PO prowadzi, premier Tusk umacnia pozycje.

Data: 2009-11-04 11:29:58
Autor:
PO prowadzi, premier Tusk umacnia pozycje.
On Wed, 4 Nov 2009 07:49:02 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

"Dziennik Gazeta Prawna": Afera hazardowa nie zachwiała poparciem dla Platformy Obywatelskiej - stwierdza dziennik. [...]

 "afera" zaczyna pokazywac w co zagralo pis. czytaj nizej.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-04 14:50:31
Autor: Hans Kloss
<he?sk> <euro&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 "afera" zaczyna pokazywac w co zagralo pis. czytaj nizej.

"Zagrało" w ukazanie prawdziwego czyli kłamliwego, przekupnego i palikociego
ryja pełostwa. Ot, takiego właśnie:
http://www.youtube.com/watch?v=5_LdXz38wuk ..tylko nie na szczeblu lokalnym a centralnym. Udało się na piątkę z plusem. I
wierze że lud pracujący miast i wsi Rzeczpospolitej wystawi pełowcom za wszystkie ich skurwysyństwa właściwy rachunek we właściwym czasie. A
propełowcom póki co życzę miłego onanizowania się sądaszami, na Titanicu też
ponoć orkiestra grała do ostatniej chwili ;).

Data: 2009-11-04 18:14:48
Autor: :heŽsk:
PO prowadzi, premier Tusk umacnia pozycje.
On Wed, 4 Nov 2009 14:50:31 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>  "afera" zaczyna pokazywac w co zagralo pis. czytaj nizej.

"Zagrało" w ukazanie prawdziwego czyli kłamliwego, przekupnego i palikociego
ryja pełostwa. [...]

 CHOCBYS NIE WIEM CO KOMBINOWAL TO I TAK PRAWDA JEST NAGA!

--

 HeSk

Data: 2009-11-04 20:06:53
Autor: Hans Kloss
:heŽsk: <globalne&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 CHOCBYS NIE WIEM CO KOMBINOWAL TO I TAK PRAWDA JEST NAGA!

Zgadza się, albowiem prwada  właśnie wychodzi na jaw tak:
http://www.tvn24.pl/12690,1627187,,,b-wiceminister-i-posel-po-skazany-za-korupcje,wiadomosc.html

...tak
http://www.pb.pl/a/2009/11/04/Mariusz_Kaminski_nie_zlamal_prawa_w_aferze_stoczniowej

....i tak
http://www.dziennik.pl/polityka/article474453/Ziobro_czysty_jak_lza.html

Bardzo pięknie będą wyglądać w niedalekiej przyszłości akty oskarżenia wobec
ryżego gnoja i jego kompanów o wykorzystywania stanowisk państwowych do
prześladowania  opozycji politycznej.
I choćbyś nie wiem jak kombinował i do nie wiem jakich palikocizmów się
posuwał to NIC NIE POMOŻE albowiem prawda właśnie zaczęła nas wyzwalać ;)
J-23

--

PO prowadzi, premier Tusk umacnia pozycje.