰 gospodarno艣膰 tych sp贸艂ek by艂by ciekawym
zadaniem dla Najwy偶szej Izby Kontroli. A zawodowe prowadzenie si臋
redaktor贸w dla obyczaj贸wki medialnej. Oczywi艣cie to nie nast膮pi. Czerwony
dystrykt dziennikarski dzia艂a pod os艂on膮 wp艂ywowych klient贸w.

Tote偶 nie dziwi, 偶e tzw. telewizja publiczna nie chce nadawa膰 og艂osze艅
wyborczych partii politycznych, bo psuj膮 jej ram贸wk臋. Zatroskana Krajowa
Rada Radiofonii i Telewizji og艂osi艂a konsultacje spo艂eczne w tej sprawie.
Co o tym my艣li spo艂ecze艅stwo? My艣li, 偶e to hucpa. Partia rz膮dz膮ca ma tak
wielk膮 przewag臋 w mediach, 偶e nie potrzebuje jeszcze si臋 og艂osza膰. Psy i
tak zbiegn膮 si臋 na gwizdek, a utrzymankowie na zapach pieni膮dza i b臋d膮
robi膰 propagand臋 na 艂amach i w programie.

Ale skoro og艂oszono konsultacje spo艂eczne, jak za Gomu艂ki przy podwy偶ce cen
mi臋sa, niech przem贸wi lud: Susznie, toarzysze, susznie! Nie dawajcie
og艂osze艅 wyborczych. Partia i Rz膮d wiedz膮, co dobre dla obywatelskiej
ojczyzny. Warcho艂贸w nam nie potrzeba. Pisz臋 do Was jako przoduj膮ca prz膮dka
w imieniu 鈥瀗aszy klasy robotniczy鈥 jak mawia艂 towarzysz Wies艂aw.

PO-propaganda za pieni?dze podatnika

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona